abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 januari 2009 @ 17:56:26 #151
11682 Moonah
Jolie femme
pi_64559001
Och, wat sneu voor Max.
Hij zou er zo maar een verstopping van krijgen. Geen tips helaas.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_64566790
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 14:58 schreef RockabeIIa het volgende:
Pinq, BM heeft er ook ervaring mee, geloof ik. Iets met zetpilletjes en 5 min. later poepen ze (?)
Hopelijk reageert ze nog voor ze bevallen is
Glycerine. Als ze ze er niet meteen weer uitduwen werkt het fantastisch.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 11:03:03 #153
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_64608044
Lishe; je peuter is bijna kleuter!!!

Hoe is het met de stress? En de voorpret? En met de cadeau's? En met de taart? En de slingers? En met het monster zelf? Hoe staat zij er zelf in? Succes met alles!

zaterdag 3 januari 2009 @ 14:36:59 #154
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_64612890
Wat lief Renzell-de-avonturier!
Het gaat goed. Ik heb bijna alle cadeau's in huis, we praten hele dagen over school en oefenen. Nu komt de buikpijn weer. Wat word ze groot, wat gaat het hard. Hoe gaat ze worden, zo op school? En lief nam appels mee van de winkels, dan kan ze maandag een halve appel mee naar school. En daar moet ik eigenlijk gewoon niet aan denken. Dat ze daar zit, met haar 'mooiste broodtrommel van de wereld, he mam'. En dan dat appeltje. Zo voelt het.

O, maar de champagne staat wel koud al!! We gaan knallen natuurlijk!
Hoe is het bij jullie?
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zaterdag 3 januari 2009 @ 16:34:37 #155
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_64616387
Rockabella, mag Lotte een beetje van dat gewicht ruilen? Hier blijven we hangen op 10.9 kilo maar wel met de kleding in maat 98 gaan... lang en dun...
Ben benieuwd wat ze daarvan zeggen op het cb, daar mogen we volgende maand heen, net als naar de peuterspeelzaal!
Middagslaapje is hier een beetje over. Misschien na de peuterspeelzaal weer wel?
pi_64619369
Kim is gisteren naar cb geweest. Is nu 93 cm en 13,5 kg als ik het goed heb onthouden.
De ogentest ging redelijk. Ze had er niet veel zin in. Bril mocht niet op. Eerste paar gingen goed. Toen ineens was alles poes.
Blokjes na bouwen ging goed. Tekenen ook. Vormenstoof ging niet goed. Snapt ze niet goed, vind ze niks aan. In het boekje plaatjes benoemen ging ook prima.
Ze praat goed en begrijpt de dingen ook goed.
  zondag 4 januari 2009 @ 20:18:14 #157
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_64660465
Ik vind Brent een prachtig formaat hebben!

Nou, de rugzak staat klaar, bij de broodttrommel en de beker-met-draaidop. Ze heft een rokje uitgezocht en morgen staat de wekker hier op zeven uur. We gaan oefenen op de basisschool!!! En hoezeer ik ertegenop zag, ik wou nu dat het februari was en dat we ons nieuwe ritme hebben gevonden. Ik vind het spannend, maar vooral ook leuk. Mijn kleine springveer van nog-net-geen-4. Ze heeft er zin in met een gezonde dosis spanning. Dit gaat vast helemaal goedkomen!!
pi_64660964
Tuurlijk komt het goed Lishe! Heel veel succes en plezier morgen
En vergeet je fototoestel niet en zakdoekjes
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_64661269
Lishe spannend morgen, succes!!!
mama van 3 kids!
  zondag 4 januari 2009 @ 20:37:18 #160
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_64661589
Oeh, lieve Lishe en grote Luuke, morgen wennen! Leuk! Heel veel plezier (en sentiment! )!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zondag 4 januari 2009 @ 20:37:29 #161
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_64661603
Snoopp.... Mijn fototoestel ligt nog bij mijn ouders. Ik maak wel een foto met mn telefoon. Als ze volgende week voor de echt gaat doe ik dat gedeelte. (ook goed, toch? Ja? Anders geef me nu de zakdoekjes maar vast.) Voor haar verjaardag moeten we even toestel van schoonbroer lenen, o, dat mag ik echt niet vergeten!!!
pi_64661715
  zondag 4 januari 2009 @ 20:41:32 #163
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_64661791
Snoep toch!

Eerste echte schooldag is ook goed, man!
Hoe 'lang' gaat ze morgen en de andere dagen? Niet volledig nog?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zondag 4 januari 2009 @ 20:42:36 #164
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_64661837
haha snoopy

Lishe Wel leuk toch, weer een stapje meer richting zelfstandigheid. Komt vast helemaal goed met jouw gezinnetje.
En tnx wat betreft B. Ik heb het natuurlijk wel her en der besproken en niemand vind hem echt te dik. Ze vinden de reactie van het CB een beetje raar. Ja, dat hij steviger is dan andere kindjes ziet iedereen wel maar vooralsnog oogt hij heel gezond.
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 4 januari 2009 @ 20:44:53 #165
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_64661960
Hij heeft trouwens weer iets ontdekt. Zo gauw hij in het bereik van stiften komt gaan de mouwen omhoog en worden handen en armen flink gekleurd. Alles onder het mom van ' tattoo' En dan kijkt hij zo trots!
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 4 januari 2009 @ 20:57:13 #166
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_64662690
Hahaha, grappig van 'm! Voorbeeld doet volgen.

En ik vind de eerste echte dag ook goed voor foto's. Maar toch bedankt voor de tissues. O, ik vind het trouwens wel erg leuk om straks meer tijd alleen met Lena te hebben. Niet dat ik haar zomaar inruill hoor, maar gewoon.

Sugar, ze gaat deze week 2 keer een halve dag en vanaf volgende wek volledig.
  zondag 4 januari 2009 @ 21:12:16 #167
11682 Moonah
Jolie femme
pi_64663639
Ooooh wat spannend Lishe! Veel succes jullie beiden morgen!
En nog van harte met je aanstaande huwelijk! wat leuk!

Brent! Wat moet het CB wel niet denken als je ook nog eens met gekleurde armen aankomt....

Thies heeft iets nieuws ontdekt, spugen.
En vandaag hebben we (voor het eerst ) zijn allerallerliefste knuffel gewassen...
pi_64664446
Agh die foto hierboven

Oh Wesley mag morgen voor het eerst naar school. Wennen heeft ie al 3x gedaan maar nu voor het eggie... Daar gaat mn kleine mannetje
Hij was van het weekend (en zoiezo de afgelopen tijd) echt he-le-maal hyper. Zal er onbewust vast mee te maken hebben ofzo

En mama mag nu helemaal niet meer uitslapen
  zondag 4 januari 2009 @ 21:29:03 #169
11682 Moonah
Jolie femme
pi_64664593
Jij ook succes morgen met je grote mannetje TDB!
pi_64664667
Dankje! Ik sta dr al een stuk relaxter in ook. Volgens mij gaat hij het geweldig vinden.

Alleen heeft dat kindje dat hem baby noemde (weet niet of ik dat verteld had hier) wel indruk gemaakt want hij begon er weer over
  zondag 4 januari 2009 @ 21:32:50 #171
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_64664801
quote:
Op zondag 4 januari 2009 20:18 schreef Lishe het volgende:
Ik vind Brent een prachtig formaat hebben!

Nou, de rugzak staat klaar, bij de broodttrommel en de beker-met-draaidop. Ze heft een rokje uitgezocht en morgen staat de wekker hier op zeven uur. We gaan oefenen op de basisschool!!! En hoezeer ik ertegenop zag, ik wou nu dat het februari was en dat we ons nieuwe ritme hebben gevonden. Ik vind het spannend, maar vooral ook leuk. Mijn kleine springveer van nog-net-geen-4. Ze heeft er zin in met een gezonde dosis spanning. Dit gaat vast helemaal goedkomen!!
Spannend he Lishe! Noah gaat morgen ook voor het eerst. Volgens mij vind ik het spannender dan Noah Ben zo benieuwd hoe ie het gaat vinden! Veel succes en plezier morgen!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_64664948
Wesley en Noah, ook heel veel succes morgen
Ben benieuwd naar de verhalen

Ik dacht even dat Thies met z'n armpjes in een bak modder zat
Is de knuffel alweer droog?
  zondag 4 januari 2009 @ 21:36:14 #173
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_64665029
Jeetje wat spannend, de eerste keer naar school! Succes allemaal, pkleuters en mama's!

Moonah, wat leuk dat je dat Thies zelf laat doen!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 4 januari 2009 @ 21:36:37 #174
11682 Moonah
Jolie femme
pi_64665053
Noah ook al....!!!
Jeetje! Tex, succes hoor!

En TDB, dat is ook wel een beetje lullig voor Wesley, dat iemand hem voor baby aanzag.
  zondag 4 januari 2009 @ 21:38:44 #175
11682 Moonah
Jolie femme
pi_64665169
quote:
Op zondag 4 januari 2009 21:34 schreef snoopy het volgende:
Ik dacht even dat Thies met z'n armpjes in een bak modder zat
Is de knuffel alweer droog?
Ja nou, het water leek idd bijna modder.
En gelukkig was hij op tijd droog, ligt nu weer heerlijk te pitten bij mijn zoon.
Was ook heel schattig PM, zoals Thies 'Dikke Aap' waste...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')