abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 december 2008 @ 14:33:54 #126
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_64497995
Hmmm, pomme de terre au Dreft, klinkt goed

Wat een leuk cadeau heeft Thies gekregen!
Vanmorgen in het zwembad wilde Simon eerst het water niet in daarna heeft hij 14x luidkeels genoten van de nieuw geplaatste (en amateuristisch gebouwde ) glijbaan!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 30 december 2008 @ 14:38:34 #127
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_64498112
Sugar, Brent is ong. 89 & 92 cm (onmeetbaar gister, net als zijn gewicht) en weegt tussen de 14,9 en 15,5.

PM, hoe herkenbaar. Als je even niet kijkt dan:

En waarom het wegen niet lukte (er zat een aan-uit knopje op de weegschaal)
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 30 december 2008 @ 14:40:27 #128
94046 PM-girl
pi_64498161
Dat is ook dom gemaakt dan voor peuters, zo'n weegschaal met een knop
Brent wil gewoon die guitar hebben!
*
  dinsdag 30 december 2008 @ 14:42:22 #129
190853 RockabeIIa
pi_64498209
Die gitaar heeft ie al gemold.
Hij wil altijd de verf en stiften in een van de bakjes
Die kraan vindt hij trouwens ook heel gaaf. (en nee ik had idd niet opgeruimd Is ook niet bij te houden met zo' n enthousiasteling)
  † In Memoriam † dinsdag 30 december 2008 @ 15:32:30 #130
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_64499286
Brent, lekker ding!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  dinsdag 30 december 2008 @ 16:15:23 #131
24188 Belana
kloon van belana
pi_64500092
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 13:56 schreef cattie het volgende:
Aardappels a la afwasmiddel.

Belana, zou wel fijn zijn als Ezra dan 's nachts doorslaapt! 2,5 is geloof ik ook niet zo'n gekke leeftijd om geen middagslaapje meer nodig te hebben. Ive heeft het nog wel nodig. En dat komt mij nu wel even goed uit.
Liam heeft geslapen tot ie naar school ging en dan dus ook gewoon vaak nog 3 uur achter elkaar. maarja die gebruikte ook altijd wel veel energie
Ezra is anders, dat blijft het grappige aan een 2e kindje, dat ie zo totaal anders is als de eerste
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 30 december 2008 @ 20:31:43 #132
190853 RockabeIIa
pi_64507335
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 15:32 schreef Macka66 het volgende:
Brent, lekker ding!
Hij is nog beschikbaar hoor
  Jubileum moderator dinsdag 30 december 2008 @ 20:40:32 #133
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64507703
Lekkere Brent Zo dik ziet hij er niet uit hoor Rocka, fijn dat je je niet druk maakt hierom! Lekker eten is belangrijk, zeker in tijden van ziek zijn is het wel fijn om wat reserves te hebben.

Chaca het klinkt allemaal reuze herkenbaar. Eva had ook erg veel last van verlatingsangst uit het ziekenhuis vandaan, logisch ook want daar sliep papa of mama vlak naast je en thuis ineens niet meer. Ook kwamen er toch wel veel driftbuien uit voort, want er was toch een hoop gebeurd wat dat kleine koppie niet anders verwerken kon. Ritmes die weer aangeleerd moesten worden qua slapen en eten, allemaal van die kleine dingen waaraan je merkt hoe diep de impact is voor zo'n kleintje.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_64507971
lucie

Brent

moonah wat een leuk cadeau.

wow belana dat was luxe 3 uur slapen overdag.

de oudste slaapt al lange tijd maar 1 uurtje perdag maar gaat om 18.30-19.00 naar bed.
vandaag weer flink verwend. tig poppen waar moeten we er mee heen die stomme idiotige dingen.
het enige wat het leuke erbij is het beertje en de dingen die je bij de pop kunt gebruiken(fles en bordjes en lepeltjes) die gebruikt ze bij haar zusje. wat centjes, nog wat kleding gehad en nog ander spul en het leukste heeft ze gekregen van ons haar keukentje. volgens mij ben ik jaloers
mama van 3 kids!
pi_64508406
Wat eng Moonah, wat moet je dan schrikken.

Klimgeiten hoor, leuk die foto's. Hier valt dat allemaal nog wel mee. Meestal is ze best braaf. Behalve als ze stout is.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 30 december 2008 @ 21:02:27 #136
190853 RockabeIIa
pi_64508612
Leuk Popples! Nog van harte met je grote meid!

3 uur slaap?!?! Ik mag hier blij zijn als ie al een uurtje wil tegenwoordig slaan we vaak over en dan nog gaat ie door als een dolle stier tot laat in de avond.

Lois, brent is door dat geklungel van laatst al een stuk slanker maar die spekbilletjes heeft ie nog wel.
Jasjes krijgt hij trouwens onder de kin niet dicht (brede patser :p )
  dinsdag 30 december 2008 @ 21:23:40 #137
144006 chacama
Ondernemend!
pi_64509564
Popples, wat een leuke cadeautjes heeft ze gehad. De meiden hier hebben ook te veel poppen, maar nooit teveel poppenspul.

@ Lois.
Driftbuien heeft ze nu ook wel weer wat meer, maar ze zijn gelukkig niet echt heftig. Meestal gaat het van gillen over in zielig huilen. Je ziet haar gewoon schrikken van d'r eigen reactie en zoekt dan vervolgens weer de zekerheid bij papa of mama op.

Wat me wel ontzettend opvalt is dat ze van Fleur niets moet hebben als ze verdriet heeft. En dat terwijl Fleur d'r dan ook wil troosten. Oef, dat is zo moeilijk. Dan zie ik bij Fleur al de tranen in d'r ogen schieten. Hoe leg je aan een grote zus uit, dat d'r kleine zusje even niet gekroeld wil worden.

@ Rock, Ik zie op de foto ook geen dikke peuter/kleuter. Wel een ondeugende klimgeit.
pi_64514901
dat komt hier ook voor hoor, dat Anna niet door Piet getroost wil worden, alleen door papa of mama. niet altijd, maar soms wel. tsja, dat is dan maar zo. de grote broer/zus moet ook niet teveel een extra papa ofmama willen spelen voor hun kleine zusje/broertje, vind ik, dus niet zo erg als ze daar een beetje in geremd worden. (bovendien: zelf willen ze ook wel eens alleen door mama getroost worden, toch?).

Thies aan 't koko, dat wil ik wel es zien!

Rocka, ze zijn op die leeftijd wel vaker wat extra alert op overgewicht, valt me op. bij Piet kregen we ook een keer wat waarschuwingen mee, die ik op zich wel handig vond. dat ging er toen vooral om dat ze rond die leeftijd vaak ineens wat (veel) minder gaan eten, en dat je dat dan niet teveel moet gaan compenseren met extra tussendoortjes. vond ik wel een handige tip. zeker als je gewend bent dat ie heel wat wegbunkert op een dag, is die valkuil wel aanwezig. en dan heb je dus wél kans op een kind met ongezond overgewicht.
  dinsdag 30 december 2008 @ 23:07:41 #139
190853 RockabeIIa
pi_64515233
bix, dat besef heb ik ook wel. Mijn vriend en ik zijn beiden stevig gebouwd en die bouw heeft Brent ook. Daar werd even aan voorbij gegaan had ik zelf het idee.
En ik heb ook echt wel een aantal goeie tips gekregen wat betreft zijn voedsel (o.a. niet meer zo veel druiven en bananen, terwijl ik dacht dat dat een keertje extra niet zo'n ramp is). Ik was alleen erg tegen op het idee hier om de paar weken een vreemde in huis te hebben die mij zou gaan vertellen wat ik beter zou kunnen doen. Ik vind dat maar vreemd bij een jochie die zich op alle fronten lekker ontwikkeld.
Ik zal eens even proberen zijn curve op foto te zetten edit: dat was niet te zien op de foto...

[ Bericht 3% gewijzigd door RockabeIIa op 30-12-2008 23:14:13 ]
  woensdag 31 december 2008 @ 07:33:55 #140
24188 Belana
kloon van belana
pi_64523609
Ik weet nu dus ook pas wat voor luxe dat met Liam was die 3 uur slaap overdag
Maargoed, ik vind het verder ook niet erg, zolang Ezra maar te pruimen blijft vind ik alles best. Hij sliep vannacht wel weer door Maar even kijken hoe het vandaag gaat.
stormy waters...
sailin'
  woensdag 31 december 2008 @ 09:17:20 #141
108648 cattie
lieve moeder
pi_64524186
Rocka, ik zou ook niet om de paar weken een vreemde in mijn huis willen tenzij het echt noodzakelijk is. En Brent ziet er uit als een lekker ding, niet dik ofzo.

Ive hebben we gisteren weer opgehaald bij mijn ouders. Hij wilde eigenlijk niet met ons mee, hij had het er zo fijn! Hij kan daar heerlijk spelen en heeft aandacht gekregen van mijn ouders, broers en zus. Ze hebben hem ook dialect geleerd.
  woensdag 31 december 2008 @ 11:22:46 #142
11682 Moonah
Jolie femme
pi_64526438
Oeh, dat lijkt me ook niet leuk, als je kind niet met je mee wil... Aan de andere kant natuurlijk een héél goed teken! En dialect! Super! Wat spreken je ouders Cattie?

Wij zijn bij de huisarts geweest vanochtend. Hij vond het een heftig verhaal en heeft ons doorverwezen naar in eerste instantie de kinderarts, omdat er hier in het zkh geen allergoloog zit. We krijgen daar een intake van anderhalf uur.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 31 december 2008 @ 13:44:44 #143
108648 cattie
lieve moeder
pi_64531201
Goed dat ze het serieus oppakken Moonah!

Mijn ouders spreken achterhoeks. Ik kan het zelf ook wel een beetje, maar heb vooral een accent. Ik weet niet of mijn man het grappig vindt, hij heeft er jaren over gedaan om mijn familie geheel te begrijpen (ze spreken nooit opzettelijk dialect bij mijn man in de beurt, maar het glipt er wel eens doorheen, van sommige woorden wist ik zelf niet eens dat het dialect was ) en ze hebben wel een flink accent.
Ik had er van te voren al wel rekening mee gehouden dat Ive niet mee zou willen, dat gebeurd op het kdv ook regelmatig. Maar zo snel als we de deur uit zijn is het ook wel weer goed gelukkig. En krijg ik lieve kusjes!
  woensdag 31 december 2008 @ 14:38:42 #144
94046 PM-girl
pi_64533093
Er wordt goed werk van gemaakt Moonah, dat lijkt me verstandig.

Dialect, wat leuk. Simon zegt wel houdoe!
*
pi_64550694
allemaal een gelukkig en gezond 2009 gewenst!!!

achterhoeks zo leuk om als limburger te verstaan
simon houdoe
heerlijk dialect. Renske kan houdoe, ajus, hajje, doei, dag. en renske spreekt ook al wat woorden van mijn moeders taal.

moonah wat fijn dat het serieus genomen word. die anderhalf uur is zo voorbij.
mama van 3 kids!
  donderdag 1 januari 2009 @ 13:06:08 #146
56471 pinquit
oh my lama!
pi_64552546
haaaai!

hier een kindje dat een poeptrauma heeft
sinds de diarree vorige week, wil hij niet meer poepen. gevolg: auw => nog minder willen poepen => nog meer auw.

tips graag!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 1 januari 2009 @ 13:43:32 #147
56471 pinquit
oh my lama!
pi_64553200
kent iemand 'het poepboek' van Pernilla Stalfelt? er staat dat het vanaf +/- 5 jaar is.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_64553668
Ken ik niet pinquit, wel vervelend. Op het kvd zaten ze laatst wel een ander boekje voor te lezen, over drie konijntjes (of andere beestjes) die samen op de wc zaten. Dat leken de oudere kindjes wel te begrijpen.

Wat fijn dat je huisarts er zo serieus op reageert Moonah. Flinke intake, maar dan weet je tenminste wel dat je niet veel te snel wordt weggestuurd.

Dat van die woorden waarvan je niet wist dat het dialect is, dat klinkt bekend cattie. Ik heb een paar keer een discussie gehad met J. omdat hij me niet begreep. En dan bleek later (ik ging natuurlijk bij veel mensen proberen bevestiging te krijgen) dat hij gelijk had.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_64554625
pinq, Lis had daar een paar maanden geleden ook last van. We hebben af en toe een extra scheutje olijfolie bij haar eten gedaan en fruit laten eten dat 'laxerend' werkt. Pruimen bijvoorbeeld. Maar als het aanhoudt kan je misschien beter de huisarts om advies vragen?
Het heeft hier echt bijna 2 maanden geduurd geloof ik En hou langer ze het ophouden, hoe pijnlijker het wordt...
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 1 januari 2009 @ 14:58:49 #150
190853 RockabeIIa
pi_64554757
Pinq, BM heeft er ook ervaring mee, geloof ik. Iets met zetpilletjes en 5 min. later poepen ze (?)
Hopelijk reageert ze nog voor ze bevallen is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')