Ze zeggen toch dat kinderen zich vlak voor vlak ontwikkelen? En ze zeggen losse woorden, dat woren vanzelf zinnen. Hart onder deiem? Mijn dochter van 4 poept nog niet op de pot.

Knap trouwens van Thies , die gebaren erbij, slim!
Mijn laatste post hier is een enorme opscheppost hoor!
De verjaardag was een enorm succes! Ze was overal blij mee, en de andere kindjes mochten ook met haar nieuwe cadeautjes spelen. Heel fijn vond ik. En het bezoek wisselde elkaar af, was heel fijn. Madam heeft een geweldige dag gehad!
En haar 2e schooldag was zo goed! Vanochtend huilde ze weer tranen met tuiten. Toen ik haar op ging halen stond de juf met haar duim omhoog. "2 minuten en het was over. Wat een leuk meisje om te leren kennen!". Zo anders dan de andere juf. Ik moest echt even huilen toen we terugreden. Zo trots!!!! Dus met dit gevoel maar naar het andere topic.
Voor alle mama's met kinderen die moeite hebben met verandering: Het is een enorme berg. Maar als je er bovenop staat is het zo, zo fijn. Ik hoop dat het voor jullie ook mee gaat vallen. Die trotsheid. Wow.
Geluk zit in een klein
WolkjeWil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?