quote:
Toch maar geen Ajax-gerelateerde TT. Daar gaat-ie niet beter van voetballen.quote:
Kon ie al een tijdje. Alleen wel makkelijk als de journalisten dat niet weten, scheelt wat interviews.quote:
Precies zo doet Kufo dat al jarenquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:12 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Kon ie al een tijdje. Alleen wel makkelijk als de journalisten dat niet weten, scheelt wat interviews.
En van die dertien goals, hoeveel penalty's?quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Toch maar geen Ajax-gerelateerde TT. Daar gaat-ie niet beter van voetballen.![]()
Zijn cijfers zijn dit seizoen indrukwekkend, dertienmaal gescoord in vijftien wedstrijden.
En dat terwijl hij, in mijn ogen, (nog) niet de vorm heeft van vorig seizoen.
Twee of drie volgens mij?quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
En van die dertien goals, hoeveel penalty's?
Op trainingen praat ie prima Nederlandsquote:
Of Berg topscorer van de eredivisie wordt ja of nee.quote:
Heeft hij ook zeker nog niet. Des te indrukwekkender dat hij de ballen er toch weer mooi in legt. Tegen PSV ook al een mooie goal. Die eerste kopbal was ook netjes.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
En dat terwijl hij, in mijn ogen, (nog) niet de vorm heeft van vorig seizoen.
Gekke vader heb jij.quote:Op zondag 21 december 2008 00:47 schreef Prosac het volgende:
Mijn vader baalde van die 2 pingels, scheelt toch behoorlijk wat punten bij Coach van het Jaar.
Ook die telen voor 1. Prima prestatie.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
En van die dertien goals, hoeveel penalty's?
trolletje trolletje trolletje van de week!quote:Op zondag 21 december 2008 04:13 schreef Bayswater het volgende:
Bijzonder hoor twee veldgoals van Marcus elleboog
quote:Op zondag 21 december 2008 06:10 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
trolletje trolletje trolletje van de week!
Ik bedoelde eigenlijk, beter eentje uit een penalty dan geen goal.quote:Op zondag 21 december 2008 00:49 schreef Prosac het volgende:
Ja, beter was hij gewoon blij met weer eens 3 punten.
2 ellebogen om 13 goals. 1 elleboog per 6,5 goal.quote:Op zondag 21 december 2008 04:13 schreef Bayswater het volgende:
Bijzonder hoor twee veldgoals van Marcus elleboog
En niet weer opnieuw opentrekken hè!quote:Op zondag 21 december 2008 19:26 schreef clauwheee het volgende:
Pang pang pang pang
Hij heeft mij de mond gesnoerd gisteren, hopen dat ie nu ook minder gefrustreerd wordt.
Ik hoop het. Pikt altijd zijn doelpuntjes mee. Als het weer wat beter gaat draaien bij Groningen kan hij van grote waarde zijn.quote:
quote:Jans: 'Verwacht dat Berg in januari vertrekt'
Door Sander Berends
Maandag, 29 december 2008, 17:48
Trainer Ron Jans van FC Groningen houdt ernstig rekening met een vertrek van Marcus Berg komende maand. "We moeten rekening houden met de verhalen rond hem. Als er een concrete aanbieding komt van een club naar zijn zin, dan hebben we een probleem."
De Zweedse spits, dit seizoen goed voor 12 treffers, zou in de belangstelling staan van Ajax. En dat niet alleen. Die interesse zou voor onrust zorgen bij de 22-jarige centrumaanvaller. Jans in Sportweek.: "Ik zei tegen hem dat hij van dat gedoe af kan zijn, als hij zou zeggen dat hij in januari niet weg wil. Maar dat heeft hij dus niet gezegd."
Het gesprek tussen de oefenmeester en zijn goalgetter volgde na een periode, waarin Berg tegen Willem II in de voorlaatste minuut een onnodige rode kaart pakte en zich vanwege enkele onbestrafte elleboogstoten liet gelden. "Hij was veel te geïrriteerd. Hij wilde niet alleen doelpunten maken of een voorzetje geven, hij wilde ook graag goed meevoetballen. Hij wilde teveel."
Jans verwacht dat Ajax voor Berg de meest logische nieuwe werkgever is. "Hij vindt het een interessante club, zegt hij. Alleen voor Ajax is hij betaalbaar. Zij hebben het geld van Huntelaar binnen. Dat is wel genoeg."
Vind je dat te weinig dan?quote:Op maandag 29 december 2008 21:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
"Ze hebben het geld van Huntelaar, dat is wel genoeg."!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |