Foei!quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:08 schreef merino het volgende:
Ik heb de multiplayer van CoD4 welgeteld 1 keer gespeeld
Die hele zooi is compleet langs me heen gegaan.
Ik kom nog steeds niet door de Prologue heenquote:Op zaterdag 20 december 2008 16:43 schreef Kremers het volgende:
Zo, wereld oorlog III beslecht in het voordeel van Europa
Wat is de AI van EndWar slecht zegOp de op één na hoogste moelijkheidsgraad bakt ie er al niets van
ik heb hem al heel lang niet aangeraaktquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:17 schreef merino het volgende:
[..]
Ik kom nog steeds niet door de Prologue heen(met de Russen)
Hmm, de Russen zijn ook best kut om mee te spelen volgens mijquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:17 schreef merino het volgende:
[..]
Ik kom nog steeds niet door de Prologue heen(met de Russen)
[PS3] inFamousquote:Op zaterdag 20 december 2008 16:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
inFamous preview: http://uk.ps3.ign.com/articles/940/940036p1.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:During my demo, I didn't have to inch him along because I was afraid of him falling; I got to just run and have fun. The second big part to this climbing system is how great it looks. We've seen Spider-Man, Lara Croft, Nathan Drake, and hundreds of other videogame heroes climb walls and shimmy on ledges, but I don't think I've ever seen so many varied animations for this kind of movement as I saw in my snapshot of Infamous. When Cole's hanging from a rooftop, he's got one foot planted next to his hands. When he's on a windowsill, Cole's pressed as close and he possibly can be to that wall. The character's body really gives you the feel for how these moves would go.
Goede shop.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Iemand ervaring met http://www.blahdvd.com?
als je nou met die Russen de Prologue doorloopt vertel me dan ff hoe je Retalliation: Moscow gewonnen hebt...quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:34 schreef Kremers het volgende:
[..]
Hmm, de Russen zijn ook best kut om mee te spelen volgens mijDie hebben de minste tech. Ik ga binnenkort weer opnieuw beginnen en dan kies ik de Russen.
ik ook niet maar dat komt meer door de absurde hoeveelheid games die ik gekocht heb onlangs. Daarnaast zie ik End War ook wel als iets wat ik altijd nog kan gaan spelen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:29 schreef Beach het volgende:
[..]
ik heb hem al heel lang niet aangeraakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |