quote:
Toch maar geen Ajax-gerelateerde TT. Daar gaat-ie niet beter van voetballen.quote:
Kon ie al een tijdje. Alleen wel makkelijk als de journalisten dat niet weten, scheelt wat interviews.quote:
Precies zo doet Kufo dat al jarenquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:12 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Kon ie al een tijdje. Alleen wel makkelijk als de journalisten dat niet weten, scheelt wat interviews.
En van die dertien goals, hoeveel penalty's?quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Toch maar geen Ajax-gerelateerde TT. Daar gaat-ie niet beter van voetballen.![]()
Zijn cijfers zijn dit seizoen indrukwekkend, dertienmaal gescoord in vijftien wedstrijden.
En dat terwijl hij, in mijn ogen, (nog) niet de vorm heeft van vorig seizoen.
Twee of drie volgens mij?quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
En van die dertien goals, hoeveel penalty's?
Op trainingen praat ie prima Nederlandsquote:
Of Berg topscorer van de eredivisie wordt ja of nee.quote:
Heeft hij ook zeker nog niet. Des te indrukwekkender dat hij de ballen er toch weer mooi in legt. Tegen PSV ook al een mooie goal. Die eerste kopbal was ook netjes.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
En dat terwijl hij, in mijn ogen, (nog) niet de vorm heeft van vorig seizoen.
Gekke vader heb jij.quote:Op zondag 21 december 2008 00:47 schreef Prosac het volgende:
Mijn vader baalde van die 2 pingels, scheelt toch behoorlijk wat punten bij Coach van het Jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |