Zo kun je het ook bekijken. Aan de andere kant ben ik erg benieuwd naar wat ze te vertellen hebben.quote:Op maandag 22 december 2008 15:54 schreef Superheld het volgende:
Gaan ze weer zout in wonden gooien met die lafaards...
Feyenoord is de laatste tijd wel lekker bezig met de media, wat denken ze het is toch bijna dood dus laten we zorgen dat we allemaal beroemd worden? Fotoboek, gijs overal op tv en nu dit...
Dat kan ik je nu al vertellen hoor.quote:Op maandag 22 december 2008 15:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Aan de andere kant ben ik erg benieuwd naar wat ze te vertellen hebben.
Doe maar, dan kijken we of het klopt.quote:Op maandag 22 december 2008 15:57 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat kan ik je nu al vertellen hoor.
Nou, die 2 gasten lijken me de enige die het nog een beetje kunnen relativeren en spijt tonen.quote:Op maandag 22 december 2008 15:58 schreef Jasza het volgende:
[..]
Doe maar, dan kijken we of het klopt.
Is de moeite van het kijken niet waard, gaat alleen over opper hooligan Gijsquote:Op zondag 21 december 2008 20:47 schreef Forburgah het volgende:
Iemand nog Nederland in 12 moorden gezien? Ging over de dood van picornie. Zelf helaas gemist dus morgen maar even terugkijken op uitzending gemist.
Om je op die manier op de kaart te zetten (als in qua voetballen lukt dat voorlopig niet meer)?quote:Op maandag 22 december 2008 15:43 schreef Kopbal het volgende:
Waarom je je laat lenen voor zo'n programma snap ik alleen niet.
Dat is toch de waarheid?quote:Op maandag 22 december 2008 15:59 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Nou, die 2 gasten lijken me de enige die het nog een beetje kunnen relativeren en spijt tonen.
De groep waar ze mee loopt zullen wel tig keer herhalen dat ze het gekste van Nederland zijn, dat joden altijd wegrennen
Benieuwd wat André H. te melden heeft. Ik ga het volgenquote:
Mooi schoon hostel ookquote:Op dinsdag 23 december 2008 05:25 schreef ruud_fr het volgende:
dit kwam ik net tegen in een hostel in Vietnam
toepasselijk ook, op een kraan
Lekker gekquote:Op dinsdag 23 december 2008 05:25 schreef ruud_fr het volgende:
dit kwam ik net tegen in een hostel in Vietnam
toepasselijk ook, op een kraan
Lekkere worp van die gast op 3.18quote:Op maandag 22 december 2008 23:33 schreef Lamzak_ het volgende:
Op vakp.nl nu een filmpje met enkele beelden van de rellen. Te zien bij foto's PSG
(let op, alleen IE)
quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:23 schreef Strooper het volgende:
[..]
Lekkere worp van die gast op 3.18
Wat bezielt zulke mensen.quote:Op maandag 22 december 2008 23:33 schreef Lamzak_ het volgende:
(let op, alleen IE)
Nee... Maar over welke supporters uit je je nou negatief?quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat bezielt zulke mensen.
Zal wel niet dezelfde zijn als: ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |