Ah, je bent weer onlinequote:Op maandag 22 december 2008 01:45 schreef Wiets het volgende:
[..]
Je bent ook overal
Maar wel mooi balen.
Ook goeiemorgen. Drie keer raden met welke stuiterbal Lisa de halve nacht heeft gespeeld. Arme Kim. En daarna heeft ze vanochtend van mijn melk gedronkenquote:Op maandag 22 december 2008 11:08 schreef maok het volgende:
Ik heb net gebeld teigan, bedankt![]()
Maar het is inderdaad eigenlijk wat weinig uur, ik zie wel, ik hou het iig als reserve, beter iets dan niets.
Das waarquote:Op maandag 22 december 2008 14:15 schreef teigan het volgende:
Het zoekt ook zo lastig zonder bril..
freecell, jij heb tijdens je verlof verschrikkelijk veel gepost volgens mij, die voorsprong raak je dan niet zo snel meer kwijt..
Gewoon door proberen, die van mijn moeder zat laatst bovenin beeld ipv onderinquote:Op maandag 22 december 2008 14:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Kut taakbalk,.
Ik heb hem per ongeluk verschoven en nu wil 'ie niet meer terug.
Ik heb alles al geprobeerd.quote:Op maandag 22 december 2008 14:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Gewoon door proberen, die van mijn moeder zat laatst bovenin beeld ipv onderin
Klopt, op jullie laptop!quote:
Altijd lekker hè?quote:Op maandag 22 december 2008 15:15 schreef Wiets het volgende:
[..]
Klopt, op jullie laptop!Gewoon de modem resetten was genoeg (duh
). Nu even de stad in om wat onderdelen te halen voor mn pc.
Maar eigenlijk is zo'n laptopje ook wel chill, op de bank, dekbedje, enzo...
Dat is een recept voor medicijnen die je al eerder hebt gehad maar die nu bijna op zijn.quote:Op maandag 22 december 2008 13:02 schreef Bob. het volgende:
En een vraag: Herhalingsrecepten.. zijn dat alle recepten die je al eens eerder hebt gehad?
Een poosje geleden werd ik gebeld, ik nam op, en 't enige wat ik hoorde was een zus die aan het gillen was: "Mitte heeft zich omgedraaid, Mitte heeft zich omgedraaid!"quote:Op maandag 22 december 2008 15:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Altijd lekker hè?
Zo heb ik echt een groot gedeelte van afgelopen zomer op het balkon doorgebracht
Leander probeert nu trouwens zijn babygym te slopenEn om te draaien
quote:Op maandag 22 december 2008 16:14 schreef JH87 het volgende:
Nu heb ik weer een huisgenoot die kwaad is omdat iemand aan z'n SP-sticker heeft gezeten en dan molt-ie maar een keukenkastje, servies van een ander en een waterkoker. Wat een labiele gast.
Nee, die zorgen weer voor andere overlastquote:Op maandag 22 december 2008 16:21 schreef maok het volgende:
Ja, dan kun je beter Chinezen hebben he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |