Te veel en te vaak gehoord . . .quote:
Heb je ook een webcam systeem voor quicktime , of iig voor osx en dat niet in een browser vensterquote:Op zaterdag 20 december 2008 10:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je 'm bekijkt via het webcam-systeem heeft 'ie dat al, met een interval van 10 minuten.
400000 erbijquote:Op zaterdag 20 december 2008 10:46 schreef weirdofm het volgende:
wie wil er een voorzichtige schatting doen voor vandaag?
Ik werk niet met Apple, dus daar heb ik niks voor.quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heb je ook een webcam systeem voor quicktime , of iig voor osx en dat niet in een browser venster.
Ah, had ik nog niet gezienquote:Op zaterdag 20 december 2008 10:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je 'm bekijkt via het webcam-systeem heeft 'ie dat al, met een interval van 10 minuten.
Gast, volgens mij kun je beter een andere radiozender opzetten, alleen maar domme klaagopmerkingen.quote:
Misschien heb je wat aan de mijne, is echter wel snel in elkaar geflansd:quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Cool feature, alleen werkt 'ie bij niet helemaal lekker (dxva_sig.txt) . . .![]()
Die filmpjes zijn idd interessanter en ze hadden het gewoon allemaal op de site moeten dumpen . . .quote:
Half 10 ofzo dacht ik.quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:52 schreef gateway het volgende:
wanner is onze lieve Merel weggegaan dan?
Dat kind is toch 16?quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:53 schreef Cee het volgende:
Giel kussie kussie doen aan de telefoon met z'n 'dinnetje.
*ril*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |