quote:Op zondag 21 december 2008 01:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh !!!!!!!!! dan heb je een serieus probleem
quote:Op zondag 21 december 2008 01:56 schreef Peter6000 het volgende:
De dag eindigt met een linkje waar niemand op klikt.
Na wat twijfelen heb ik besloten geen zwaaismiley te plaatsen, omdat je dan zwaaipostings terug krijgt, en dat gaat ten koste van de kwaliteit van dit topic.
sorry maar dan krijg je toch dit weerquote:Op zondag 21 december 2008 01:56 schreef Peter6000 het volgende:
Na wat twijfelen heb ik besloten geen zwaaismiley te plaatsen, omdat je dan zwaaipostings terug krijgt, en dat gaat ten koste van de kwaliteit van dit topic.
Ja, en met zo'n pracht van een OP, willen we dat niet!quote:Op zondag 21 december 2008 01:56 schreef Peter6000 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 december 2008 01:56 schreef Peter6000 het volgende:
Jaquote:
Mag je je pakjes onder de boom vandaan halenquote:
En dan?quote:
Nee joh we lurken massaal 's nachts met z'n allen, om maar geen letter te hoeven missen. Stel dat er later geëdit wordt.quote:Op zondag 21 december 2008 01:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk van wel! Ze zijn overdag altijd aardig op de hoogte van de nachtbagger! (Hoi ochtend crew!
)
Verkeerd forum danquote:Op zondag 21 december 2008 02:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee joh we lurken massaal 's nachts met z'n allen, om maar geen letter te hoeven missen. Stel dat er later geëdit wordt.
quote:Op zondag 21 december 2008 02:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee joh we lurken massaal 's nachts met z'n allen, om maar geen letter te hoeven missen. Stel dat er later geëdit wordt.
Heb geen kerstboom en heb geen pakjes.quote:Op zondag 21 december 2008 02:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Mag je je pakjes onder de boom vandaan halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |