quote:Op zondag 21 december 2008 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
sinds ik smruf ben, dus nu zo;n 35 maanden
Is admin niks voor jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En daar cash je al mee, zag ik aan de advertentievoorwaardenquote:Op zondag 21 december 2008 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben al admin en voorzitter van BB
de advertentievoorwaarden worden op dit moment geschreven door de secretaris-oenningmeester, dus dat lijkt me sterkquote:Op zondag 21 december 2008 21:17 schreef Grulez het volgende:
[..]
En daar cash je al mee, zag ik aan de advertentievoorwaarden
Nee Lebbis, van LebbisenJansenquote:Op zondag 21 december 2008 20:59 schreef Grulez het volgende:
[..]
Vet koel. Wie? Piet Veerman of Carolien Tense?
Ja ok... ik bedoelde 50 euro voor een half jaar. Met zoveel bezoekers kan je toch wel meer vragen?quote:Op zondag 21 december 2008 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de advertentievoorwaarden worden op dit moment geschreven door de secretaris-oenningmeester, dus dat lijkt me sterkMaar het is bijna kostendekkend ja.
Was ie te karpervissen geweest?quote:Op zondag 21 december 2008 21:23 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Nee Lebbis, van LebbisenJansen
Beter dan Jansen van LebbisenJansen, want dat is zo'n oetlul.quote:Op zondag 21 december 2008 21:23 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Nee Lebbis, van LebbisenJansen
Dat kan gemakkelijk inderdaad.quote:Op zondag 21 december 2008 21:24 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ja ok... ik bedoelde 50 euro voor een half jaar. Met zoveel bezoekers kan je toch wel meer vragen?
Grappig, die zagen wij laatst nog lopen hier.quote:Op zondag 21 december 2008 21:24 schreef Grulez het volgende:
[..]
Beter dan Jansen van LebbisenJansen, want dat is zo'n oetlul.
Een hartstikke oude film, uit 19 zoveel: Brief Encounter.quote:Op zondag 21 december 2008 21:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Welke film heb je gezien, Lienekien?
1945 lees ik. Klinkt als een leuk verhaal.quote:Op zondag 21 december 2008 21:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een hartstikke oude film, uit 19 zoveel: Brief Encounter.
Ok. Ja dat kan een keuze zijn. Net als Danny dusquote:Op zondag 21 december 2008 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat kan gemakkelijk inderdaad.Maar BB is niet commercieel, het word dan ook een stichting, geen eenmanszaak bijvoorbeeld. Liever had ik helemaal geen advertenties gehad, maar het werd een beetje te duur om alles zelf te betalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |