Wat een gore, domme, achterlijke, lelijke randdebiel is Ali B. toch. Hij praat slecht Nederlands, met een lelijk (raar) accent en alles wat uit die paardensmoel van hem komt is ook nog eens ontzettend dom.quote:
iddquote:
Voordeel van de twijfelquote:
Beter kan ik het niet verwoordenquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Wat een gore, domme, achterlijke, lelijke randdebiel is Ali B. toch. Hij praat slecht Nederlands, met een lelijk (raar) accent en alles wat uit die paardensmoel van hem komt is ook nog eens ontzettend dom.![]()
![]()
En Matthijs doet de hele tijdquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Wat een gore, domme, achterlijke, lelijke randdebiel is Ali B. toch. Hij praat slecht Nederlands, met een lelijk (raar) accent en alles wat uit die paardensmoel van hem komt is ook nog eens ontzettend dom.![]()
![]()
Ik heb nog wat bijvoeglijk naamwoorden over, dus als je ze wilt lenen...quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:11 schreef Blauwjongetje het volgende:
[..]
Beter kan ik het niet verwoorden
Moet bij mij nog gebeurenquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:14 schreef Anne het volgende:
Eerste keer dat ik hardop moest grinnikken om Fokke en Sukke.
Datzelfde geldt voor de Luckyquote:
Van Nieuwkerk is nota bene zelf een groot fan van Jonathan Ross. Maar ja, hij las gewoon de autocue van de stagiair voorquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:37 schreef Suko het volgende:
En dus niet dat Sachs zelf seks had met z'n kleindochter. Redactie, check de feitjes even...!
staat niet op uitzending gemist?quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:58 schreef marcodej het volgende:
Ali B.Helsen pakte hem goed terug.
zag 't ook niet in de herhaling, wanneer pakt Helsen Ali B terug?quote:
Toen hij zei: "Ik versta jou nu ook niet."quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:05 schreef superjojo het volgende:
[..]
zag 't ook niet in de herhaling, wanneer pakt Helsen Ali B terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |