Ik moet werken om 15 uurquote:
QFTquote:Op zondag 21 december 2008 01:57 schreef venomsnake het volgende:
Wat een enorm lekker ding is die Ilse
quote:Op zondag 21 december 2008 01:58 schreef 3FMaster het volgende:
ALS WE GAAN
DAN GAAN WE MET ZN ALLE
DE KROEGEN OVERVALLEN
WIE GAAT ER MET ONS MEE zingen we in de rest van brabantquote:Op zondag 21 december 2008 01:58 schreef 3FMaster het volgende:
ALS WE GAAN
DAN GAAN WE MET ZN ALLE
DE KROEGEN OVERVALLEN
quote:Op zondag 21 december 2008 01:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ilse moet volgend jaar met 2 dj`s het huis in![]()
![]()
ze krijgt tenminste wel stemming erin, iets wat je van Coen absoluut niet kan zeggen. Ik zou bijna zeggen: waar is Giel als je `m nodig hebt?quote:Op zondag 21 december 2008 01:59 schreef Noortje. het volgende:
Het is net of Ilse optreedt voor een stel 10-jarigen.
Ik wilde iets zeggen, maar doe het nietquote:Op zondag 21 december 2008 01:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]die tekst ook
![]()
Ilse moet volgend jaar met 2 dj`s het huis in![]()
![]()
Haha da's waar. 't Is meer dat ik haar niet mag op één of andere manierquote:Op zondag 21 december 2008 01:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ze krijgt tenminste wel stemming erin, iets wat je van Coen absoluut niet kan zeggen. Ik zou bijna zeggen: waar is Giel als je `m nodig hebt?
De stadsliederen worden elk jaar wel vaak gedraaid/gezongen.quote:Op zondag 21 december 2008 01:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben bang dat we de Serious Request anthem hebben, en hij is slechter dan ooit.
Het Bredase kroegenlied.
Neuj MARS is het anthemquote:Op zondag 21 december 2008 01:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben bang dat we de Serious Request anthem hebben, en hij is slechter dan ooit.
Het Bredase kroegenlied.
precies, en dit is beter dan utreg mijn stadje of o o den haagquote:Op zondag 21 december 2008 02:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De stadsliederen worden elk jaar wel vaak gedraaid/gezongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |