maar als ik dan o x een miljoen euro doe heb ik dan wel een miljoen keiharde euro'squote:Op zondag 21 december 2008 03:20 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jawel hoor. Het schijnt allemaal te kunnen tegenwoordig
Waarschijnlijk was ik inderdaad de enige die hem lekker vond...quote:
Jij wel, alle andere mensen nietquote:Op zondag 21 december 2008 03:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar als ik dan o x een miljoen euro doe heb ik dan wel een miljoen keiharde euro's
marco kabeltrui ik zing vol emotie over dingen die ik niet heb meegemaakt borsato? mja dan beter eet je ze nietquote:Op zondag 21 december 2008 03:25 schreef djenneke het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was ik inderdaad de enige die hem lekker vond...![]()
De smaak ging er wel een beetje van af toen Marco Borsato werd gevraagd voor de reclamecampagne... Dat wel.
wow ik ga snel een miljoen keer o euro overmaken van miujn ene rekening naar de anderquote:
nee, marco-kabeltrui-ik-zing-liedjes-gejat-van-anderen-verneukt-naar-het-nederlands-dooranderen-vol-emotie-over-dingen-die-ik-dus-niet-zelf-heb-meegemaakt-borsatoquote:Op zondag 21 december 2008 03:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
marco kabeltrui ik zing vol emotie over dingen die ik niet heb meegemaakt borsato? mja dan beter eet je ze niet
het blijven wel een miljoen keiharde nul-euro's he?quote:Op zondag 21 december 2008 03:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
wow ik ga snel een miljoen keer o euro overmaken van miujn ene rekening naar de ander![]()
woehoe ik ben miljonair
ja die over gewaardeerde trekpop jaquote:Op zondag 21 december 2008 03:30 schreef djenneke het volgende:
[..]
nee, marco-kabeltrui-ik-zing-liedjes-gejat-van-anderen-verneukt-naar-het-nederlands-dooranderen-vol-emotie-over-dingen-die-ik-dus-niet-zelf-heb-meegemaakt-borsato
ach ja zolang het maar 2 keer de helft blijft vind ik het bestquote:Op zondag 21 december 2008 03:31 schreef djenneke het volgende:
[..]
het blijven wel een miljoen keiharde nul-euro's he?
Ja, maar je weet wel dat twee keer de helft een vierde is he?quote:Op zondag 21 december 2008 03:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ach ja zolang het maar 2 keer de helft blijft vind ik het best
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 december 2008 03:39 schreef DumDaDum het volgende:
Ik weet nog wel een andere Asian Secret
hele fobo staat vol met opmerking dat er niks azisch aan isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
maar dan heb ik 1/4 van 1 miljoen keer niksquote:Op zondag 21 december 2008 03:38 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, maar je weet wel dat twee keer de helft een vierde is he?![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
quote:Op zondag 21 december 2008 03:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar dan heb ik 1/4 van 1 miljoen keer niks
Maar wel in keiharde euro'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
Ze liegtquote:Op zondag 21 december 2008 03:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
hele fobo staat vol met opmerking dat er niks azisch aan is_!
mooi dan ik nu met een gerust hart gaan slapenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |