abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 januari 2009 @ 10:08:56 #201
56471 pinquit
oh my lama!
pi_64719904
quote:
Op maandag 5 januari 2009 12:45 schreef renzell het volgende:

[..]

En ik heb nog steeds geen basisschool. Ja, wél in Rotterdam, maar niet in Eindhoven.
gaan jullie helemaal naar rotterdam zelfs? heftig!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 6 januari 2009 @ 10:23:31 #202
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_64720325
Lishe wat fijn dat het goed is gegaan met Luuke gisteren En wat leuk dat ze zoveel vertelt! Bij Noah kwam er niet meer uit dan dat ie het leuk vond en dat ie had gespeeld. Maar wat ie had gespeeld wist ie niet meer

En met Wesley ook goed gegaan dus

Noah hoort eigenlijk niet meer in dit topic, maar gaat echt goed met hem op school. De juf zei vanochtend nog dat als alle kindjes zo makkelijk wenden het een stuk makkelijker zou zijn Gisteren wilde hij in eerste instantie 's middags meteen weer, maar na gegeten te hebben wilde ie toch liever thuis blijven. Hij was ook wel moe en heeft lekker even op de fatboy gehangen en een dvd gekeken. Daarna was ie ook heel hyper, Wesley ook las ik, dus zal wel normaal zijn Noah hoefde niet te huilen toen ik weg ging. Hij ging gewoon in de klas zitten alsof het de normaalste zaak van de wereld was Vanochtend ging ie weer, dus ben benieuwd of het weer zo goed ging
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 10:56:43 #203
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_64721268
Och Lishe, ik zit hier helemaal mee te zenuwpezen met jullie.
Morgen is het echt 'echt'.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 11:05:10 #204
62233 Jelief
ikke lief!
pi_64721481
* bijgelezen is....

Emma gaat goed,ze is veel gezeglijker dan ze een hele tijd geweest is. En ik kan nu zooo van haar genieten mijn lieve kleine eigenwijsje
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_64736949
Wes had het vandaag wel even moeilijk. Mn moeder bracht hem weg en het duurde nogal lang. Ik lichtelijk geirriteerd... hoelang kan het duren! Maar bleek dat ie niet zo wilde en dat hij graag met auto's wilde spelen maar ze moeten sochtends eerst iets uit de kast pakken om te gaan doen. Dat viel dus even rauw op zn dak. Wat dat betreft zijn ze op de creche zo vrij!

Ik mis overigens nu al ''een gesprekje''
Op de creche was dat zo anders, was altijd wel even iemand die tijd voor je kon maken als je iets wilde vragen of doorgeven. Dat kan nu ook wel maar tegen half 9 staat de klas vol met ouders die allemaal ''even'' de juf willen spreken of maar blijven plakken bij hun kind

Nu had Wes ook gister en vandaag een andere juf dan de juf die er normaal zou zijn maar ik vind dat hij zo matigjes wordt opgevangen op een of andere manier. Ik bedoel, hij komt net van de creche en de overgang vind ik voor zo'n kind best groot. En toch wordt er bij binnenkomst nauwelijks even aandacht aan hem besteed. Alsof hij zomaar ineens zijn draai moet vinden. Ik ben er niet bang voor dat dat niet gebeurd hoor, helemaal niet. Maar hem eventjes wat aandacht geven en uitleggen wat hij mag gaan doen zou niet verkeerd zijn.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 19:41:29 #206
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_64741523
Dat vind ik ook TDB. Maar ik probeer me maar in te de juf in te leven. En voor ons zijn onze kinderen natuurlijk degene waar ze het allerliefst mee om moet gaan, zo in die eerste week. Voor haar is het de bedoeling dat elk kind zo snel mogelijk gewoon meedraait. En daar dragen hyper-moeders vast niet aan bij.
Maar moeilijk is het!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 6 januari 2009 @ 20:20:36 #207
1762 YPPY
Yppiaans
pi_64743602
Wat zijn al die kindjes hier groot! Anna gaat pas over 10 jaar naar school, die stukken sla ik wel over.

Brent is er vroeg bij, met de tattoos. Heeft ie al favoriete ontwerpen?

Lief dat Thies z'n knuffel gaat wassen. Ik ben zo blij dat die dingen bij ons gewoon in de wasmachine kunnen, dat is wel makkelijk.

Wat een leuke taart heeft Tijn Ik ga hem hier niet laten zien, anders wil Anna hem ook.

Op mijn werk zie ik dat nu ook: eerst vond ik het zo raar dat de leidsters maar 'weinig' aandacht aan een nieuw kind besteden. Maar nu zie ik dat ze zo veel sneller wennen door meteen mee te doen en dat de nieuwe kindjes stiekem wel hulp krijgen. Dat viel me alleen pas op toen ik erop ging letten. Dat maakte me wel geruster toen ik Anna naar een nieuw kdv bracht.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_64744160
Yppy, over 10 jaar pas?

Enne... eigenlijk wat jij zegt zit wel wat in inderdaad. Zo had ik het nog niet bekeken. En daar kan ik me ook eigenlijk best in vinden
En wat ik al zei, ben ook niet bang dat hij zn draai niet vindt maar het kwam zo ehh ''lullig'' over. Op de creche was het allemaal zo anders, zoveel leidsters op een groep en nu 1 juf die een hele ploeg moet handhaven
pi_64758013
Luuke, Wesley, Noah wat zijn jullie stoer.

Tijn wat ben je al groot. nog gefeliciteerd Et Met de verjaardag van Tijn
beter laat dan nooit

yppy ga je thuisscholing geven?

Brent mag niet ~met vingertje op en neer gaat~ zou mijn dame zeggen

Thies dikke aap wassen

hier gaat de knuffel gewoon de wasmachine en dan de droger in, wel zo makkelijk voor mij dan.

[ Bericht 4% gewijzigd door Popples op 07-01-2009 08:02:12 ]
mama van 3 kids!
pi_64775146
Ben ik raar omdat ik het geen fijn idee vind dat ze vanmiddag bij de BSO op het ijs zijn gegaan met die kinderen?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 7 januari 2009 @ 16:32:42 #211
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64775427
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 16:27 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Ben ik raar omdat ik het geen fijn idee vind dat ze vanmiddag bij de BSO op het ijs zijn gegaan met die kinderen?
ligt eraan, als er veel begeleding is...
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 7 januari 2009 @ 16:33:48 #212
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_64775487
TDB nee ik vind het niet raar, maar goed ik ben met dat soort dingen niet echt een held
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_64775941
TDB ik zou het er ook niet op hebben hoor. maar ik hou ook helemaal niet van raar water en bevroren ijs.
mama van 3 kids!
pi_64776335
Ik weet niet of er veel begeleiding bij was dus maar dan nog. Als er een kind echt doorheen zakt ben je naar mijn idee altijd te laat(in het ergste geval dan)
Hij is voor de eerste keer op woensdagmiddag geweest. En het zit niet bij school zelf dus ze worden door de andere locatie opgehaald. Maar voel me dr achteraf niet zo goed bij dus ik wil dat toch volgende week bespreken.
Op de creche moest je nog zelfs ondertekenen dat je het wel goed vond dat je kind uberhaupt mee naar buiten ging en hier is dat blijkbaar allemaal heel anders.
Ik heb nogal moeite om daar aan te wennen geloof ik....
pi_64777724
Sara is zindelijk aan het worden
De schade vandaag: 3 keer in de broek geplast, 1 keer in haar broek gepoept (maar ze was net boodschappen doen met manlief, dus waarschijnljik heeft ze er helemaal niet bij stil gestaan). Maar ze heeft zo'n 6 keer op de wc geplast en wil ook geen luier meer aan.
Als ze alles op de WC doet mag ze een cadeautje uitzoeken, en wat wil ze graag? Kleertjes! Een jurk, maillot en shirtje zegt ze, zelf uitzoeken
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_64778146
Wat goed van Sarah! En wat ontzettend lief, zelf haar kleertjes uit willen zoeken
  woensdag 7 januari 2009 @ 19:32:58 #217
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_64782723
Leuk Fuente! Ik kan niet wachten eer meneer hier ook op de toilet 'durft'. Mijn nepstoertje

Yp, Brent houdt van krasserige zwarte tattoos
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_64782898
Mijn peuter wil wel steeds op de wc zitten maar doet vervolgens niks. Ze vindt het erg interessant om daarna met een stuk wc-papier haar billen af te vegen en door te trekken

Zij had net trouwens een mooie tattoo op haar mond. Of ze vindt het gewoon lekker om stift te eten
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_64784145
Fuente wat goed zeg.
lis

hier kwam mevrouw bij me zitten zegt ze mama stinkie. ik dacht oke en bedankt ik weet niet hoe ze er bij komt maar goed. vandaag liep ze met haar boederrij rond te sjouwen want haar zusje mag er niet aankomen leuk 2 kindjes achterelkaar aan. de ene die de boederij vast heeft, rent en de andere kruipend.
mama van 3 kids!
pi_64785287
Dat zijn de beste Rocka.

Goed van Sara.

Wat voor ijs was het? 'Onze' bso (wat Anna over 10 jaar dus heen gaat) kan ook gaan schaatsen, maar dat is op een ondergelopen grasveldje, dat vind ik niet erg. Een diepere sloot of vijver zou ik niet zo leuk vinden. Van de andere kant, als het is goedgekeurd door een ijsvereniging lijkt het me wel veilig.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_64801079
mijn kind is weer eens strontverkouden.
Maar ze heeft dinsdag wel geschaatst en dat ging echt super goed!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_64801309
Nou gisteren nog 1 keer extra in de broek geplast. Vannacht uiteraard een luier aan. Vanmorgen is ze zonder luier naar het kdv gegaan. We hebben 4 setjes extra kleding meegegeven, maar Sara had er zelf al helemaal zin in

Vicky, kan ze al schaatsen joh? Sara wou gisteren niet naar buiten, wij wouden wandelen met de slee ofzo, maar ze wou niet, dus ook nog niet op het ijs geweest...
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_64802975
Fijn Fuente! Hopelijk blijft het goed gaan.

Ik ben wat dat betreft zo blij dat Myhron al lang zindelijk is en ik er maar één met luiers heb. Het scheelt een stuk dat zij gewoon naar de wc gaat wanneer ze nodig moet en mijn hulp daar niet eens bij nodig heeft. Ok, behalve als haar billen afgeveegd moeten worden dan, maar verder doet ze alles zelf, ook aan- en uitkleden. Het scheelt zo'n stuk!
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_64805264
Dat lijkt me dus ook heerlijk Igraine! En eerlijk is eerlijk, het scheelt ook weer in de luiers denk ik maar
Sara plaste af en toe al wel op de WC, en op het kdv regelmatig. Ze kan dan ook zelf haar broek uit en aan doen enzo.
Ik vraag me af of ik een WC-bril verkleiner moet kopen of niet. Op het kdv hebben ze kleine kinder wc's, dus daar kan ze zelf bij. Ik wil hier een opstapkrukje voor de WC zetten, zodat ze er ook zelf op kan klimmen, maar gebruiken jullie ook verkleiner?
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 8 januari 2009 @ 12:03:34 #225
24188 Belana
kloon van belana
pi_64805334
wat goed van Sara

il wil ook wel 2 zindelijke kinderen inmiddels, heb best zat van die poepluiers verschonen
stormy waters...
sailin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')