Ik ben er helemaal van in de war. Tim een andere UI, Zargon een andere UI, een mysterieus zwaard waar iedereen over praat maar niemand bewijzen voor heeft en ik zit in ONZ te baggeren en dat is heul niks voor mij.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nee, anders kon ik hem toch ook wel laten zien Sherlock.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het was altijd
Boem-dikkie
met een zwaard
Het met een zwaard was weg uit zijn ondertitel. Heb ik het nu weer goed gemaakt?
Het is allemaal toch wat!quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:33 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ben er helemaal van in de war. Tim een andere UI, Zargon een andere UI, een mysterieus zwaard waar iedereen over praat maar niemand bewijzen voor heeft en ik zit in ONZ te baggeren en dat is heul niks voor mij.
Ja maar dat vond ik minder erg dat je zwaard dat weg wasquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:34 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb ook een andere UI godverdomme.
Jadaweetiktochnie.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:34 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb ook een andere UI godverdomme.
Gelukkig kan je hier gezellig met mij converserenquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:33 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ben er helemaal van in de war. Tim een andere UI, Zargon een andere UI, een mysterieus zwaard waar iedereen over praat maar niemand bewijzen voor heeft en ik zit in ONZ te baggeren en dat is heul niks voor mij.
dat ik hier ook ben plus jijquote:
Maar ik zie je webicon niet. Tevens heb ik nu in je profiel gekeken. Een mede mmmmmerquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Maar nu heb ik een negro verkleed als koe.
quote:
Oh wacht, die ken ik. Jammer dat ze niet helemaal in dat hokje past.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Maar nu heb ik een negro verkleed als koe.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh wacht, die ken ik. Jammer dat ze niet helemaal in dat hokje past.
Wat denk je nou. Volgens mij is die vrouw 150+ kg.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh wacht, die ken ik. Jammer dat ze niet helemaal in dat hokje past.
Nee want ik herkende je niet zonder je oude UI.quote:
Leuke hartjesquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:37 schreef LudoSanders het volgende:
Iedereen in het nieuw, kom ik aan met mijn nieuwe onderbroek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |