Cabernet Sauvignon Merlot.... Vooruit hij komt uit Chiliquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:12 schreef SeLang het volgende:
Ik heb net een 2 uur geleden een flesje Laproaig Quarter Cask gehaald met 20% korting ( deflation rulez)
Alleen ben ik hem aan het opzuipen as we speak
Een goede blend heb je al voor 30 euro en een single voor 80.quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:38 schreef Boschkabouter het volgende:
Beleggen in Whisky, dat is zeker niet de fles die ik bij de slijterij haal, maar een fles van een paar ruggen, of zie ik dat verkeerd?
Blegh, Glenfiddich ... gore zut.quote:Op zondag 21 december 2008 11:46 schreef henkway het volgende:
heb nog een glenfiddich met een bodempje
[ afbeelding ]
heb hem gekregen, ik koop zelf wel een eenvoudige blendquote:Op zondag 21 december 2008 13:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Blegh, Glenfiddich ... gore zut.
quote:Op zondag 21 december 2008 13:14 schreef henkway het volgende:
[..]
heb hem gekregen, ik koop zelf wel een eenvoudige blend
http://www.vooreenmooiglas.nl/index.php?page=whiskys&naam=Famous+Grouse
Ik vind de Glenfiddich 15 anders zeer smakelijk. Is dat ook iets om in te investeren?quote:Op zondag 21 december 2008 13:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Blegh, Glenfiddich ... gore zut.
leverage heet dat, toch?quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:30 schreef Drugshond het volgende:
Ik beleg soms (uche in whisky) maar ik cash gelijk door in mijn slokdarm.
Ik ken een treasurer die in een kroeg altijd bier in paartjes bestelde. Als je 'm daarnaar vroeg, legde ie uit dat ie zijn bier-positie gehedged had.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:30 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nee, dat is cashen van een geplaatste put.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |