Je moest hem laten staan man, chicks gleden van hun stoel af.quote:Op zondag 21 december 2008 11:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb geen baard meer
Had me gewoon paar dagen niet geschoren
Damnquote:Op zondag 21 december 2008 11:05 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Je moest hem laten staan man, chicks gleden van hun stoel af.
5 euro Biatch!quote:Op zondag 21 december 2008 11:29 schreef Het_hupt het volgende:
GAAAAAAAAAAAAAAFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111EEEEINZZZZZZZ
Mag ik je nu aanraken TS?
Yupsquote:Op zondag 21 december 2008 11:45 schreef Hyman het volgende:
Maak jij ook altijd achtbanen, die nog niet afzijn en veel te hard gaan?
En daardoor neerstorten?
Matigquote:
mwehehehehquote:
Whhehequote:
Haar kat heeft voor de koelkast gekotst gister. Ik sta op om eten te pakken, ligt het er nog steeds. Geloof me het is niet altijd een genot.quote:Op zondag 21 december 2008 12:36 schreef Jimbo het volgende:
tevensch je zit met Red_Cat in 1 huis, hoe kan jij je nou vervelen
quote:Op zondag 21 december 2008 12:37 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Haar kat heeft voor de koelkast gekotst gister. Ik sta op om eten te pakken, ligt het er nog steeds. Geloof me het is niet altijd een genot.
Inderdaad, vandaag de dag waardeloze graphics, maar wát een gameplay!quote:
Juist die waardeloze graphics waren zo leuk. Het is zo vertederend en onschuldigquote:Op zondag 21 december 2008 14:38 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Inderdaad, vandaag de dag waardeloze graphics, maar wát een gameplay!
Hehe ja, maximale prijs!quote:
Beetje laat.quote:Op zondag 21 december 2008 19:18 schreef TimKuik het volgende:
Ik had vroeger ook een spel bedacht. Het heette Holocauster Tycoon. Helaas is het nooit in de winkel gekomen.
[ afbeelding ]
Deeltje twee? Was die niet voor het plebs?quote:Op zondag 21 december 2008 14:13 schreef Desunoto het volgende:
Rollercoaster Tycoon!maar dan vooral deeltje 2..
Ik ben uren bezig geweest de coolste achtbanen in elkaar te zetten met dat spel.
RC2 is gewoon hetzelfde als RC1, maar met meer attracties en zo. En een scenario editor. En een achtbaan ontwerp mode.quote:Op zondag 21 december 2008 19:44 schreef Blight het volgende:
[..]
Deeltje twee? Was die niet voor het plebs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |