Ah ok dan is er een kans dat ik rustig kan etenquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:33 schreef weirdofm het volgende:
[..]
nee voor sr, voordat ze naar breda gaat.
Gelijk knetterhard AC/DC naast zn wiegje?quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Thanx... hij zal een goede muzikale opvoeding krijgen. [ afbeelding ]
Jij ook feli danquote:
misschien doet ze hetzelfde als guus(vorige jaar)quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah ok dan is er een kans dat ik rustig kan eten.
Dankje!!!quote:
Dankje..quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Jijj ook van harte dan maar.![]()
Zitten jullie naast mekaar te fokken ofzo?
Nee joh, we beginnen rustig met Black Rebel Motorcycle Club ofzo.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Gelijk knetterhard AC/DC naast zn wiegje?
quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee joh, we beginnen rustig met Black Rebel Motorcycle Club ofzo.
De hele nacht opblijven?quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:34 schreef weirdofm het volgende:
[..]
misschien doet ze hetzelfde als guus![]()
het fokken hebben we al gedaan hoor.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Jijj ook van harte dan maar.![]()
Zitten jullie naast mekaar te fokken ofzo?
Wat deed guus ook alweer ?quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:34 schreef weirdofm het volgende:
[..]
misschien doet ze hetzelfde als guus(vorige jaar)![]()
OP het moment dat ik posstte dacht ik exact hetzelfde.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
het fokken hebben we al gedaan hoor.
zo'n 8 maanden geleden als ik het goed begrijpquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
het fokken hebben we al gedaan hoor.
nee het concert wat hij had voor dat hij het huis inging , opdragen aan sr, inclusief de nodige euro`s.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De hele nacht opblijven?
Als Michiel moe wordt, gaat hij met een accent praten. Ben benieuwd hoe dat dan zit met Ilse.
Yep en daarna voor de lol.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
zo'n 8 maanden geleden als ik het goed begrijp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |