Dan heb ik liever hind erbijquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
en mag gerust komen slapen, hij is weer vrijgezel, nu het uit is met Hind.
die van piles raken ook overbelast , gezien piles maar 1 nieuw topic per uur aan kan en 1 te updaten topicquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat de servers van FOK! en die van Piles nog niet overbelast zijn is op zich al een raadsel.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat de servers van FOK! en die van Piles nog niet overbelast zijn is op zich al een raadsel.
De hotdog bedoel je?quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:41 schreef Dandelion het volgende:
hmm volgend jaar toch maar een laptop scoren. Dit is minder handig zo met een klein schermpje op mijn monitor.
En ik kan niet goed in de gaten houden of de hond al gaar is voor de open haard zo
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Hier gaan we met diit topic al loverheen volgens mij.
Volgende week zal het ook wel druk zijn maar lang niet zo druk als nu. Hoop ikquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar volgende week is het waarschijnlijk andersom de rode en gele kolom(alhoewel volgende week mischien nog niet helemaal
).
quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:41 schreef Dandelion het volgende:
hmm volgend jaar toch maar een laptop scoren. Dit is minder handig zo met een klein schermpje op mijn monitor.
En ik kan niet goed in de gaten houden of de hond al gaar is voor de open haard zo
dat het nu goed gaat vind ik echt een wonderquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Volgens mij waren er vorig jaar wel regelmatig problemen @ FOK!
We hadden toen zelfs een downtime van iets van 2 uur vlak voor de grote finale, maar dat kwam door een HD-crash dacht ik.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Volgens mij waren er vorig jaar wel regelmatig problemen @ FOK!
quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
die van piles raken ook overbelast , gezien piles maar 1 nieuw topic per uur aan kan en 1 te updaten topic
hij mist nu af en toe een topic omdat er 2 nieuwe topics zijn in 1 uur en 1 te updaten topic
Misschien een noodforum aanleggen voor dit jaar?quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
We hadden toen zelfs een downtime van iets van 2 uur vlak voor de grote finale, maar dat kwam door een HD-crash dacht ik.
Iddquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat het nu goed gaat vind ik echt een wonder
Ik heb dus nu al regelmatig geen idee wat mijn eerdere reactie was.. Ik moet even terug lezen waar die quote van mij ook al weer op sloegquote:
Drie topics geledenquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik heb dus nu al regelmatig geen idee wat mijn eerdere reactie was.. Ik moet even terug lezen waar die quote van mij ook al weer op sloeg
quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:43 schreef Marc63 het volgende:
Lol, in het vorige topic zorgden Roel en Hans samen voor 99 posts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |