ik vrees het...quote:Op zondag 21 december 2008 00:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat wordt het nou gaan we voortaan echt verder zonder de H?
Mijn nieuwe huiskamer is 17m2 dus dat wordt nog sroeien. Ik ben er al wel achter dat ik aan andere eettafel moet kopen, Want die ik nu heb, past niet.quote:Op zondag 21 december 2008 00:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik ben sowieso voor een open woonkamer. Dus (semi-)hoge gesloten kasten vind ik helemaal niks. Vooral niet als de woonkamer relatief klein is.
Juis het hele leven is niet meer duidelijk. Zelfs de gang die we moeten maken is niet meer zeker. We kunnen nu immers kiezen of we onze vaders in hun voetsporen volgen, of we cariere maken, of we studeren of eerst kinderen krigen. Met anderw woorden we hebben een keuze maatschappij geschapen waaring alles, wat eerst zo helder als glas was, alleen maar onduidelijker is geworden, want we hebben zoveel keus, maar met welke keuze zijn we trouw aan onze natuur, aan ons gevoel en dus onze ethiek? De maatschappij id er alleen maar onduidelijke op gewordenquote:Op zondag 21 december 2008 00:59 schreef Xiance het volgende:
het hele leven is duidelijk!
en toch verdwalen er dagelijks mensen..
your point?
wil je drover praten shatz?quote:Op zondag 21 december 2008 01:21 schreef Bartjebart het volgende:
Sorry heb ff een behoorlijke dip...
kijk..quote:Op zondag 21 december 2008 01:19 schreef Bartjebart het volgende:
Normaal vind ik kerst altijd 1 van de leukste tijden in het jaar. Maar dit jaar is het regelrecht kut.
Het is helemaal niet leuk om rond deze tijd van het jaar alleen te zijn. En al helemaal niet als je er ergens op had gerekend een relatie met die ene kerel te hebben die toch besloten heeft bij z'n vriend te blijven. Eikel... Maar desondanks nog gewoon met je gevoelens blijft spelen. Fijn... Eikel...
Leuk liedje nu ook van Adele, Make You Feel My Love....
sure.. uiteindelijk hebben we allemaal dezelfde overlevingsdrang hoorquote:Op zondag 21 december 2008 01:36 schreef wonderer het volgende:
Mensen die denken dat homo's "zo anders zijn" moeten hier es lezen. Exact dezelfde problemen als de hetero's
tis drama he shatzquote:Op zondag 21 december 2008 01:43 schreef Ang3l het volgende:
Kut kut KUT hij's echt leuk!
En ik zit 'm de hele tijd van z'n werk af te houden
Maar goed, hij me van m'n slaap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |