quote:Op zondag 21 december 2008 01:05 schreef liesje1979 het volgende:
FF Op maken, maar als jullie zo snel blijven praten hoeft het helemaal niet!
Bij de albert Heijn hebben ze van conimex geloof ik?quote:Op zondag 21 december 2008 01:05 schreef Soury het volgende:
Waar kan ik sate stokjes kopen ?? Iemand een idee Dus de houten pennen
Niet in die kut AH van mij. Of ik kijk niet goedquote:Op zondag 21 december 2008 01:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bij de albert Heijn hebben ze van conimex geloof ik?
Je bedoelt waar je vlees aan kan doen?
Of van die eetstokjes?
Volgens mij kan je die voor vlees bij elke supermarkt wel kopen.
Dat word een pracht op.. Zal ik stiekum een nieuwe openen met niks .. TVP ofzoquote:
Ja daar liggen ze in mijn kut AH!quote:Op zondag 21 december 2008 01:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet in die kut AH van mij. Of ik kijk niet goed
Oh bij de conimex daar heb ik nog niet gekeken![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 01:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat word een pracht op.. Zal ik stiekum een nieuwe openen met niks .. TVP ofzo![]()
Shit
Das een groote AH dan.. dit is echt een pijpenlaatjequote:Op zondag 21 december 2008 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja daar liggen ze in mijn kut AH!
quote:Op zondag 21 december 2008 01:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Das een groote AH dan.. dit is echt een pijpenlaatjeMaar ik rij wel ff lang een vette dan maandag .
Zo ben ik niet hoor .. Die poets is mezelf al gebakkenquote:Op zondag 21 december 2008 01:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Whahahaha Kreng!![]()
Nee, het is opzich niet bijzonder, maar ik dacht, ja kut, als het zo doorgaat heb ik de 300ste, en dan moet je anders weer wat zinnigs zeggen enzo. Dus vandaar!
Bedankt voor de conimex tip iigquote:Op zondag 21 december 2008 01:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij is laatst groter geworden!
Ze waren een tijdje dicht, en ze hadden een pendelbusje naar een andere AH.
Maar ik ging wel even naar een andere supermarkt.
Echt?quote:Op zondag 21 december 2008 01:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo ben ik niet hoor .. Die poets is mezelf al gebakken
Tis allemaal niet zo belangrijk. Maar als je het meld dan is voor jou. Plus scheelt wat werk voor de modjesquote:Op zondag 21 december 2008 01:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt?
Nah daarom haat ik het ook zo om topics te openen, ik heb het een paar keer gedaan, allemaal te laat. Behalve laatst snachts, maar toen had ik 300ste post.
Ik heb er een keer 5 gezien, volgens mij was toen die van jou het eerste!quote:Op zondag 21 december 2008 01:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis allemaal niet zo belangrijk. Maar als je het meld dan is voor jou. Plus scheelt wat werk voor de modjesHihiihi moest echt lachen van de week ineens drie SC'ts
Zo werkt hetquote:
Nou da's een voltreffer .. Ik pis meestal naast de potquote:Op zondag 21 december 2008 01:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb er een keer 5 gezien, volgens mij was toen die van jou het eerste!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |