Zeer zekerquote:Op zaterdag 20 december 2008 01:13 schreef cosmick het volgende:
Yeah, cool hoor, dit.
Ach ja, het leven is te kort om al die tijd aan slaap te verdoen toch?quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:12 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Yeps![]()
Goodluck, you're gonna need it
Dat is het zeker, met al die festivals en radio evenementen. Je zou zelfs willen dat er meer uren in één dag zouden zitten . . .quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:15 schreef peaceman het volgende:
Ach ja, het leven is te kort om al die tijd aan slaap te verdoen toch?![]()
Kan de stream hier dicht.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:16 schreef TheArt het volgende:
Live op Ned 3 nu.
True! Maar wat vooral 'stoort' is het feit dat je ook moet werken.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:16 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat is het zeker, met al die festivals en radio evenementen. Je zou zelfs willen dat er meer uren in één dag zouden zitten . . .
Tnxquote:Op zaterdag 20 december 2008 01:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
http://seriousrequest.3fm.nl/page/08_nieuws/284563
Top! switch ik daar nu ook even naar toequote:Op zaterdag 20 december 2008 01:16 schreef TheArt het volgende:
Live op Ned 3 nu.
Zie je, je wilt 'm niet kennen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:18 schreef -Hans- het volgende:
Draai ajb muziek..! echt weinig boeiend deze gast.
Ze willen niet echt inderdaad.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:18 schreef -Hans- het volgende:
Draai ajb muziek..! echt weinig boeiend deze gast.
Bummerquote:Op zaterdag 20 december 2008 01:17 schreef peaceman het volgende:
True! Maar wat vooral 'stoort' is het feit dat je ook moet werken.![]()
En nu "ken" ik 'm toch.. grom.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zie je, je wilt 'm niet kennen.
Alleen jammer dat er morgen gewerkt moet wordenquote:Op zaterdag 20 december 2008 01:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach ja, het leven is te kort om al die tijd aan slaap te verdoen toch?
In de zomer is het aantal kijkers veel minder. Bovendien heb je nu kerstgedachte, eindejaarsgedachte (het nieuwe jaar goed beginnen voor die mensen), kerstbonussen die geschonken kunnen worden etc.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:20 schreef peaceman het volgende:
Zou het trouwens niet aardig zijn als ze eens zo'n actie in de zomer doen... Wordt een stuk leuker om dan in het publiek te kijken... al die vervelende winterjassen!
Het is natuurlijk de kerstsfeer die mensen vrijgevender maakt. In de zomer ligt iedereen met zn luie reet op een strand.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:20 schreef peaceman het volgende:
Zou het trouwens niet aardig zijn als ze eens zo'n actie in de zomer doen... Wordt een stuk leuker om dan in het publiek te kijken... al die vervelende winterjassen!
Ik geef 100 euro als dit binnen nu en 20 seconden wordt uitgezet..quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:20 schreef DiedjeeJ het volgende:
Nou Hans, hier heb je de muziek!!
Heel origineel ookquote:Op zaterdag 20 december 2008 01:21 schreef cosmick het volgende:
Altijd leuk. Van die syntheseizer-trompetten.
Liever niet. Ik hoef niet zo naar Giel z'n gekwijl te kijken . . .quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:20 schreef peaceman het volgende:
Got wat kudquote:Op zaterdag 20 december 2008 01:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik geef 100 euro als dit binnen nu en 20 seconden wordt uitgezet..
Eens, maar ik pleit dan ook voor een apart kanaal van het (vrouwelijke) publiekquote:Op zaterdag 20 december 2008 01:21 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Liever niet. Ik hoef niet zo naar Giel z'n gekwijl te kijken . . .![]()
¤400,-quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik geef 100 euro als dit binnen nu en 20 seconden wordt uitgezet..
quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:22 schreef peaceman het volgende:
Eens, maar ik pleit dan ook voor een apart kanaal van het (vrouwelijke) publiek
jaja dat weet ik allemaal wel, maar ik dacht even aan ons, gezonde hollandse jongens.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
In de zomer is het aantal kijkers veel minder. Bovendien heb je nu kerstgedachte, eindejaarsgedachte (het nieuwe jaar goed beginnen voor die mensen), kerstbonussen die geschonken kunnen worden etc.
Bij 3FM kennen ze alleen de versie met - ik denk dat ik - Jay Zquote:Op zaterdag 20 december 2008 01:23 schreef cosmick het volgende:
Hopelijk zonder die craprapper.
zelfs zonder die rapper blijft het een zwak nummer.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:23 schreef cosmick het volgende:
Hopelijk zonder die craprapper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |