Cruella?quote:Op zondag 21 december 2008 02:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jij was die chick uit 101 dalmatiers
ril rilquote:
Da zit in een blauwe zak? Als die 'm is, dan is'ie lekker ja.quote:Op zondag 21 december 2008 02:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dies wel apart maar wel lekker
of dei lays baked roasted paprika is ook ok
ja blauwe zak jaquote:Op zondag 21 december 2008 02:46 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Da zit in een blauwe zak? Als die 'm is, dan is'ie lekker ja.
die is ook wel goed, maar had zin in iets anders.quote:Op zondag 21 december 2008 02:47 schreef Reintji het volgende:
Al die nieuwerwetse rommel, deze moet je hebben
[ afbeelding ]
Ik heb nu wel zin in Croky bolognese of naturel met fiesta-dipsaus.quote:Op zondag 21 december 2008 02:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja blauwe zak ja
gvd krijg zin in djips nu
croky bolognesequote:Op zondag 21 december 2008 02:51 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Ik heb nu wel zin in Croky bolognese of naturel met fiesta-dipsaus.
Welke supermarkten heb jij in de buurt?quote:Op zondag 21 december 2008 02:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
croky bolognese![]()
jammer genoeg is croky hier bijna onvindbaar
quote:Op zondag 21 december 2008 02:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Moest ik ook gelijk aan denkenMaar ik dacht ik zal jullie niet vervelen met mijn fucked up mind
plus, jumbo, dirk, ah, c100, hoogvliet, superdeboer, lidl, aldiquote:Op zondag 21 december 2008 02:54 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Welke supermarkten heb jij in de buurt?
En geen Crocky bolognese?quote:Op zondag 21 december 2008 02:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
plus, jumbo, dirk, ah, c100, hoogvliet, superdeboer, lidl, aldi
Vroeger, een paar jaar geleden, had je chips met komkommersmaak met crèmespul erbij . Was superlekkerquote:Op zondag 21 december 2008 02:55 schreef Schunckelstar het volgende:
ik heb laatst van croky shoarma-chips gehad, en dat is geen aanrader
ik heb niet echt overal gezochtquote:Op zondag 21 december 2008 02:57 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
En geen Crocky bolognese?Dat doen ze om jou te pesten.
die heb ik nooit gezien.quote:Op zondag 21 december 2008 02:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb niet echt overal gezocht![]()
vroege rhad je smiths mixed curry in een paarse zak die was pas gruwelijk
ik word oudquote:
die hebben ze in belgie nog steedsquote:Op zondag 21 december 2008 02:58 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Vroeger, een paar jaar geleden, had je chips met komkommersmaak met crèmespul erbij . Was superlekkerZat in een lichtblauwe verpakking.
opgegeten denk ikquote:
dus er waren 1 miljoen zakken cram en chives en die heeft gewoon mar x 0 gedaan en toen was alles wegquote:
quote:Op zondag 21 december 2008 03:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
dus er waren 1 miljoen zakken cram en chives en die heeft gewoon mar x 0 gedaan en toen was alles weg
tis toch niet te geleuvenquote:
Jawel hoor. Het schijnt allemaal te kunnen tegenwoordigquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |