Dost op links? Het wordt tijd om Shayesteh zijn vuurdoop te geven!quote:Heerkes nog in dubio over basisopstelling
Geschreven op vrijdag, 19 december om 13:50
Heracles Almelo heeft aanstaande zondag in en tegen Volendam de laatste mogelijkheid om dit kalenderjaar de eerste uitoverwinning van het lopende seizoen te boeken. Ondanks het voordeel van het kunstgras is trainer Gert Heerkes van mening dat zijn ploeg een moeilijke middag tegen de hekkensluiter van de Eredivisie wacht. "Die ploeg is in vorm", benadrukt Heerkes tegenover de Stentor. "Ze kloppen Ajax in de beker en pakken een punt bij Utrecht. Het zal een hele lastige wedstrijd worden.'' De Almeloërs wachten al sinds 24 oktober, toen met 3-1 van ADO Den Haag werd verloren, op een uitdoelpunt. De laatste uitzege dateert alweer van 2 maart. Toentertijd won de formatie van Heerkes met 1-2 in en tegen Groningen.
Marnix Smit en Remon de Vries vervangen de geblesseerden Birger Maertens en Kwame Quansah. Dat betekent dat Tim Breukers opnieuw uit het elftal wordt gehouden. Ook het meespelen van Willie Overtoom is onzeker. De aanvaller zal op links óf door Qays Shayesteh óf door Bas Dost worden vervangen, aldus Heerkes.
Vanwaar deze verering?quote:
Ik ken hem via via. Plus dat het een topper in spé isquote:
Zijn invalbeurt van een aantal weken terug was inderdaad niet slecht, misschien schuilt er inderdaad wel een topper in deze jongen. Hebben ze die Hakola ook niet nodig.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:24 schreef Damzkieee het volgende:
Ik ken hem via via. Plus dat het een topper in spé is
Je ziet aan alles dat deze jongen talent heeft.
Voor de winterstop wel, mocht hij nog mee op trainingkamp met de selectie. Na de winterstop zat hij toch veelal op de bank?quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:39 schreef Damzkieee het volgende:
Klopt, speelt ook een leuk potje voetbal.
Ze komen allebei uit Afghanistan.
Schijnt dat Qays bij het 2e aardig goed speelt, plus dat hij vorig seizoen bij Twente 2 één van de smaakmakers was. Werd ook kampioen met die jongens.
quote:Dat betekent dat Tim Breukers opnieuw uit het elftal wordt gehouden.
En nu loopt al dat volk op HAFC.nl weer te janken bij de reacties. 45% dat op het linkerrijtje stemt, zegt al genoeg over het niveau daar van tegenwoordig. Jammer, vroeger was het een site waarbij er wel serieuze reacties geplaatst werden.quote:Uitslag: Stelling van de week
De afgelopen week konden mensen reageren op de stelling "Heracles eindigt het seizoen in het linkerrijtje." De resultaten zijn hieronder nader omschreven:
45% van de stemmers ziet Heracles in het linkerrijtje eindigen. Dat geeft aan dat een groot deel van de supporters veel vertrouwen heeft in het elftal en de technische staf. Dat is wel eens anders geweest in voorbijgaande seizoenen.
14% geeft aan de dat selectie te zwak is om in aanmerking te komen voor de eerste negen. Ook niet zo heel gek, aangezien wij nog steeds de op een na laagste begroting hebben van de eredivisie. 10% geeft aan dat de basis er wel is, maar dat de resultaten niet constant genoeg zullen zijn door het blessureleed van o.a. Quansah, Steur, Bridji, Fledderus en nu ook Maertens.
29% wil helemaal niet zo ver vooruit kijken. Zij zeggen dat Heracles maar één ding moet nastreven en dat is handhaving. Wij (de redactie zijn het daar mee eens. De prestaties en de huidige plaats op de ranglijst moeten er niet voor zorgen dat we met z'n allen op een grote wolk blijven zweven. Feyenoord en Roda JC zullen de punten nog wel pakken na de winterstop en zullen ons (normaal gesproken) nog wel gaan inhalen. Laten we eerst komende zondag en volgende week zaterdag eens zien te winnen van respectievelijk FC Volendam en De Graafschap, om met een goed gevoel en een plek stevig in de middenmoot de winterstop in te gaan.
Iedereen bedankt voor het stemmen. In totaal werden er 706 stemmen uitgebracht.
quote:Op zondag 21 december 2008 16:45 schreef Elwood1802 het volgende:
Nu maar hopen dat Maertens snel fit word anders is het volgende week ook een verloren zaak
Everton, Smit, de Vries en Overtoom eruit
Dost, Maertens, Quansah, Schoolmeester erin.
Ja, maar dat gaat volgende week niet lukken ben ik bang.quote:Op zondag 21 december 2008 16:45 schreef Elwood1802 het volgende:
Nu maar hopen dat Maertens snel fit word anders is het volgende week ook een verloren zaak
Everton, Smit, de Vries en Overtoom eruit
Dost, Maertens, Quansah, Schoolmeester erin.
In de eerste divisie ging het nog wel, volgens mij vind Marnix het allemaal wel best en voetbalt hij dit jaar vrolijk uit om zich daarna te storten op zijn baanquote:Op zondag 21 december 2008 16:49 schreef Blawh het volgende:
[..]
En Smit. Tjah, die kan er zelf ook niets aan doen. Was onder Verbeek in de eerste divisie vaak al bankzitter, fout ligt eerder bij Smit en Hoogma die geen waardige stand-in voor Maertens hebben gehaald, achterin is de spoeling te dun.
Looms is een held vanwege zijn inzet, maar Klavan kan inderdaad beter op linksback gezet worden als Fledderus weer fit is.quote:Op zondag 21 december 2008 17:17 schreef groenen het volgende:
Met Dost vanaf de start hadden jullie meer kans gehad, die Everton deed echt heel weinig.![]()
Ook vreemd dat die Looms zich al jaren in jullie basis kan handhaven, heeft die het niet enorm lastig tegen echte buitenspelers?
Ik dacht al, Ricky speelde best aardig. Sluit maar aan bij Jos in de wachtrij danquote:Op zondag 21 december 2008 17:44 schreef Blawh het volgende:
Ricky verrekking in de hamstring trouwens, uit voorzorg gewisseld om niet nog meer schade op te lopen.
Plus kijkoperatie en uiteindelijke operatie natuurlijk.quote:Op zondag 21 december 2008 17:53 schreef Damzkieee het volgende:
Ik dacht al, Ricky speelde best aardig. Sluit maar aan bij Jos in de wachtrij dan
Waarschijnlijk 2 maanden eruit dus
Ja, maar daar tussendoor kan hij nog wel 2 keer een halve wedstrijd spelenquote:Op zondag 21 december 2008 17:56 schreef Zapper het volgende:
[..]
Plus kijkoperatie en uiteindelijke operatie natuurlijk.
Klopt, Maertens ook niet.quote:Op zondag 21 december 2008 18:54 schreef Elwood1802 het volgende:
Wie zijn er fit voor volgende week dan?
Alleen Ricky waarschijnlijk? Fledderus, Steur en Quansah dus niet?
2 miljoen zit er in het investeringsfonds, maar daar is al veel van uitgegeven.quote:Op zondag 21 december 2008 19:13 schreef Charles.Darwin het volgende:
Zure zaak ... gelukkig is het bijna winterstop, misschien krijgt Jos een nieuw verbanddoosje met de kerst.
We hebben 2mln euro te besteden, daar kan best een verdediger van gekocht worden. Maertens is al heel erg belangrijk geworden in de verdediging, dat zie je nu. Maar iets achter de hand hebben lijkt me een goede zaak.
En waarom werd er niet gevochten voor de punten? Verliezen, kan ik mee leven, maar dat slappe gedoe ... bah.
Gratz aan Volendam in ieder geval, op naar Feyenoord, jongens!
Hahaquote:Op maandag 22 december 2008 15:21 schreef emokid het volgende:
Haha leuk om te lezen, samen opgegroeid in Hengelo. Faysal en zijn broer waren niet weg te krijgen uit het voetbalkooi, zelfs niet op de regenachtige dagen. Mooi.
Als het broertje ooit groot wordt kan ik tegen mijn zoon zeggen, kijk met die voetballer heb ik ooit eens gevochten op de brug.
Hehe HVV Hengelo in Veldwijkquote:Op maandag 22 december 2008 15:29 schreef emokid het volgende:
Faysal is het broertje, zo heet die. Als Qays gaat spelen dan ga ik wel even kijken, leuk om te zien.
In de wijk wist iedereen het al, eerst de broer die naar Twente genomen werd via amateurvereniging HVV Hengelo(waar wij met z'n allen op zaten) in veldwijk. Daarna werd Faysal ook snel ontdekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |