Doordrukken met een schroevendraaierquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:45 schreef Miam het volgende:
ik krijg de kurk niet uit de fles.
dan maar bier.
Staat in de stats.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heb je die nou zitten tellen of heb jij ook reken dingetjes?
Owquote:
Ik zie 'm al streepjes op papier zettenquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heb je die nou zitten tellen of heb jij ook reken dingetjes?
quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zie 'm al streepjes op papier zetten
dat irc kanaal op fok is wel erg stil..........quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
We hebben altijd de chat nog! irc.fok.nl #3fm of via http://fok.3fmfan.nl/
Hebben we vorig jaar ook gebruikt tijdens de storing.
Op de snelweg zou het zijn Flits Flits Flitsquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:48 schreef Marc63 het volgende:
Mn favoriete Queen-plaat. Bomvol energie [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Op de snelweg zou het zijn Flits Flits Flits
Wow je hebt een levenquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:49 schreef Dandelion het volgende:
* Dandelion krijgt zo visite.
Nou ja tv aan en dan maar echt praten in plaats van typen.
Inderdaad vol met energie ! zelfs al ben je half dood na een avond stappen na het horen van Don't stop me now moet je toch weer helemaal opgeladen zijn.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:48 schreef Marc63 het volgende:
Mn favoriete Queen-plaat. Bomvol energie [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |