abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 januari 2009 @ 21:38:58 #176
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_64665179
O Tex, fijn, kunnen we morgen even samen uithuilen.... Maar het is vooral leuke spanning!
Veel succes en plezier jullie ook morgen!
En hoe beviel het wennen bij Wesley?

Wat lief Moonah, dat jullie dat samen doen! En heldhaftig van Thieske. Hier donderen wij "de Truien" gewoon in het wasmachine... Hoe heet zijn knuffel?
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zondag 4 januari 2009 @ 21:40:00 #177
11682 Moonah
Jolie femme
pi_64665232
Pinq, hoe is het met Max zijn poeperij? Is het inmiddels al een keer gelukt?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 4 januari 2009 @ 21:40:38 #178
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_64665260
O, dikke aap dus. Mooi!
(Luuke heeft Trui en Trui omgedoopt tot Touw-Trui en Rond Neusje. 1 heeft een losse draad, de ander een rare neus.)
pi_64665440
Ah nog meer kindjes die voor het eerst gaan. Jullie ook succes

En ja, Wesley maar zeggen; Ik BEN geen babyyyy Zal dr wel bij horen, hopelijk vindt hij snel zn plekkie. Was ook lief om te zien hoe een ander kindje hem met wennen toen opving. Helemaal lief armpje om hem heen,zo van: Kom maar
Ze kunnen ook zo leuk zijn!
  zondag 4 januari 2009 @ 21:51:58 #180
24188 Belana
kloon van belana
pi_64665904
succes met de eerste schooldagen hier zo leuk is het
stormy waters...
sailin'
  zondag 4 januari 2009 @ 21:58:52 #181
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_64666258
Wat aandoenlijk dat hij daar zo mee bezig is TDB...

Op het KDV is een jongetje die Luuke ooit Lucas noemde. Daar praat ze ook steeds over. (En ik moet er zo van lachen, waar maak je je druk om.) Nu hebben we afgesproken dat als zoiets gebeurt ze dat andere kindje ook gewoon een andere naam geeft. "Ja, bananen mam. Dan noem ik 'm bananen!" En dan moet ze zo hard lachen. Fijn. Opgelost!

Belana, dat is fijn om te lezen! Ik hoop dat wij het ook zo ervaren!
  zondag 4 januari 2009 @ 21:59:00 #182
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_64666263
quote:
Op zondag 4 januari 2009 21:38 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ja nou, het water leek idd bijna modder.
En gelukkig was hij op tijd droog, ligt nu weer heerlijk te pitten bij mijn zoon.
Was ook heel schattig PM, zoals Thies 'Dikke Aap' waste...
Zo noem ik Brent heel vaak
Ik vind kindjes met knuffels zo aandoenlijk! Bij Brent in bed ligt een heel grote olifant, een bumbaatje en een B. de Bouwer. EN waar wil hij mee slapen? Ja juist, met scoop en lifty. Die zijn nl zo lekker knuffelig. Aan zijn knuffels is hij niet echt gehecht, meer aan zijn speen.
quote:
Op zondag 4 januari 2009 21:12 schreef Moonah het volgende:
Brent! Wat moet het CB wel niet denken als je ook nog eens met gekleurde armen aankomt....
'Wat een dikke gekleurde spierballen!'
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 4 januari 2009 @ 22:01:04 #183
24188 Belana
kloon van belana
pi_64666371
je vergeet snel hoe spannend het was Lishe, maar als ik terugdenk kan ik me de spanning van jullie weer helemaal voorstellen
Ik heb het allemaal wel als positief ervaren en ik hoop voor jullie hetzelfde!
Goh, Liam zit gewoon alweer een jaar op school trouwens
Hij heeft ook weer helemaal zin om te gaan zei hij vanmiddag, dat is fijn om te horen
stormy waters...
sailin'
pi_64667111
quote:
Op zondag 4 januari 2009 21:58 schreef Lishe het volgende:
Wat aandoenlijk dat hij daar zo mee bezig is TDB...

Op het KDV is een jongetje die Luuke ooit Lucas noemde. Daar praat ze ook steeds over. (En ik moet er zo van lachen, waar maak je je druk om.) Nu hebben we afgesproken dat als zoiets gebeurt ze dat andere kindje ook gewoon een andere naam geeft. "Ja, bananen mam. Dan noem ik 'm bananen!" En dan moet ze zo hard lachen. Fijn. Opgelost!

Belana, dat is fijn om te lezen! Ik hoop dat wij het ook zo ervaren!
Ja nu onthoudt hij veel maar dit zat toch ''dieper''

En dat vind ik dan weer schattig, dat Luuke dat dan ook weer zo onthouden heeft. En inderdaad van die antwoorden waar ze zelf helemaal om in een deuk liggen
  maandag 5 januari 2009 @ 12:39:08 #185
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_64682015
quote:
Op zondag 4 januari 2009 20:18 schreef Lishe het volgende:
Ik vind Brent een prachtig formaat hebben!

Nou, de rugzak staat klaar, bij de broodttrommel en de beker-met-draaidop. Ze heft een rokje uitgezocht en morgen staat de wekker hier op zeven uur. We gaan oefenen op de basisschool!!! En hoezeer ik ertegenop zag, ik wou nu dat het februari was en dat we ons nieuwe ritme hebben gevonden. Ik vind het spannend, maar vooral ook leuk. Mijn kleine springveer van nog-net-geen-4. Ze heeft er zin in met een gezonde dosis spanning. Dit gaat vast helemaal goedkomen!!

Daar moet ik gewoon bijna van huilen, zomaar.
  maandag 5 januari 2009 @ 12:45:47 #186
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_64682243
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 14:36 schreef Lishe het volgende:
Hoe is het bij jullie?

Oh, het is zó heftig allemaal! Vandaar de instant tranen ook waarschijnlijk. Nog 6 keer kinderdagverblijf en dan is het zover. Hij heeft een kalendertje, waar hij elke dag een blaadje af mag scheuren. Nou, veeg mij maar op. Ik barstte bijna in tranen uit toen de juf me dat liet zien. Deze week cadeautjes maken voor de kindjes in de goep. Maar wát in godesnaam?! Over dát soort dingen gaat het nu.
En ik heb nog steeds geen basisschool. Ja, wél in Rotterdam, maar niet in Eindhoven. En het gaat tóch nog wel een paar maanden duren voor we gaan verhuizen vrees ik. Morgen ga ik kijken bij een school in de buurt. Ik hoop maar dat het iets is, want ik heb nog welgeteld 2 weken om alles te regelen.
En dan die reis! En de voorbereidingen daarvoor. Alles, echt alles loopt door elkaar op dit moment. Het is een gekkenhuis! Gelukkig weet ik de rust redelijk te bewaren en vaart Juul er wonderbaarlijk goed bij. Ik prijs mij gelukkig met zo'n flexibel en makkelijk mannetje. Maar pffff, wát een tijd! Ik zal blij zijn als ik in dat vliegtuig zit straks.

Ben benieuwd naar jullie verhalen van de eerste dag! Ik hoop dat Luuk het heerlijk heeft gehad!

[ Bericht 1% gewijzigd door renzell op 05-01-2009 12:52:59 ]
pi_64689951
Hoe is het met de andere kindjes gegaan?

Wesleyvond het leuk maar vertelt niet zoveel want hij is nogal eeh dwars en heeeeeeeeeeeeeeeeel erg hyper op het moment. Zal allemaal wel meespelen denk ik. De juf zei dat ze ook wel wat moest waarschuwen, maar ja logisch ook. Maar het zal allemaal wel loslopen!
  maandag 5 januari 2009 @ 19:10:20 #188
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_64698166
Jaaaaa! Het zit er op, de 1e keer! Even kort vanaf mn telefoon. Wat was ze stoer! Even huilen en daarna heeft ze een fijne ochtend gehad. Noah en Wesley, ook zulke heldhaftige!
Rens, Ik reageer even later.
  maandag 5 januari 2009 @ 20:33:31 #189
11682 Moonah
Jolie femme
pi_64702399
Hoera voor Wesley en Luuke! Ik moest vanochtend toen we de weekendvakantiekring hadden nog aan jullie denken! Hopelijk vond Noah het ook fijn...

Renzell, relaaaaaax!!!!! Joh, ik word al zenuwachtig als ik je post lees!
Klinkt mss heel stom, maar als het allemaal wat te veel wordt, dan zou ik de schoolkeuze mooi uitstellen tot ná jullie reis. Juul is dan pas net (of nog niet eens?) 4. Officieel maakt het niet uit als hij een (paar) maandje(s) later naar school gaat. Het zou zo jammer zijn als al je voorpret vertroebeld wordt door gestress.
  maandag 5 januari 2009 @ 20:49:45 #190
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_64703324
Zo, nu op een fatsoenlijke computer.
Lief dat je aan ze dacht Moonah! Ik wou dat we jou als juf hadden, de onze was erg lief, maar ik vond haar erg afstandelijk. Moelijk, voor wenmoeders.
Nou, zoals gezegd moest Luuke huilen toen ik wegging, maar ze mocht gelukkig naast haar nichtje zitten wat voor haar natuurlijk erg vertrouwd is. Toen ik haar op ging halen vertelde ze zoveel! Ze heeft gespeeld, tegen de juf gepraat, haar beker om laten vallen "per ongeluk hoor mam, hij moest op de grond staan." En ze wil graag vrijdag weer. Ik heb wel 1000 keer verteld hoe trots ik op haar ben. Thuisgekomen heeft ze eerst even gehuild, van opluchting denk ik, en daarna een uur geslapen. Mijn prul.
Voordeel van een nichtje in de klas: Schoonzusje die met me meehuilde om Luuke en daarna een kop koffie samen om even op adem te komen.
Daarna lekker met Lena bij Floortje gaan spelen, en de ochtend was weer om.
Ik ben zoooooo opgelucht!

Renz, ik snap je helemaal. Maar stap voor stap! Wat Moonah zegt is een goeie, en verder; mij hielp het enorm dat deze school maar tijdelijk is, straks gaat ze naar een andere, net als Juul in Rotterdam. Die precies goed is. Misschien maakt het de knoop iets kleiner?
En oooooo, heerlijk, 2 maanden samen. Maak je lekker druk, en hijg straks goed uit in dat vliegtuig!!! Niet alles tegelijk!
  maandag 5 januari 2009 @ 20:57:53 #191
11682 Moonah
Jolie femme
pi_64703745
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:49 schreef Lishe het volgende:
Ik wou dat we jou als juf hadden,
Wat lief dat je dat zegt.
quote:
Thuisgekomen heeft ze eerst even gehuild, van opluchting denk ik, en daarna een uur geslapen. Mijn prul.
Ach gosh. Het is ook zo vermoeiend voor die frummelkes. Zó veel kinderen die al precies weten hoe alles gaat, zo veel nieuwe dingen, allerlei rituelen/gewoonten waar je ineens in mee moet draaien...
Pfff, ik kan er nú al tegenop zien dat Thies ooit moet gaan. Hoewel ik ook heel goed besef dat zowel hij als ik daar heus wel naar toe zullen groeien hoor!
pi_64705268
vandaag hadden we weer een afspraak bij de kinderarts. De flixotide (puffer) 2x per dag doet goed zijn werk. Longen klonken schoon. De kinderarts heeft ons wel verwezen naar de astmaverpleegkundige, daar kunnen we 10 februari terecht. Over een half jaar moeten w weer terug naar de kinderarts. Hij wil wel dat we Amber 2x per jaar meten omdat Flixotide daar volgens mij invloed op heeft.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 5 januari 2009 @ 21:40:59 #193
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_64706270
quote:
Ik wou dat we jou als juf hadden
Nou dat dus Moonah!
Ik ben persoonlijk nog van mening dat het verboden moet worden dat Simon ooit naar school moet maar als het dan toch moet, graag bij net zo'n lieve juf!

Lishe, het klinkt als een indrukwekkende dag voor jullie allemaal! Fijn dat Luuke's nichtje er is in de klas.

Vicky, gelukkig dat de longen van Amber schoon waren.

En tot slot: HALLO TIJN!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 5 januari 2009 @ 21:46:25 #194
24188 Belana
kloon van belana
pi_64706602
voor Luuke en Lishe
klinkt als een heftig eerste dagje, maar wel goed
stormy waters...
sailin'
  maandag 5 januari 2009 @ 21:47:38 #195
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_64706672
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:49 schreef Lishe het volgende:
Zo, nu op een fatsoenlijke computer.
Lief dat je aan ze dacht Moonah! Ik wou dat we jou als juf hadden, de onze was erg lief, maar ik vond haar erg afstandelijk. Moelijk, voor wenmoeders.
Nou, zoals gezegd moest Luuke huilen toen ik wegging, maar ze mocht gelukkig naast haar nichtje zitten wat voor haar natuurlijk erg vertrouwd is. Toen ik haar op ging halen vertelde ze zoveel! Ze heeft gespeeld, tegen de juf gepraat, haar beker om laten vallen "per ongeluk hoor mam, hij moest op de grond staan." En ze wil graag vrijdag weer. Ik heb wel 1000 keer verteld hoe trots ik op haar ben. Thuisgekomen heeft ze eerst even gehuild, van opluchting denk ik, en daarna een uur geslapen. Mijn prul.
Voordeel van een nichtje in de klas: Schoonzusje die met me meehuilde om Luuke en daarna een kop koffie samen om even op adem te komen.
Daarna lekker met Lena bij Floortje gaan spelen, en de ochtend was weer om.
Ik ben zoooooo opgelucht!

Renz, ik snap je helemaal. Maar stap voor stap! Wat Moonah zegt is een goeie, en verder; mij hielp het enorm dat deze school maar tijdelijk is, straks gaat ze naar een andere, net als Juul in Rotterdam. Die precies goed is. Misschien maakt het de knoop iets kleiner?
En oooooo, heerlijk, 2 maanden samen. Maak je lekker druk, en hijg straks goed uit in dat vliegtuig!!! Niet alles tegelijk!
Komen jij en Renzell in Rotterdam wonen???
Gezellig

Fijn dat het zo goed ging op school!

Vanaf vandaag hoor ik hier ook officieel weer thuis trouwens
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 5 januari 2009 @ 21:48:23 #196
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_64706713
Leuk ET! Welkom! Van harte gefeliciteerd ook!

En laat je weer eens een foto zien van de jarige job?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_64706737
Goed dat alles zo in de gaten wordt gehouden Vicky!

Ik kan me nu al druk maken over het feit dat Morris over anderhalf jaar een andere juf zal krijgen als hij naar groep 3 gaat Deze juf past gewoon bij hem vind ik.

ET en Tijn
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 5 januari 2009 @ 21:49:03 #198
24188 Belana
kloon van belana
pi_64706757
ook alweer hier ET Ik wil ook een foto van het jobje en van harte!
stormy waters...
sailin'
pi_64706851
Welkom Tijn
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 5 januari 2009 @ 22:18:02 #200
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_64708385
Het feestvarken dat snoept van de taart nadat z'n zus de kaarsjes uitgeblazen heeft

Ik zal nog even wat in het fototopic zetten
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')