quote:Op zondag 4 januari 2009 21:38 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ja nou, het water leek idd bijna modder.![]()
En gelukkig was hij op tijd droog, ligt nu weer heerlijk te pitten bij mijn zoon.
Was ook heel schattig PM, zoals Thies 'Dikke Aap' waste...
'Wat een dikke gekleurde spierballen!'quote:Op zondag 4 januari 2009 21:12 schreef Moonah het volgende:
Brent!Wat moet het CB wel niet denken als je ook nog eens met gekleurde armen aankomt....
![]()
Ja nu onthoudt hij veel maar dit zat toch ''dieper''quote:Op zondag 4 januari 2009 21:58 schreef Lishe het volgende:
Wat aandoenlijk dat hij daar zo mee bezig is TDB...
Op het KDV is een jongetje die Luuke ooit Lucas noemde. Daar praat ze ook steeds over. (En ik moet er zo van lachen, waar maak je je druk om.) Nu hebben we afgesproken dat als zoiets gebeurt ze dat andere kindje ook gewoon een andere naam geeft. "Ja, bananen mam. Dan noem ik 'm bananen!" En dan moet ze zo hard lachen.Fijn. Opgelost!
Belana, dat is fijn om te lezen! Ik hoop dat wij het ook zo ervaren!
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:18 schreef Lishe het volgende:
Ik vind Brent een prachtig formaat hebben!
Nou, de rugzak staat klaar, bij de broodttrommel en de beker-met-draaidop. Ze heft een rokje uitgezocht en morgen staat de wekker hier op zeven uur. We gaan oefenen op de basisschool!!! En hoezeer ik ertegenop zag, ik wou nu dat het februari was en dat we ons nieuwe ritme hebben gevonden. Ik vind het spannend, maar vooral ook leuk. Mijn kleine springveer van nog-net-geen-4. Ze heeft er zin in met een gezonde dosis spanning. Dit gaat vast helemaal goedkomen!!
quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:49 schreef Lishe het volgende:
Ik wou dat we jou als juf hadden,
Ach gosh. Het is ook zo vermoeiend voor die frummelkes. Zó veel kinderen die al precies weten hoe alles gaat, zo veel nieuwe dingen, allerlei rituelen/gewoonten waar je ineens in mee moet draaien...quote:Thuisgekomen heeft ze eerst even gehuild, van opluchting denk ik, en daarna een uur geslapen. Mijn prul.
Nou dat dus Moonah!quote:Ik wou dat we jou als juf hadden
Komen jij en Renzell in Rotterdam wonen???quote:Op maandag 5 januari 2009 20:49 schreef Lishe het volgende:
Zo, nu op een fatsoenlijke computer.
Lief dat je aan ze dacht Moonah! Ik wou dat we jou als juf hadden, de onze was erg lief, maar ik vond haar erg afstandelijk. Moelijk, voor wenmoeders.
Nou, zoals gezegd moest Luuke huilen toen ik wegging, maar ze mocht gelukkig naast haar nichtje zitten wat voor haar natuurlijk erg vertrouwd is. Toen ik haar op ging halen vertelde ze zoveel! Ze heeft gespeeld, tegen de juf gepraat, haar beker om laten vallen "per ongeluk hoor mam, hij moest op de grond staan." En ze wil graag vrijdag weer. Ik heb wel 1000 keer verteld hoe trots ik op haar ben. Thuisgekomen heeft ze eerst even gehuild, van opluchting denk ik, en daarna een uur geslapen. Mijn prul.
Voordeel van een nichtje in de klas: Schoonzusje die met me meehuilde om Luuke en daarna een kop koffie samen om even op adem te komen.
Daarna lekker met Lena bij Floortje gaan spelen, en de ochtend was weer om.
Ik ben zoooooo opgelucht!
Renz, ik snap je helemaal. Maar stap voor stap! Wat Moonah zegt is een goeie, en verder; mij hielp het enorm dat deze school maar tijdelijk is, straks gaat ze naar een andere, net als Juul in Rotterdam. Die precies goed is. Misschien maakt het de knoop iets kleiner?
En oooooo, heerlijk, 2 maanden samen. Maak je lekker druk, en hijg straks goed uit in dat vliegtuig!!! Niet alles tegelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |