Naja level 15 was een lastige, maar vanaf level 20 schijnt het rap te gaan. Ben je al bijna bij de eindbaas?quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 01:15 schreef Grulez het volgende:
[..]
Naja level 15 was een lastige, maar vanaf level 20 schijnt het rap te gaan. Ben je al bijna bij de eindbaas?
quote:
Zelfs een eindbazinnetje als je dat wenstquote:Op zondag 21 december 2008 01:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik wil niet rukken bij een baas. Is er geen mooie eindbazin?
* RealZeus bestelt uitbreidingsset.quote:Op zondag 21 december 2008 01:28 schreef Grulez het volgende:
[..]
Zelfs een eindbazinnetje als je dat wenst![]()
Dat ligt er dus aan welk thema je kiest bij je uitbreidingsset.
quote:Op zondag 21 december 2008 01:34 schreef MaxMark het volgende:
Hey Alex, weer een nieuw in de reeks van "2 keer de helft = 1/4": Niet aangenomen bij de McDonalds.
Dat is geen antwoord.quote:Op zondag 21 december 2008 02:01 schreef Peterselieman het volgende:
Het waarom is iets van achter de schermen
Precies! ik ben wel jaloers hoorquote:Op zondag 21 december 2008 02:03 schreef Bob. het volgende:
Al ben je natuurlijk wel extra gaaf omdat je over "achter de schermen" praat.
Het lijkt heel wat als je er nooit bent geweest.quote:Op zondag 21 december 2008 02:03 schreef Bob. het volgende:
Al ben je natuurlijk wel extra gaaf omdat je over "achter de schermen" praat.
OH MAN, VET SPANNEND!quote:Op zondag 21 december 2008 02:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klopt, maar binnenkort wordt het wel duidelijk denk ik
Ehm nee, dat laat ik aan jou overquote:Op zondag 21 december 2008 02:06 schreef Bob. het volgende:
[..]
OH MAN, VET SPANNEND!
Wat denken jullie dat het is? Ik denk dat hij ook een naakt-repo gaat door voor serious request.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |