Jij ben te dik Liesquote:Op zondag 21 december 2008 02:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Joh, mag ik dan een keer bij jullie komen logeren?
Neuh.. niet echt. En ik lees ook niet alles meer terug. Maar iemand tipte me over LS en Manu, dat was toch wel erg knus om nog even door te bladeren. Als zwarte dan.quote:
Dat kleurtje maakt toch niks uitquote:Op zondag 21 december 2008 02:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Neuh.. niet echt. En ik lees ook niet alles meer terug. Maar iemand tipte me over LS en Manu, dat was toch wel erg knus om nog even door te bladeren. Als zwarte dan.
Oi 24 uur !!!!quote:Op zondag 21 december 2008 02:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wel eerst een dag in de marinade hé....![]()
nee, niet die stokjes
Yep, maar dat lijkt weinig op een autoquote:Op zondag 21 december 2008 02:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, daaronder Heidi, saté prikkers![]()
Ik lag ook al op bed. Gelukkig maar 48 uur voor LS en wat mij betreft helemaal niets. Hoevaak hebben we dat nu al niet gezien?? De ene keer bestraft met een ban de andere keer niet.quote:Op zondag 21 december 2008 02:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Neuh.. niet echt. En ik lees ook niet alles meer terug. Maar iemand tipte me over LS en Manu, dat was toch wel erg knus om nog even door te bladeren. Als zwarte dan.
Dan springt 't vanzelf op die stokkies.quote:
Jaa sorryquote:Op zondag 21 december 2008 02:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Yep, maar dat lijkt weinig op een auto
Vet mals en doortrokken van knoflook ect...quote:Op zondag 21 december 2008 02:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan springt 't vanzelf op die stokkies.
L.S. is wel coolquote:Op zondag 21 december 2008 02:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik lag ook al op bed. Gelukkig maar 48 uur voor LS en wat mij betreft helemaal niets. Hoevaak hebben we dat nu al niet gezien?? De ene keer bestraft met een ban de andere keer niet.
En ik durf er ook geld op te zetten dat dat nooit veranderd.
Ja het is niet eerlijk, o nee!quote:Op zondag 21 december 2008 02:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik lag ook al op bed. Gelukkig maar 48 uur voor LS en wat mij betreft helemaal niets. Hoevaak hebben we dat nu al niet gezien?? De ene keer bestraft met een ban de andere keer niet.
En ik durf er ook geld op te zetten dat dat nooit veranderd.
Ze zal wel wijn op hebbuh.....quote:Op zondag 21 december 2008 02:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Yep, maar dat lijkt weinig op een auto
Ik mag hem ook wel. En ik weet zeker dat Manu hem ook wel mag. Maar ja....soms hè!!!quote:
Waren wel coole auto's .. Ging wat misquote:Op zondag 21 december 2008 02:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze zal wel wijn op hebbuh.....
Hoe komt dat Lies?quote:Op zondag 21 december 2008 02:29 schreef liesje1979 het volgende:
Ohw mag ik jullie meedelen dat ik nu in de woonkamer rook!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |