Ik vind Paul tot nu toe het beste... die komt het meeste los...quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:34 schreef weirdofm het volgende:
ik vind coen het niet slecht doen.
Eensch.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Paul tot nu toe het beste... die komt het meeste los...
Ja idd, die zit daar echt te genieten!quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij doet het gelukkig erg goed.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee, hij doet het gewoon lekker, vannacht was ie leuker trouwens, maar dat kan ook zijn omdat hij toen mensen wakker kon bellenquote:
Dat is hem toch wel hoor, voor dit jaar.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ben ook wel toe aan wat Fake Blood.
gister werdt er steeds iets met maja de bij gesmsd, maar of we er nou al achter zijn war dat nou op slaat?quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:30 schreef Paaskonijn het volgende:
Is er alweer zoeen sms thema ofzo zoals vorig jaar met al die eend grappen?
En Giel die ff op de stoel staatquote:
Daar begint het toch wel steeds meer te lijken.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is hem toch wel hoor, voor dit jaar.
Paul doet het wat mij betreft ook verrassend goedquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En hier het echte bloed. Bloedneus, alwéér! Al 3 weken verkouden inc. bloedneuzen..quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ben ook wel toe aan wat Fake Blood.
zal wel half 7 ofzo zijn denk ik?quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:36 schreef weirdofm het volgende:
[..]
![]()
![]()
wanneer krijgen ze hun laatste sapje?
Bij?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |