Idd, die gasten van 3FM creeren nauwelijks sfeer op het plein en als er wat gedoneerd word,wordt er nauwelijks enthousiast aandacht aan besteed. En Giel (die ik sowieso een loser vind) is soms best bot ja...quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:41 schreef Kolomo het volgende:
Ik probeer beide een beetje te volgen (StuBru en 3FM) maar op enkele fronten vind ik StuBru toch echt beter. Een van die punten is dat ze meer aandacht hebben voor de mensen die voor het huis staat, vooral Giel was soms echt bot van wat ik tot nu toe heb gezien.
quote:Op zondag 21 december 2008 04:01 schreef Ofyles2 het volgende:
Ongelooflijk hoe Kamagurka juicht als hij de nieuwslezer hoort zeggen dat Club Brugge hard onderuit ging.
quote:
Super ja, ze is zo leuk!quote:Op zondag 21 december 2008 09:29 schreef zagevent het volgende:
http://www.stubru.be/node/78685
Dit zie ik ze in Nederland niet doen.
En Siska.
Wat doen?quote:Op zondag 21 december 2008 09:29 schreef zagevent het volgende:
http://www.stubru.be/node/78685
Dit zie ik ze in Nederland niet doen.
En Siska.
Paul ging goed los tijdens het hakkuh half uurtje, maar giel moest dat weer verpestenquote:Op zondag 21 december 2008 00:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Idd, die gasten van 3FM creeren nauwelijks sfeer op het plein en als er wat gedoneerd word,wordt er nauwelijks enthousiast aandacht aan besteed. En Giel (die ik sowieso een loser vind) is soms best bot ja...
Naar StuBru luister ik niet overigens.
Ik hoop dat ze dit in NL ook voor mekaar krijgen, ik vind het hier altijd zo'n zootje ongeregeldquote:Op woensdag 24 december 2008 17:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
De slotshow en het einde zit wel goed in elkaar
quote:Op woensdag 24 december 2008 17:52 schreef TheVulture het volgende:
Die minister geeft een miljoen euro en is blij dat hij de opbrengst niet hoeft te verdubbelen... beetje rare opmerking
Dat dus!quote:Op woensdag 24 december 2008 17:56 schreef zagevent het volgende:
Is Vlaanderen daarmee niet guller dan Nederland? We zijn met drie keer zo weinig.
Klopt, maar misschien heeft Stubru in aantallen wel een groter bereik dan 3FM in Nederland. En zo zullen er nog wel een aantal factoren zijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:56 schreef zagevent het volgende:
Is Vlaanderen daarmee niet guller dan Nederland? We zijn met drie keer zo weinig.
Ja. Ik denk dat ze in Nederland al aan de vijfde editie bezig zijn. Goede doel moeheid.quote:Op woensdag 24 december 2008 18:09 schreef marcodej het volgende:
Vorig jaar 1 miljoen, nu 2.2
Maar op een gegeven moment houdt die groei op natuurlijk he, ik denk dat het plafond in Nederland al bereikt is.
Stubru heeft niet zo'n groot bereik hoor, hun marktaandeel is maar iets van een 8 % in Vlaanderen ...quote:Op woensdag 24 december 2008 18:07 schreef Pinpas het volgende:
[..]
Klopt, maar misschien heeft Stubru in aantallen wel een groter bereik dan 3FM in Nederland. En zo zullen er nog wel een aantal factoren zijn.
Maar 2,2 miljoen ophalen blijft een enorm goed bedrag![]()
En uiteindelijk gaat het om de vluchtelingen en niet oms onszelf zelfgenoegzaam op de borst te kloppen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |