abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64805349
Hier staat er gewoon een potje naast het toilet. Zo kan hij gewoon zelf gaan. Je moet alleen in het oog houden dat hij geen hele rol papier in het toilet gaat gooien, best eens gaan kijken als het lang duurt...
  donderdag 8 januari 2009 @ 12:05:53 #227
24188 Belana
kloon van belana
pi_64805404
Ezra was afgelopen zomer ermee bezig, ging een aantal keer op het potje, wij blij, maar ineens was het weer over en hij weigert nu in alle toonaarden
ach nou ja, het komt wel.
stormy waters...
sailin'
pi_64806721
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 10:02 schreef Fuente het volgende:
Nou gisteren nog 1 keer extra in de broek geplast. Vannacht uiteraard een luier aan. Vanmorgen is ze zonder luier naar het kdv gegaan. We hebben 4 setjes extra kleding meegegeven, maar Sara had er zelf al helemaal zin in

Vicky, kan ze al schaatsen joh? Sara wou gisteren niet naar buiten, wij wouden wandelen met de slee ofzo, maar ze wou niet, dus ook nog niet op het ijs geweest...
schaatsen op haar manier
Zal zo ff filmpje uploaden en in het winterprettopic zetten.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_64806776
igriane wat heerlijk zeg 1 in de luiers.

belana het komst vast wel weer. nu is het ook koud voor de billen

fuente ik zou er wel een kopen. ik heb er in duitsland wel gelijk 1 met het potje samen gekocht.
mijn ouders vroegen of wij al een potje hadden. nee was ons antwoord dus die hebben gelijk de hele zooi in 1 keer met wc verkleiner gekocht.
hier roept ze potje en gaat vervolgens dus langs het potje plassen verder geeft ze er ook geen aandacht aan. ja als ze maar leuk in haar blote billen kan rond lopen vind ze het leuk.
mama van 3 kids!
  donderdag 8 januari 2009 @ 13:49:51 #230
11682 Moonah
Jolie femme
pi_64808936
Sara, wat fijn! En wat cute dat ze kleertjes wil uitkiezen als cadeautje!

Mijn kind vindt het momenteel geweldig om rondjes te 'daaiuh' en dan zo duizelig te worden dat hij als een dronkaard door de kamer zwalkt.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  donderdag 8 januari 2009 @ 13:59:43 #231
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_64809323
Herkenbaar!
Hoe is het verder met Thies, Moonah? En met het praten?

Fuente, knap van Sara en fijn voor jullie ook!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 8 januari 2009 @ 14:06:47 #232
11682 Moonah
Jolie femme
pi_64809621
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 13:59 schreef Sugar het volgende:
Herkenbaar!
Hoe is het verder met Thies, Moonah? En met het praten?
Met Thies gaat het super! Heerlijk ventje!
En ach, dat praten. Ik begrijp hem bijna altijd, maar ik ben dan ook de enige.
Hij zegt heel veel losse 'woorden'. En als het hem niet lukt zich duidelijk te maken dan maakt hij er gebaren bij. Inventief is hij zeker! Maar ik maak me er helemaal niet (meer) druk om. Over anderhalve week naar de psz. Wrs zal hij zich daar wat duidelijker verstaanbaar moeten gaan maken!
  donderdag 8 januari 2009 @ 14:10:10 #233
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_64809783
Oh, fijn dat het in elk geval geen zorg is voor je. Wat hadden ze toen op het cb nou gezegd, moest je iets extra's doen eraan of wilden ze het in de gaten houden ofzo? Ik weet niet meer wat je toen precies schreef. Fijn dat zijn moeder 'm in elk geval verstaat. Toch het belangrijkste
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 8 januari 2009 @ 14:20:12 #234
11682 Moonah
Jolie femme
pi_64810259
CB heeft een indicatie gegeven om eerder naar de psz te kunnen (nu met 2 jr en 3 mnd ipv 2,5 jr, dus zo veel scheelt het niet....). Ze heeft gericht vragen gesteld (hoort hij goed, doet hij jullie na, speelt hij 'rollenspellen'). Ze heeft niets genoemd, maar ik weet dat ze dingen vroeg ivm mogelijk autistische kenmerken (dat zit redelijk dichtbij ons in de familie). Ik heb me daar wel even zorgen over gemaakt, maar die zijn van de baan inmiddels.
  donderdag 8 januari 2009 @ 14:28:42 #235
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_64810633
Ooooh ja, de psz! Fijn dat ie lekker daarheen gaat binnenkort, is vooral leuk, toch?
pi_64816442
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 14:06 schreef Moonah het volgende:

Ik begrijp hem bijna altijd, maar ik ben dan ook de enige.
Hij zegt heel veel losse 'woorden'. En als het hem niet lukt zich duidelijk te maken dan maakt hij er gebaren bij. Inventief is hij zeker!
Heel herkenbaar hier.
Fons zegt ook veel met gebaren en geluiden en stilaan ook wel echte zinnen, je moet er alleen wat extra letters bijdenken...

Zo is hij nu met getallen bezig. Hij kan de nul, één, drie, vijf en acht aanduiden. Alleen klinkt het als: no, één, tie, vij, at.
  donderdag 8 januari 2009 @ 16:51:07 #237
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_64816746
Hier weer naar het bureau geweest voor Kaith en mevrouw is gewoon 96cm lang ( ) en weegt maar 12,6 kilo dus das wel wat te weinig in verhouding met haar lengte maar verder gaat het gewoon allemaal prima.

Voor degene die het laatst gevolgd hadden. Het observerend onderzoek bij de klin. geneticus is heel goed gegaan en we weten nu ook meteen zeker dat ze ook type 3 heeft met een hoge score maar dat zat in de lijn der verwachtingen en gisteren zijn de gezusters samen begonnen met EDS fysio omdat er toch qua spieropbouw het eea mankeert bij alletwee. Ze hebben bijna niet of nauwelijks spierspanning in hun romp. En iedere zaterdagmorgen gaan we met ze zwemmen en evenwichtsoefeningen voor Kaith meegekregen thuis zodat ze wat meer los kan. Ze heeft met opstaan bv nog steeds twee benen en dr handen/armen nodig. Vanuit haar romp heeft ze niet de kracht nog in de spieren om omhoog te komen.
  donderdag 8 januari 2009 @ 23:01:27 #238
24188 Belana
kloon van belana
pi_64832474
Ezra is ook sinds kort pas verstaanbaar voor anderen, maar nu gaat het wel heel hard ineens.
vanaond zei hij tijdens het eten terwijl hij naar buiten keek: stewwetje, ben je nou? ow! achtew de wokke!!
dus er is hoop voor Thies en Fons
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 9 januari 2009 @ 15:16:36 #239
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_64853264
Ze zeggen toch dat kinderen zich vlak voor vlak ontwikkelen? En ze zeggen losse woorden, dat woren vanzelf zinnen. Hart onder deiem? Mijn dochter van 4 poept nog niet op de pot. Knap trouwens van Thies , die gebaren erbij, slim!

Mijn laatste post hier is een enorme opscheppost hoor!
De verjaardag was een enorm succes! Ze was overal blij mee, en de andere kindjes mochten ook met haar nieuwe cadeautjes spelen. Heel fijn vond ik. En het bezoek wisselde elkaar af, was heel fijn. Madam heeft een geweldige dag gehad!

En haar 2e schooldag was zo goed! Vanochtend huilde ze weer tranen met tuiten. Toen ik haar op ging halen stond de juf met haar duim omhoog. "2 minuten en het was over. Wat een leuk meisje om te leren kennen!". Zo anders dan de andere juf. Ik moest echt even huilen toen we terugreden. Zo trots!!!! Dus met dit gevoel maar naar het andere topic.
Voor alle mama's met kinderen die moeite hebben met verandering: Het is een enorme berg. Maar als je er bovenop staat is het zo, zo fijn. Ik hoop dat het voor jullie ook mee gaat vallen. Die trotsheid. Wow.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  vrijdag 9 januari 2009 @ 19:27:16 #240
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_64862762
Lishe, je mag zeker trots zijn! Het is niet niks voor die kleintjes zo'n basisschool

Mibos, wat goed dat jullie aangepaste fysio krijgen voor die meiden. Wel jammer dat ze allebei de 'ergste' variant hebben.

Ik zie dat er qua praten nog hoop is? Tijn praat 5 kwartier in een uur, maar er zijn maar een paar woorden verstaanbaar. Het wordt wel bijna dagelijks meer, maar het is dat ik zijn moeder ben en dat ie hoor wat hij nazegt in eerste instantie.. Ik geloof nooit dat buitenstaanders hem kunnen verstaan.
Over 1,5 week gaat hij voor het eerst naar de psz (dat is hier vanaf 2 jr).. dan zullen we het zien; ik heb echt het idee dat dat wel eens heel veel goed kan doen voor z'n praten al ben ik wel bang dat hij in eerste instantie de hele boel terroriseert omdat ik weg ga. Als hij nu ook maar denkt dat ik weg ga begint ie al te brullen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 21:08:23 #241
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_64866471
Dat is even spannend dan ET, maar wel leuk denk ik.

Lishe, wat schrijf je het mooi! Maar toch stuur ik SImon naar diezelfde school als waar Anna van YPPY pas over 10 jaar heengaat
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_64867151
et spannend dan bij jullie.

wat heerlijk dat ze verwend is en wat klink je heerlijk Lishe

pm girl jij ook al naar die school

gaan jullie kids allemaal naar een psz?
ik wil haar er niet naar toe sturen voor heel wat redenen(buurjongentje en misschien een verhuizing enz.) maar wil haar naar peutergym doen. lijkt me leuker voor haar.

ze is echt verkouden en krijgt bijna geen lucht door haar mond, kwijlt de hele dag. zo zielig.

vanmorgen kwam ze bij papa op bed zitten en ik zat voor haar zegt ze LEZEN!!!
ik kijk haaraan en zegt ze mama baby(zijzelf) lezen. ik zeg wat staat daar dan? frietjes met saus wij lagen in een deuk.
mama van 3 kids!
  vrijdag 9 januari 2009 @ 21:56:29 #243
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_64868296
Lishe, fijn dat het fijn was
Is er nog ergens een fotospam van je kleuter?
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 9 januari 2009 @ 23:10:01 #244
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_64871218
Komt allemaal wel goed met die kleintjes hier. Ieder kind volgt zn eigen pad. Als niet alles volgens het boekje van het cb gaat, niet meteen panieken hoor

Of zoals Ken zou zeggen: 'nee. neej, is niet egh niet.'
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_64871297
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 15:16 schreef Lishe het volgende:
Toen ik haar op ging halen stond de juf met haar duim omhoog. "2 minuten en het was over. Wat een leuk meisje om te leren kennen!".
Dat is echt leuk om te horen als moeder!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_64872935
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 15:16 schreef Lishe het volgende:
Hart onder de riem? Mijn dochter van 4 poept nog niet op de pot.
die van mij ook niet trouwens. hoe gaat dat op school, lishe?
  zondag 11 januari 2009 @ 21:59:25 #247
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_64930178
Dat weet ik niet zo goed Bix. Luuke vraagt thuis altijd netjes om een luier en na 3 minuten is het dan klaar. Dus ik hoop dat ze op school gewoon wel gaat, en anders tussen de middag thuis dus in de luier. Ik weet niet zo goed wat wijsheid is in deze, obstipatie vind ik nog erger voor d'r, dus dwingen heeft geen zin denk ik. Jij dan?
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zondag 11 januari 2009 @ 22:10:37 #248
11682 Moonah
Jolie femme
pi_64930704
Lishe, dank voor je hart. Lief!
Qua poepen op school. Ik heb dit jaar ook twee kinderen gehad in de groep die thuis in een luier poepten. Op school is het nooit mis gegaan. Hoe ze het uiteindelijk opp de WC hebben geleerd weet ik niet, maar het is wel vrij vlot na het naar groep 1 gaan gebeurd.

Mibos, wat een vreemde aandoening hebben jullie toch. Jeetje zeg! Hopelijk valt er met gerichte fysio veel te ondervangen.
pi_64930755
lishe, precies zo hier, behalve dan het schoolgedeelte, dat moet nog beginnen he. heb jij 't er nog met de juf over gehad? het CB raadde me aan om haar dan te leren zelf een luierbroekje aan te trekken als 't echt niet anders ging. vooral niet teveel pushen, dat wc-gebeuren was het devies. want obstipatie is inderdaad nog veel naarder. maar jee, zo'n luierbroekje is ook wel een heel gedoe. en wie maakt die billen dan schoon? etc. etc.
pi_64930797
oh moonah, dat klinkt wel bemoedigend. ik hoop (huhhuh) dat 't hier ook zo snel zal gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')