317 notes in pak 'm beet 100 dagen, mijn godquote:Op woensdag 24 december 2008 11:59 schreef sjimz het volgende:
In een tijdsbestek van 3 maanden ongeveer.
Ik had er tweequote:Op woensdag 24 december 2008 11:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nee, je moet minstens twee notes hebben voordat je begint als mod.
Inderdaad, hij doet wel zijn bestquote:Op woensdag 24 december 2008 12:27 schreef denthemen het volgende:
Ik heb Robbie nog nooit zo aardig gezien
Is het bij mij de moeite waard om daar 4,50 aan te besteden?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alleen zijn het wel kutnotes hoor
Nee, niet echtquote:Op woensdag 24 december 2008 12:30 schreef Breach het volgende:
[..]
Is het bij mij de moeite waard om daar 4,50 aan te besteden?
Jij hebt geen recht van spreken, jij hebt nog een bruine tong van je andere pogingen. Ik mag Robbie normaal ook wel met zijn bijtende opmerkingenquote:Op woensdag 24 december 2008 12:28 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Inderdaad, hij doet wel zijn best.
Dan moet je Jorien nemenquote:Op woensdag 24 december 2008 12:29 schreef sjimz het volgende:
We willen TR juist vanwege zijn gedrag dat hij normaal vertoont.
Altijd scherp.
Vast weer zo'n kinderachtige actie van Rayquote:Op woensdag 24 december 2008 12:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, niet echt
Niet eens een doodsverwensing
Ja, maar jij verdient de dood ook.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zelfs ik heb er een doodsverwensing tussen staan
we zullen zien wie er na dit weekend geen recht van spreken meer heeft qua voetbalquote:Op woensdag 24 december 2008 12:31 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jij hebt geen recht van spreken, jij hebt nog een bruine tong van je andere pogingen. Ik mag Robbie normaal ook wel met zijn bijtende opmerkingen
Ja lekker, ben ik straks eindelijk mod, hoor ik er nog niet bij.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
In mijn begin tijd had ik dingen als: KK Buijs!!11!!! en zoquote:Op woensdag 24 december 2008 12:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Is dit notewaardig?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:33 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, maar jij verdient de dood ook.
Jij was toch "hulpmod" ? Dat is echt de meest trieste vorm die ik op Fok! ben tegengekomenquote:Op woensdag 24 december 2008 12:34 schreef Adothehague het volgende:
[..]
we zullen zien wie er na dit weekend geen recht van spreken meer heeft qua voetbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |