quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:36 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa
Galvanize !!!!!!!!!!!!!!!!
Mis ik iets?quote:
Toen luisterde je nog niet ??quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Galvanize![]()
. SR-herinneringen. Ow, wacht...
kan ik er geen set aan toevoegen?quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar kun je je pics aan toevoegen. Ff kijken hoe dat ook alweer gaat.
Je moet ff die groep joinen en dan kun je foto's toevoegenquote:Op zaterdag 20 december 2008 22:37 schreef weirdofm het volgende:
[..]
kan ik er geen set aan toevoegen?
Coolquote:Op zaterdag 20 december 2008 22:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hans je kan de 750ste post van de avond nog halen vanavond
Zou hij pushen of niet... Spannend!quote:
Wou net zeggen, maandag zal het er wel vrij dood zijn.quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:37 schreef DaMook het volgende:
Volgens mij is het tot nu toe nog niet zo druk geweest op de markt. Maarja het is dan ook stap avond
.
sickquote:Op zaterdag 20 december 2008 22:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hans je kan de 750ste post van de avond nog halen vanavond
De plek barst ook van de kroegjes, als je het vergelijkt met de Neude in Utrecht is Breda een betere plek.quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:37 schreef DaMook het volgende:
Volgens mij is het tot nu toe nog niet zo druk geweest op de markt. Maarja het is dan ook stap avond
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |