Dat is niet veel beterquote:Op donderdag 25 december 2008 13:01 schreef eNaSnI het volgende:
Wellicht eens op zaterdagavond/nacht proberen
Eensch. Behalve CL natuurlijk, maar die ben ik nog nooit in het wild tegen gekomen. Daarom verhuis ik ook naar Amsterdam, daar zijn zat leuke meiden!quote:Op donderdag 25 december 2008 02:12 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Dat er geen leuke meiden in Ede wonen
quote:Op donderdag 25 december 2008 02:12 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Dat er geen leuke meiden in Ede wonen
Ik denk dat CherryLips zich aangesproken voeltquote:Op donderdag 25 december 2008 13:57 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Alsof ik de eerste ben die dat zegt
Jah tussen mij en CL, maar niemand andersquote:Op donderdag 25 december 2008 15:45 schreef hierissieweer het volgende:
De laatste berichten vragen om een meet, zaterdagavond op het museumplein.
Nee nog niet geweest, wellicht kunnen we eens een meet doen daarquote:Op donderdag 25 december 2008 21:08 schreef Jetje86 het volgende:
haha nee sorry geen striptent, de oude N-joy is het
Is het een verbetering ten opzichte van de N-Joy, of is het nog steeds een oude aftandse, decoratief verwaarloosde kelder met drank en buitenlanders?quote:
Ik hoorde van een vriend dat het nog steeds een ballentent is. Later op de avond komen er meer buitenlanders binnen omdat het anders helemaal leeg is.quote:Op donderdag 25 december 2008 22:54 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Is het een verbetering ten opzichte van de N-Joy, of is het nog steeds een oude aftandse, decoratief verwaarloosde kelder met drank en buitenlanders?
http://www.clubfamous.nl/quote:Op donderdag 25 december 2008 23:47 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik hoorde van een vriend dat het nog steeds een ballentent is. Later op de avond komen er meer buitenlanders binnen omdat het anders helemaal leeg is.
It's 'tha underground'quote:
http://guldie.nl/index.php?pagina=winkel&subpagina=contactquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:01 schreef ZwarteMagika het volgende:
Waaar in Ede (e.o.) haal ik een beetje leuk behang? Decorette in Bennekom is al uitgekamd, praxis ed is allemaal flut.. welke winkels hebben een beetje ruime keus?
quote:Op donderdag 25 december 2008 22:54 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Is het een verbetering ten opzichte van de N-Joy, of is het nog steeds een oude aftandse, decoratief verwaarloosde kelder met drank en buitenlanders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |