Geloof je het zelf?quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik klaag over de hypocriete mensen die het met kerst ineens nodig vinden om hun geweten af te kopen. Ik heb genoeg gedaan voor de minder bedeelden in Afrika. En ook iets nuttigers gedaan dan een beetje geld geven om eten te kopen dus kanker maar lekker op.
Het is idd een beetje raar om je moreel superieur te voelen omdat je niets geeft.quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:51 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Geloof je het zelf?
Ik ben het met je eens dat het hypocrriet is en mensen hun geweten proberen af te kopen. Maar hoe dan ook worden die vluchtelingen daar wel mee geholpen. En daar gaat het om.
Achterliggende beweegredenen zijn ALTIJD belangrijk. Belangrijker nog dan het eindresultaat.quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:27 schreef SuperwormJim het volgende:
Wat maakt het uit als een deel van de mensen die hier aan meedoen hun 'geweten proberen af te kopen' door geld te geven? Er wordt in ieder geval iets gedaan voor het goede doel ... de achterliggende beweegredenen maken hier niets meer uit.
In het geval van Radio 2 kom je dan bedrogen uit.quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:03 schreef ouderejongere het volgende:
Ik ga ze bellen: ik betaal 1000 euro als ze tot Nieuwjaar geen Borsato draaien.
Ah, dus daar zit jouw denkfout!quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:32 schreef 700MB het volgende:
[..]
Achterliggende beweegredenen zijn ALTIJD belangrijk. Belangrijker nog dan het eindresultaat.
dat is het juist het pluspuntquote:Op zaterdag 20 december 2008 16:31 schreef Crane het volgende:
Kut-topic. Het enige kutte van Serieus Request is dat er zoveel rock gedraaid wordt.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:40 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat is het juist het pluspunt. Nu wordt er in ieder geval minder van die populaire 'nu-muziek' gedraaid
Als je niet kapt met die reacties....quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:31 schreef Crane het volgende:
Kut-topic. Het enige kutte van Serieus Request is dat er zoveel rock gedraaid wordt.
achja, jij kan er natuurlijk ook weinig aan doen dat jouw 'groep' geen geld heeft om plaatjes aan te vragenquote:
Jij bent 14 of niet?quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:41 schreef musicfreakyme het volgende:
Ik vind het leuk en ik wil dat het de hele dag op tv is![]()
101TV, is het 24 uur/dag op.. Veel plezier ermee.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:41 schreef musicfreakyme het volgende:
Ik vind het leuk en ik wil dat het de hele dag op tv is![]()
Is StuBru geen optie voor jou of wacht je liever tot volgende week vrijdag, Radio 2?quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:48 schreef Pritt het volgende:
Ik zet ook altijd 3FM uit tijdens deze periode, wat een takke herrie.
Kan ik toevallig ook ontvangen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:05 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
101TV, is het 24 uur/dag op.. Veel plezier ermee.
Eensch is.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:11 schreef Maikuuul het volgende:
Giro 555 waar miljoenen op zijn gestort maar niks mee gedaan wordtsadness
1 van de redenen waarom ik dus geen geld geef aan goede doelen. Eerst is het allemaal o-zo belangrijk en een groot mediaspektakel. Daarna vind je ergens achterin de krant een klein artikeltje dat er daardoor iemand gered is , als je geluk hebt.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:11 schreef Maikuuul het volgende:
Giro 555 waar miljoenen op zijn gestort maar niks mee gedaan wordtsadness
Of nog erger dat er nog 50 miljoen op de rekening staat van dat soort instantiesquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
1 van de redenen waarom ik dus geen geld geef aan goede doelen. Eerst is het allemaal o-zo belangrijk en een groot mediaspektakel. Daarna vind je ergens achterin de krant een klein artikeltje dat er daardoor iemand gered is , als je geluk hebt.
Ik denk dat het niet meer op hun rekening staat hoor, daar kun je een heul hoop mooie auto`s van kopenquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Of nog erger dat er nog 50 miljoen op de rekening staat van dat soort instanties
Stond laatst toch ergens een bericht over giro 555 dat er amper iets was uitgegeven voor hulp ?
Ja, want ze hebben natuurlijk wel een week lang niet mogen eten. Zo zeg!quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:27 schreef RickoKun het volgende:
Bovendien gaat alle eer toch naar die dj's
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |