Ja, maar dat gaat volgende week niet lukken ben ik bang.quote:Op zondag 21 december 2008 16:45 schreef Elwood1802 het volgende:
Nu maar hopen dat Maertens snel fit word anders is het volgende week ook een verloren zaak
Everton, Smit, de Vries en Overtoom eruit
Dost, Maertens, Quansah, Schoolmeester erin.
In de eerste divisie ging het nog wel, volgens mij vind Marnix het allemaal wel best en voetbalt hij dit jaar vrolijk uit om zich daarna te storten op zijn baanquote:Op zondag 21 december 2008 16:49 schreef Blawh het volgende:
[..]
En Smit. Tjah, die kan er zelf ook niets aan doen. Was onder Verbeek in de eerste divisie vaak al bankzitter, fout ligt eerder bij Smit en Hoogma die geen waardige stand-in voor Maertens hebben gehaald, achterin is de spoeling te dun.
Looms is een held vanwege zijn inzet, maar Klavan kan inderdaad beter op linksback gezet worden als Fledderus weer fit is.quote:Op zondag 21 december 2008 17:17 schreef groenen het volgende:
Met Dost vanaf de start hadden jullie meer kans gehad, die Everton deed echt heel weinig.![]()
Ook vreemd dat die Looms zich al jaren in jullie basis kan handhaven, heeft die het niet enorm lastig tegen echte buitenspelers?
Ik dacht al, Ricky speelde best aardig. Sluit maar aan bij Jos in de wachtrij danquote:Op zondag 21 december 2008 17:44 schreef Blawh het volgende:
Ricky verrekking in de hamstring trouwens, uit voorzorg gewisseld om niet nog meer schade op te lopen.
Plus kijkoperatie en uiteindelijke operatie natuurlijk.quote:Op zondag 21 december 2008 17:53 schreef Damzkieee het volgende:
Ik dacht al, Ricky speelde best aardig. Sluit maar aan bij Jos in de wachtrij dan
Waarschijnlijk 2 maanden eruit dus
Ja, maar daar tussendoor kan hij nog wel 2 keer een halve wedstrijd spelenquote:Op zondag 21 december 2008 17:56 schreef Zapper het volgende:
[..]
Plus kijkoperatie en uiteindelijke operatie natuurlijk.
Klopt, Maertens ook niet.quote:Op zondag 21 december 2008 18:54 schreef Elwood1802 het volgende:
Wie zijn er fit voor volgende week dan?
Alleen Ricky waarschijnlijk? Fledderus, Steur en Quansah dus niet?
2 miljoen zit er in het investeringsfonds, maar daar is al veel van uitgegeven.quote:Op zondag 21 december 2008 19:13 schreef Charles.Darwin het volgende:
Zure zaak ... gelukkig is het bijna winterstop, misschien krijgt Jos een nieuw verbanddoosje met de kerst.
We hebben 2mln euro te besteden, daar kan best een verdediger van gekocht worden. Maertens is al heel erg belangrijk geworden in de verdediging, dat zie je nu. Maar iets achter de hand hebben lijkt me een goede zaak.
En waarom werd er niet gevochten voor de punten? Verliezen, kan ik mee leven, maar dat slappe gedoe ... bah.
Gratz aan Volendam in ieder geval, op naar Feyenoord, jongens!
Hahaquote:Op maandag 22 december 2008 15:21 schreef emokid het volgende:
Haha leuk om te lezen, samen opgegroeid in Hengelo. Faysal en zijn broer waren niet weg te krijgen uit het voetbalkooi, zelfs niet op de regenachtige dagen. Mooi.
Als het broertje ooit groot wordt kan ik tegen mijn zoon zeggen, kijk met die voetballer heb ik ooit eens gevochten op de brug.
Hehe HVV Hengelo in Veldwijkquote:Op maandag 22 december 2008 15:29 schreef emokid het volgende:
Faysal is het broertje, zo heet die. Als Qays gaat spelen dan ga ik wel even kijken, leuk om te zien.
In de wijk wist iedereen het al, eerst de broer die naar Twente genomen werd via amateurvereniging HVV Hengelo(waar wij met z'n allen op zaten) in veldwijk. Daarna werd Faysal ook snel ontdekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |