Simpele regel, reageren in dit topic = doneren. Kom op stelletje vrekken! Wie hier heeft gereageerd moet gewoon 10,- bijdragen. (geldt ook voor crew)quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:37 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
idd
kijk morgen avond wel ff wat de stand is.
wil je 25 euro doneren?quote:
das minderz Requote:Op zaterdag 20 december 2008 23:59 schreef Re het volgende:
25 Euro, omdat ik waarschijnlijk mijn huis uit wordt gebonjoured
Omfg!quote:Op zondag 21 december 2008 00:14 schreef DS4 het volgende:
Leuk initiatief, daar wil ik wel geld naartoe mikken:
Ik bied 250 euro, maar dan wel voor een VIP behandeling: recht op aanwezigheid (grote kans dat mij dat niet lukt overigens) en een DVD met alle foto's.
Voor 250 mag je alle foto's hebben hoorquote:Op zondag 21 december 2008 00:14 schreef DS4 het volgende:
Leuk initiatief, daar wil ik wel geld naartoe mikken:
Ik bied 250 euro, maar dan wel voor een VIP behandeling: recht op aanwezigheid (grote kans dat mij dat niet lukt overigens) en een DVD met alle foto's.
Das prima, niemand zegt dat je dat wel moet doen maar ga niet lopen klieren hierquote:Op zondag 21 december 2008 00:18 schreef dennisw het volgende:
[..]
boeit mij wel, kga niet aan scamorganisaties geld doneren
oke huilie, waarom reageer je dan op de eerste plaats in dit topic?quote:Op zondag 21 december 2008 00:18 schreef dennisw het volgende:
[..]
boeit mij wel, kga niet aan scamorganisaties geld doneren
genoteerd!quote:
Als ik jou was, zou ik dit toch wel even iets beter regelen.quote:Op zondag 21 december 2008 00:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Voor 250 mag je alle foto's hebben hoor
Overigens gaat elke donateur er wel automatisch mee akkoord dat de foto's niet zonder mijn toestemming worden verspreid. Wat je prive met die pics doet zal me jeuken, maar ik wil ze niet zonder mijn goedvinden overal en nergens terugvinden.
Wil je er toch iets mee doen, graag eerst aan mij vragen.
Daarmee ga je dus ook automatisch akkoord als je een bod doet.
Ik doe mee met 25 euro.quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:49 schreef SHE het volgende:
Ik beloof plechtig de reportage te doen bij minimaal 1000,- . Donateurs krijgen de pics natuurlijk, en ik zou het fijn vinden als MissBliss de reportage maakt
Dan zullen we je ook verder niet op de mail lijst zettenquote:Op zondag 21 december 2008 00:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik doe mee met 25 euro.
Puur voor het goede doel uiteraard, niet omdat ik ook maar enige interesse in een blote SHE zou hebben.
80% van de mensen in dit topic geeft echt geen geld voor serious request hoorquote:Op zondag 21 december 2008 00:22 schreef dennisw het volgende:
[..]
ik wil graag meer te weten over serious req.. dacht dat ik meteen een kwaliteitspost van iemand kreeg die serious req zou verdedigen. Maar van jou hoeven we geen kwaliteitposts te verwachten natuurlijk.
Jij bent echt helemaal in je nopjes he, dat je een, niet helemaal, onbekende vrouw naakt mag gaan bekijken.quote:Op zondag 21 december 2008 00:21 schreef appelsjap het volgende:
[..]
oke huilie, waarom reageer je dan op de eerste plaats in dit topic?![]()
ik wou ze in me fobo zettenquote:Op zondag 21 december 2008 00:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Voor 250 mag je alle foto's hebben hoor
Overigens gaat elke donateur er wel automatisch mee akkoord dat de foto's niet zonder mijn toestemming worden verspreid. Wat je prive met die pics doet zal me jeuken, maar ik wil ze niet zonder mijn goedvinden overal en nergens terugvinden.
Wil je er toch iets mee doen, graag eerst aan mij vragen.
Daarmee ga je dus ook automatisch akkoord als je een bod doet.
Yep.quote:Op zondag 21 december 2008 00:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Bieders krijgen de fotos gemaild ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |