ja maar wat besielt zo'n debiel, zo lelijk als ie is om dan ook nog eens zo'n uber droeftoeter kapsel te nemenquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:50 schreef RadioSlut het volgende:
Tvp. Die gast is zo lelijk dat ie een held is_!
Omdat een lelijk kepsel bij een lelijke harses past?quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar wat besielt zo'n debiel, zo lelijk als ie is om dan ook nog eens zo'n uber droeftoeter kapsel te nemen
het lijkt wel zo'n dooie brasem kapsel die sommige zwabbers vroeger ook haddenquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:55 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Omdat een lelijk kepsel bij een lelijke harses past?
Rotterdams model bedoel jequote:Op zaterdag 20 december 2008 23:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
het lijkt wel zo'n dooie brasem kapsel die sommige zwabbers vroeger ook hadden_!
wij noemden dat dooie brasemquote:Op zondag 21 december 2008 12:32 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Rotterdams model bedoel je_!
Vroeger was dat één van mijn favoriete kepsels bij jongens/mannen, maar sinds ik Dennis van Ek heb gezien hiero vind ik het kut
quote:Op zondag 21 december 2008 12:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
wij noemden dat dooie brasem_! hoe kan dat nu ooit een favo kapsel zijn
effe 5 minuutjes werkquote:Op maandag 22 december 2008 15:25 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind hem wel wat weg hebben van Vigo, the carpathian god (Ghostbusters deel 2), maar ik ben ziek thuis en te broek om te soepen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |