Vanallesquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:18 schreef JJH het volgende:
wat gebeurde er vorig jaar dan ook alweer?
Neuh. Deze is zo dichtquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:19 schreef peaceman het volgende:
Zeg maar als we dit topic niks vinden, kunnen we natuurlijk ook nr 949 openen en daar doorgaan.
KAn ik me zo snel niet meer herinneren, we zullen zien vanavondquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vanalles. Op die zaterdagavond was Guus Meewis in het huis. Geweldig
.
En toen stond ik ook op het Pleinquote:
think again, het is Giel... eendimensionaler ga je ze niet vindenquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als Giel niet zn voorspelbare opmerkingen gaat plaatsen dan komt het wel goed ja.
Niet als we niks meer posten!quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
think again, het is Giel... eendimensionaler ga je ze niet vinden
Laat em dan maar vroeg naar bed gaan. 10 uur of zo.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
think again, het is Giel... eendimensionaler ga je ze niet vinden
Ja, op die manier werkt het niet inderdaad.quote:
Hopelijk krijgen zijn eerdere albums (die nog beter zijn) nu wat meer bekendheidquote:
Prima heur.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:20 schreef weirdofm het volgende:
<<<<<<<<<<<<<<<<ziet dat uit?
Wat houdt je tegen? Superplaat, mogen ze nog wel een keer draaien!quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:20 schreef Marc63 het volgende:
Ik wilde ook nog Ray Lamontagne aan gaan vragen.
Waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:20 schreef Seam het volgende:
[..]
Hopelijk krijgen zijn eerdere albums (die nog beter zijn) nu wat meer bekendheid
Vooral de 2e is geweldig!quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:20 schreef Seam het volgende:
[..]
Hopelijk krijgen zijn eerdere albums (die nog beter zijn) nu wat meer bekendheid
Nee joh, dat doet Giel niet, die denkt dat zonder hem de actie mislukt... er is natuurlijk ook geen betere DJ dan hijquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Laat em dan maar vroeg naar bed gaan. 10 uur of zo.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee joh, dat doet Giel niet, die denkt dat zonder hem de actie mislukt... er is natuurlijk ook geen betere DJ dan hij
Ik wilde hem via hyves aanvragen (ik ken de persoon die die optie gebouwd heeft, de eerder genoemde Arno) maar dat werkte niet. Ff in de gaten houden wanneer het weer werkt.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen? Superplaat, mogen ze nog wel een keer draaien!
quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:22 schreef DaMook het volgende:
Gvd nog steeds geen geluid op mijn digitale tv.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:23 schreef ThunderChild het volgende:
Ik ga ff wat eten en wat anders doen. Tot later
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |