Fake Blood - Marsquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:21 schreef Haunter het volgende:
Is er al een themanummer van dit jaar eigenlijk? (Wombats, Frattelis van dit jaar zeg maar)![]()
(Heb het nog niet veel kunnen volgen)
quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:21 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Geen idee wie dit is maar die plaat.![]()
![]()
Zomer
Ik moet gewoon tot 12 uur blijven, anders is er een kans dat jij mij nog inhaald in de uren dat ik er niet meer bequote:Op zaterdag 20 december 2008 21:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm opzich moet dat dus wel weer haalbaar zijn.. Komt weer weinig terecht van mijn eerdere opmerking dat ik het rustig aan wilde doen. Naja, ik had natuurlijk die nacht ook al het nodige aan posts.. Morgen dan maar minderen
Mars lijkt 't te worden.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:21 schreef Haunter het volgende:
Is er al een themanummer van dit jaar eigenlijk? (Wombats, Frattelis van dit jaar zeg maar)![]()
Gaat aardig richting Mars al is het nog niet zeker.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:21 schreef Haunter het volgende:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik moet gewoon tot 12 uur blijven, anders is er een kans dat jij mij nog inhaald in de uren dat ik er niet meer be. Volgens mij lig ik nog voor
.
En nog wel voor de laatste dag ook wel denk ik.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:21 schreef HocBarr het volgende:
[..]
De meeste posts per minuut wordt verbroken dit jaar.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:22 schreef tha_dark het volgende:
Nee nanana Nee nanana
die belgen... euh... Vaya con dios!quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:21 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Geen idee wie dit is maar die plaat.![]()
![]()
Zomer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |