abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_230004
Deze Topic heb ik geopend voor al degenen die serieus een wens, gedachte of boodschap hier neer wil zetten voor de komende feestdagen. Het leek me een leuk idee. Als iemand deze Topic niet aanstaat is dat natuurlijk prima maar "vervuil" deze Topic svp niet en kijk er dan niet naar. Geef iedereen de gelegenheid om wel serieus iets neer te zetten voor elkaar en laat iedereen in hun waarde.

Bedankt !!

Ik open zelf bij de 50 reacties, als die al komen , wel een nieuwe zodat het begin mee genomen kan worden.

Veel wensplezier en hopend op een leuke spontane Topic voor de komende tijd!!
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 11 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  Redactie Frontpage zaterdag 11 december 1999 @ 10:19:00 #2
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_230005
"Eerste Kerstdag"

24 uur
Een dag uit je leven
24 uur
Als een gedicht, een schilderij
Of als een goed boek
Maar nog ongeschreven
En elk nieuw woord
Is weer een hoofdstuk erbij

24 uur
Laat de aarde maar draaien
24 uur
De zomer komt vanzelf wel dichterbij
Gewoon wat geduld
Het hoeft niet over te waaien
Het was even koud
Maar ook dat gaat voorbij

24 uur
Laat alles maar rusten
24 uur
Of iets langer heel misschien
Koester de zon
Want toen haar stralen jou kusten
Klonk de belofte
Tot gauw, tot weerzien

Stefan

Ik wens iedereen een liefdevol en warm kerstfeest en veel gezondheid voor alle fokkers en hun familieleden. Ik hoop dat 2000 voor ons allemaal wordt wat wij verwachten.

[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser (Datum 11 December 1999).]

pi_230006
Kerstoliebol.
Bedankt een betere 1000st. post had je niet kunnen maken.
Ik vraag ook, mensen het is bijna kerst, er is al genoeg ellende op de wereld, waardeer ook deze dingen.
Reageer dan a.u.b niet, als je deze topic niet kunt luchten of zien.
Heb respect voor jezelf en voor je medemens.
Ik wens iedereen veel geluk, gezondheid en een gezegend 2000.
groetjes eli.
Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
pi_230007
Ik weet niet of het aan mij ligt Oliebol maar bij mij doen allebei je plaatjes het niet.

Maar goed. Ja wat Eli zei dat soort dingen wens ik je toe.

pi_230008
Dat moet dan aan jou liggen want ik zie ze wel
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 11 December 1999).]

zaterdag 11 december 1999 @ 10:41:00 #6
1215 DomP
Weet nu ook hoe het moet
pi_230009
quote:
op 12-11-1999 om 10:20 AM schreef eli het volgende:

Ik wens iedereen veel geluk, gezondheid en een gezegend 2000.

ik sluit me helemaal bij jullie aan maar bedoelde je de 2000ste posting van Oliebol ?

pi_230010
Domp, nee in eerste instantie bedoelde ik het jaar 2000.
Maar natuurlijk ook de 2000ste posting van Oliebol.
groetjes eli.
  zaterdag 11 december 1999 @ 11:41:00 #8
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_230011
Lieve Oliebol,
Zo mooi en lief als jij het kunt zeggen lukt me niet, maar... Ik wens je hetzelfde toe. En antuurlijk ook aan alle andere Fokmembers/newbies/bezoekers!

Geniet van dit nieuwe millenium!

pi_230012
Zoals ik wel vaker gezegd heb hier, ik ben niet zo welbespraakt als zovelen hier . Maar omdat ik toch jullie toch een kerstwens wilde geven, heb ik een wens overgetypt, die ik lang geleden zelf van iemand mocht ontvangen.

Ontvang ieder moment met liefde, blijdschap en optimisme.
Tesamen vormen zij de onbegrensde kracht van vertrouwen en positiviteit die onontbeerlijk is en opbouwend werkt.

Besef voortdurend dat positiviteit en vertrouwen overal welkom is, terwijl negativiteit de voortbrenger is van eenzaamheid, vernietiging en pessimisme...

Wees jezelf, wees gelukkig met wie, wat en hoe je bent, wees voortdurend positief gestemd.
Wees in het heden gelukkig en aanvaard jezelf zoals je werkelijk bent.

Je kunt maar een dag tegelijk leven.
Iedere dag is een cadeau dat je ontvangen mag.

Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
  zaterdag 11 december 1999 @ 15:24:00 #10
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_230013
Sunshine,ook al heb je je kerstwens niet zelf verzonnen, ik vind hem geweldig en wil me bij deze graag achter jou wens scharen.
pi_230014
ff een toepasselijk quootje van doordevil, hier totaal uit de context gerukt, i know:

Ze bestaan dus echt, mensen die oprecht kunnen genieten van deze parodie op poëzie.

fake a dream
  zaterdag 11 december 1999 @ 17:30:00 #12
215 misterDre
Paint it black!
pi_230015
Toen ik het gedicht las schoot er direct een woord door m'n hoofd zo tegen m'n hersenpan aan en ik ga het roepen ook: TJAKKKAAAA....

Maar goed, iedereen de alllerbeste wensen!!!

(mijn Sinterklaaswens is in ieder geval toch nog uitgekomen)

zaterdag 11 december 1999 @ 17:58:00 #13
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_230016
kerst

kerst is vreselijk
een tafel zo vleselijk
en rijk bedeeld
met etensresten

zielige gezichten
we moeten blij zijn
laat me in godsnaam ondersneeuwen
nagespeelde gelukzaligheid
of diepe droevenis, er is geen onderscheid

-- --

Oliebol, begrijp me niet verkeerd, je hebt een heel lieve kerstboodschap geschreven.
Maar zijn er niet meer mensen die en bloedhekel hebben aan die opgedrongen gezelligheid? ziek wordt ik er van.

De oorspronkelijke boodschap van het kerstfeest zegt me net zo weinig moet ik toegeven, maar dat ging nog ergens over.

bogus.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
  zondag 12 december 1999 @ 00:16:00 #14
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_230017
Gadver, waarom kan ik nou nooit eens interessante woorden verzinnen wanneer dit nodig is!?
Ik denk er even over na. Mocht ik niets beters verzinnen: Fijne Feestdagen en vergeet oma niet!

All the Best, is getekend Dutchie

Als je niet lacht, ben je dood.
pi_230018
Deze topic dreigt een beetje te verdwijnen, ik zet 'm weer even bovenaan.
Ik moet nog even nadenken over mijn kerstwens, wordt vervolgd....
pi_230019
En ook namens mij de allerbeste wensen voor alle Fokkers.
Dat we allemaal maar een prettige kerst zullen hebben en dat we volgend jaar (zonder Big Brother op teevee) van elke dag zullen genieten!

Kerstknuffels van mij

Admin zondag 12 december 1999 @ 20:53:00 #17
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_230020
Digitale kerstkaart van Breuls: FOK!xmas. Geen reclame, geen gedoe, gewoon een beetje geknutsel van mij. Merry X-mas.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_230021
Nu kerstmis elke dag een beetje dichter bij komt, schrik ik er wel van dat deze topic naar beneden verdwijnt.
Ook namens binky; wens ik iedere fokker een fijn kerstfeest, en een beregezond en spetterend nieuwjaar toe.
what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn

maandag 13 december 1999 @ 09:56:00 #19
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_230022
Euhhh Bogus, er zijn mensen die kerst wel leuk vinden. Dus daarom in reactie op jou gedicht:

Kerst

Kerst is gezelligheid
Een tafel zo vleselijk en rijk bedeeld
herten, haas, een halve geit

Blije gezichten, de een na de ander
We moeten wel blij zijn,
we zijn weer bij elkander

Laat me dat in godsnaam schreeuwen
Complete gelukzaligheid!
Of volledige dronkenschap,
er is geen onderscheid

Voor iedere Fok!member absoluut fijne kerstdagen gewenst!!

Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_230023
Beste ,Lieve fokkers, fijne dagen!!
Ik ben online
pi_230024
Voor degene die de kertwens nog niet gezien heeft, eventjes weer naar boven zetten om iedereen de gelegenheid te geven hun gedachte/wens erin te zetten. Niets moet alles mag ...HOHOHOHO!!
pi_230025
Ik post niet veel en ben daarom ook erg onbekend op het forum. Maar hier wil ik toch wel even op reageren.

Als ik aan kerst denk, denk ik allereerst aan warmte. Warmte en liefde voor ieder schepsel op deze aarde. Of dit nu je familie is, of je vrienden/vriendinnen, je buren of kennissen, de mensen in de koopgoot of de mensen in de metro, de mensen in minder bedeelde gebieden, en de mensen in hun grote villa's. Laten we ook denken aan al die miljoenen dieren in de gigantische vleesfabrieken, proefdiercentra en in dierentuinen, circussen, dolfinaria en andere vormen van eenzame opsluiting.

Laat mijn boodschap niet verkeerd vallen maar zoudt u allen zo vredelievend willen zijn om het wat zuinig aan te doen met de vlees/visconsumptie deze kerst, de dieren en de mensen die om ze geven zullen je dankbaar zijn.

vrede...

dinsdag 14 december 1999 @ 13:00:00 #23
1315 Pooh
Think, think, think
pi_230026
Misschien niet zo origineel als alle anderen... maar ik wens jullie allemaal een hele gezellige kerst en een te gek nieuwjaar.. Zonder BB weliswaar, maar ook dat overleven we wel weer..
  dinsdag 14 december 1999 @ 13:00:00 #24
1315 Pooh
Think, think, think
pi_230027
Misschien niet zo origineel als alle anderen... maar ik wens jullie allemaal een hele gezellige kerst en een te gek nieuwjaar.. Zonder BB weliswaar, maar ook dat overleven we wel weer..
pi_230028
quote:
op 12-11-1999 om 05:58 PM schreef bogus het volgende:

Oliebol, begrijp me niet verkeerd, je hebt een heel lieve kerstboodschap geschreven.
Maar zijn er niet meer mensen die en bloedhekel hebben aan die opgedrongen gezelligheid? ziek wordt ik er van.

Wij vinden Oliebol's hartekreet ook heel lief en mooi, maar toch sluiten we ons (schoorvoetend) aan bij Bogus. Niet echt een bloedhekel, hoor, wij bezien het hele kerstmis-spectakel meer met een lichte weerzin en een stijgende verbijstering. Gelukkig hoefden wij het thuis nooit te vieren. Nooit één boom gezien, dat zegt het wel.

Maar: waarom wordt er soms bij voorbaat vanuit gegaan dat een topic ongetwijfeld vervuild & beschimpt gaat worden door mensen met Lage Bedoelingen?! Niet zo achterdochtig, jongens - vrede op aarde, daar draait het toch om met die Oergezellige Feestdagen?! Het gebeurt wel vaker dat mensen in topics vele woorden spenderen aan het bij voorbaat waarschuwen van eventuele Boze Geesten, vooral als het om gevoelige onderwerpen gaat (ik herinner mij de borstkanker-gesprekken van Karin), en mij geeft dat het beklemmende gevoel dat ik (lees: iedereen) blijkbaar word aangezien voor iemand met Kwade Bedoelingen. Het is veel leuker als er verschillende meningen naast elkaar kunnen bestaan, dat houdt het levendig! Bovendien, als er ergens een overdaad aan respect-voor-de-ander heerst, is het wel hier op het forum!

Ik haal diep adem en zeg het toch: iedereen een fantastisch kerstfeest met klokken & bellen & sneeuw & vredige gedachten toegewenst, als jullie MIJ er maar niet mee lastigvallen!

Een schizofreen is nooit alleen
  dinsdag 14 december 1999 @ 13:34:00 #26
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_230029
quote:
op 12-13-1999 om 09:56 AM schreef Maurisico het volgende:
Euhhh Bogus, er zijn mensen die kerst wel leuk vinden. Dus daarom in reactie op jou gedicht:

Kerst

Kerst is gezelligheid
Een tafel zo vleselijk en rijk bedeeld
herten, haas, een halve geit

Blije gezichten, de een na de ander
We moeten wel blij zijn,
we zijn weer bij elkander

Laat me dat in godsnaam schreeuwen
Complete gelukzaligheid!
Of volledige dronkenschap,
er is geen onderscheid

Voor iedere Fok!member absoluut fijne kerstdagen gewenst!!

Tranen in mijn ogen van het lachen

Vooral je laatste drie regels zijn absoluut waar. Zucht, alright, dan sluit ik mij aan bij de wensende meute:

Alle FOK'ers die zich aangesproken voelen: een ontzettend toffe kerst toegewenst, wat je ook gaat doen, hoe je het ook invult.
We moeten tenslotte kracht verzamelen om elkaar in januari na BB op te vangen

bogus.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
pi_230030
quote:
op 12-14-1999 om 12:54 PM schreef DcP het volgende:
Laten we ook denken aan al die miljoenen dieren in de gigantische vleesfabrieken, proefdiercentra en in dierentuinen, circussen, dolfinaria en andere vormen van eenzame opsluiting.

Laat mijn boodschap niet verkeerd vallen maar zoudt u allen zo vredelievend willen zijn om het wat zuinig aan te doen met de vlees/visconsumptie deze kerst, de dieren en de mensen die om ze geven zullen je dankbaar zijn.

Ik herhaal de woorden van DcP nog even, omdat ik er volledig achter sta. De laatste jaren moet ik bij het woord kerst vooral denken aan de miljoenen kalkoenen, hazen, reeen en konijnen die voor dit feest het leven moeten geven. Kerst is een synoniem geworden voor overvloedig eten. De echte kerstgedachte is daardoor naar de achtergrond geraakt. Daarom slechts een korte kerstwens:
Fijne en gezonde feestdagen voor mens en dier!

pi_230031
Nou, daar is mijn kerstwens dan (heb ik daar zolang over moeten nadenken?)

dit is voor iedereen die zich aangesproken voelt...

For Christmas and all through the year:
"May you always have an Angel
by your side"

woensdag 15 december 1999 @ 04:33:00 #29
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_230032
En het geschiede in de dagen, dat er een bevel uitging vanwege keizer Augustus...
Om een lang verhaal flink in te korten: Ik wens iedereen deze kerst evenveel voorspoed en harmonie als op al die andere dagen in het jaar. Moslims, Buddisten en atheďsten ook!
Life is what you make it.
pi_230033
nog kerstwensen in de aanbieding?

pi_230034
Ook voor jou oliebol een zalig kerstfeest en een errug goed 2000.
oneindig veel dank voor het steeds getrouw bijhouden van ochtend/dag en avond/en nachtstreams
Love you for that
vijftig is ook jong
pi_230035
Ik hoop dat iedereen een hele leuke kerst krijgt maar jammergenoeg valt het niet zo gunstig dit jaar en vanzelfsprekend wens ik iedereen het allerbeste in 2000

Groetjes

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_230036
Kerstmis komt dichterbij en deze topic verdwijnt te ver naar beneden, doe ik nu wat aan, en zeg dan maar meteen gelukkig nieuwjaar voor iedereen, met zoveel mogelijk gezonde dagen.

Wees lief voor elkaar, en niet alleen met Kerstmis.

Admin vrijdag 17 december 1999 @ 12:20:00 #34
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_230037
Ook van mij (en Jolanda) natuurlijk een geweldige kerst en de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar. Hopelijk gaan we 2000 in met een NOG gezelliger forum (is dat wel mogelijk eigenlijk ?)

* Danny gaat nu even nostalgisch een kerstliedje zingen.

I'm dreaming of a white Christmas.... Just like the ones I used to know...

* Danny buigt.

Dank u

Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_230038
Ook van mij een wens voor iedereen. Allemaal een hele gezellige Kerst en een nog fijner oud en nieuw. Maak wat van het jaar 2000.

Speciaal voor Oliebol: Hele fijne kerstdagen,houd je taai en een heel mooi 2000 met iedereen die je lief is.

vrijdag 17 december 1999 @ 13:05:00 #36
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_230039
Prettige dagen aan iedereen toegewenst, en uiteraard een goeie eeuw-wisseling !!!!!!!
When when your left hand is gone...., your right hand is left...

vrijdag 17 december 1999 @ 14:18:00 #37
2004 sunshine
Still shining!
pi_230040
Gelukkig is deze topic er weer, ik was hem al kwijt. Nogmaals van mij, voor iedereen een kertfeest zoals hij/zij die zou wensen met veel positieve gedachtes ( maar ook de rest van het jaar ), wees lief voor elkaar en voor jezelf
Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
pi_230041
Aan iedereen een heel fijn einde van deze eeuw toegewenst en een heel goed begin van de volgende; mijn wens is, vrede en liefde & geluk, overal op deze aardbol en voor iedereen !!

*********Imagine*********

LOL + LOL = HIHI
pi_230042
Ik vind kerstmis maar nix, maar toch allemaal prettige dagen.

En omdat we zondag op vakantie gaan en 11/1 pas terug komen wens ik eenieder een supperstart van het nieuwe jaar!!

*** I have this condition ***
pi_230043
Happy Millumium....(hik)....Hippy Mallinium...(hik)......Nippy Hellenium....(&#%#)...CHEERS!!!!
Wat heb je aan al je miljoenen Piet, als je poepen moet en je kan het niet??!!

Admin zaterdag 18 december 1999 @ 10:46:00 #41
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_230044
Jongens en meisjes.. het is gewoon een jaarwisseling als alle anderen. De eeuw en millenniumwisseling zijn pas volgend jaar. De jaartelling is begonnen bij het jaar 1. Eeuw 1 duurde dus van het jaar 1 t/m het jaar 100. Eeuw 2 van 101-200. Eeuw 20 dus van 1901-2000.
Conclusie. De 21e eeuw begint op 1 januari 2001. Het nieuwe millennium ook trouwens.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_230045
Oeps en ik heb hier mijn kerstwens voor het nieuwe jaar neergezet.

Ik zou toch niet off-topic geweest zijn?

Trouwens hoe zouden de chinezen het tellen?

groetjes eli.

zaterdag 18 december 1999 @ 11:51:00 #43
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_230046
quote:
op 12-18-1999 om 10:54 AM schreef eli het volgende:
Trouwens hoe zouden de chinezen het tellen?

Volgens "De Chinees" bij ons vieren zij op 5 februari nieuwjaar. Mocht je bang zijn voor millenniumproblemen dan kun je nu nog overschakelen naar hun kalender.

Terug uit het enge bos
pi_230047
Bor, bedankt.
Zal er over nadenken.
Ik vroeg het me af, omdat zij als ze geboren worden, toch al 1 jaar zijn.
Of zie ik ze nu spoken, dan ga ik in ieder geval wel met ze meevieren op 5 febr., kan ik met al dat vuurwerk, ook al die geesten verjagen.
Ik zal ze in ieder geval niet jouw bos injagen, oke.
groetjes eli.

------------------
Elk model is minder dan de werkelijkheid, behalve een fotomodel....dat is meer dan de werkelijkheid.

[Dit bericht is gewijzigd door eli (Datum 18 December 1999).]

zaterdag 18 december 1999 @ 13:50:00 #45
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_230048
Ik wilde hier een kerstwens zetten, maar het lukt me niet om een plaatje in te voegen.

Groetjes,
Jane

"Instant Karma's gonna get you"

[Dit bericht is gewijzigd door Jane (Datum 18 December 1999).]

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_230049
De Topic is bijna weer aan de 50 en ivm de traagheid van Fok soms is deel 2 aangemaakt.

Ga daarvoor naar: http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002888.html

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')