abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64940902
quote:
Tamerus aast op vertrek bij NAC Breda

Gert-Jan Tamerus wil NAC Breda in de winterstop verlaten. De spits is onder trainer Robert Maaskant vierde keuze en hoopt tijdens de tweede seizoenshelft weer aan spelen toe te komen.

Tamerus snapt echter ook dat de clubs niet voor hem in de rij staan. De spits was de afgelopen jaren veelal geveld door blessures. "Maar ik ben nu al een half seizoen fit", zegt hij in BN/De Stem. "Op de trainingen gaat het goed. "

"Stiekem hoop ik dat een club uit de Eredivisie zich voor me meldt", vervolgt Tamerus. "Maar ook tegen een goede club uit de eerste divisie zeg ik zeker geen nee." Hij is bereid om salaris in te leveren, mocht dat nodig zijn.

Heracles Almelo werd de afgelopen weken al in verband gebracht met de spits. De Almeloërs moeten echter eerst van de dure Everton af, voordat het werk kan maken van Tamerus.
Waar is dat op gebaseerd? We hebben al 3 spitsen, denk niet dat daar nog een 4e bij gaat komen. Als aanvallende middenvelder lijkt Tamerus me al helemaal geen versterking meer.
  maandag 12 januari 2009 @ 10:24:19 #227
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64940952
Haha de Almeloers moeten eerst van de dure spits Everton af
Wat een gelul. Als we die uberhaupt al verpatsen halen we er echt geen Tamerus voor terug.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  maandag 12 januari 2009 @ 11:11:27 #228
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_64942118
Wie verzint dat soort grapjes? Nu moeten we opeens van Everton af, en we willen Tamerus graag hebben? Lijkt me toch niet, Tamerus is oud nieuws, laat hem het maar ergens anders proberen.
451 °F
pi_64952094
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 10:57 schreef Blawh het volgende:
Aan de andere kant, als ze komen, zie ik ze eerder voor Wuytens komen. Met Douglas hebben ze al een rechtspoot, Wuytens is linksbenig en sterk in de opbouw. Maar denk (en hoop) dat ze het eerst intern gaan oplossen met Rajkovic.
quote:
Naast Wisgerhof wordt nog een in Nederland actieve verdediger met Twente in verband gebracht. Jan Wuytens zou de overstap moeten maken van Heracles Almelo.

Zou wel een mooie stap zijn voor Jan, maar liever aan het einde van het seizoen als hij gaat.
  maandag 12 januari 2009 @ 15:46:53 #230
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64952316
Waar haal je dat weg
29.10 Novastar HMH
  maandag 12 januari 2009 @ 15:58:56 #232
39338 poehej
Tukker in hart en nieren.
pi_64952840
Sorry jongens.. ik kopier ook maar wat.. Zou zo kunnen dat er interesse is..
pi_64952977
Waar heb je het vandaan poehej?
  maandag 12 januari 2009 @ 16:03:45 #234
39338 poehej
pi_64953194
Voordeel van Wuytens t.o.v. Wisgerhof is dat de eerst genoemde wel Europees mee mag spelen. Maar ze zijn ook in België wezen kijken naar een Braziliaan, laat ze die maar nemen, kunnen ze Huijsegems mooi als ruilmiddel gebruiken.
  maandag 12 januari 2009 @ 16:08:05 #236
39338 poehej
pi_64953265
Ik vind spelers uit nederland halen in de winterstop lelijk dus ik vind het niet erg dat ze die Braziliaan op het oog hebben..
  maandag 12 januari 2009 @ 16:33:34 #237
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64954347
Zou wat zijn zeg
29.10 Novastar HMH
pi_64954733
Lelijk inderdaad, hopelijk heeft Heracles een schaduwlijstje met mogelijke opvolgers. Ben ook wel benieuwd wat Twente bereid is te betalen als ze voor Wuytens kiezen.

Ook beroerd dat we zo goed als zeker een andere jonge, talentvolle speler verliezen die ook goed op die positie uit de voeten kan. Misschien koopt Twente die er ook wel bij , Heubach op linksback (als back-up) is ook geen oplossing voor de lange termijn en Klavan kan ook niet zoveel kosten.

Dat laatste is puur speculatie overigens, net zoals we bang waren dat Boakye naar Enschede zou gaan na de transfer van Wilkshire.
pi_64956361
Tot wanneer loopt het contract van Wuytens eigenlijk?
Mag toch hopen minimaal tot 2010/2011?
  maandag 12 januari 2009 @ 17:18:27 #240
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_64956421
Ik hoop echt dat Twente Wuytens lekker laat zitten. Ik zie Heracles niet in staat om een waardige vervanger aan te schaffen in de huidige transferperiode. Het is al pijnlijk duidelijk geworden hoe "slecht" onze verdediging is als de belangrijke mannen gemist worden. En Wuytens hoort daar zeker bij.

Laat Twente die onbekende braziliaan maar nemen, kan hij lekker leuten met Douglas

toevoeging: voor minder dan 2mln zou ik hem in ieder geval niet laten gaan, Wuytens is nog jong en talentvol, die moeten we niet te goedkoop laten vertrekken. Als Munsterman zijn poot stijf mag houden (haha, is toch nog mislukt) kunnen wij dat ook doen.
451 °F
pi_64956576
Rob Wielaert vertrekt per direct van FC Twente naar Ajax. Met het akkoord dat maandagmiddag bereikt werd is een einde gekomen aan de slepende transferzaak. In Amsterdam tekende de verdediger een contract dat hem voor de duur van tweeënhalf seizoen aan de Amsterdammers verbindt, met eenzijdige optie voor de Ajacieden tot nog een seizoen.

De 30-jarige verdediger sluit woensdag definitief aan bij de Amsterdamse selectie van trainer Marco van Basten wanneer de medische keuring met succes doorstaat. Ajax betaalt voor de overgang iets meer dan drie miljoen euro. Dat bedrag komt neer op het bedrag dat Wielaert als gelimiteerd transferbedrag had opgenomen in zijn contract.

Als mogelijke vervangers denkt Twente aan NEC-verdediger Peter Wisgerhof en AZ'er Kees Luijckx. Ook denkt de ploeg van trainer Steve McClaren aan oud Twente-verdediger Peter Niemeyer.
pi_64956758
quote:
Heracles Almelo heeft de contracten met Kwame Quansah en Jan Wuytens verlengd. De oude verbintenissen liepen komende zomer af. Verdediger Wuytens tekende bij tot medio 2010, het contract bevat een optie voor nog een seizoen.
Hopelijk zonder clausule, maar zal me niet verbazen als hij er wel 1 heeft. Een jonge, talentvolle speler met een aflopend contract bij een kleine club uit de eredivisie kan natuurlijk wel een clausule eisen.
  maandag 12 januari 2009 @ 18:00:36 #243
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_64958043
quote:
Op maandag 12 januari 2009 17:25 schreef Blawh het volgende:

[..]

Hopelijk zonder clausule, maar zal me niet verbazen als hij er wel 1 heeft. Een jonge, talentvolle speler met een aflopend contract bij een kleine club uit de eredivisie kan natuurlijk wel een clausule eisen.
Yup, maar het zal geen 500k zijn vermoed ik zo.

Helaas zullen we het pas weten als het te laat is
451 °F
pi_64960150
Quansah hoopt op snelle rentree
Door Leon Voskamp
Maandag, 12 januari 2009, 18:15

Kwame Quansah staat op de rand van zijn rentree in het shirt van Heracles Almelo. De Ghanees ging vanwege een knieblessure met zijn club niet mee op trainingskamp naar Spanje, maar werkte in Almelo aan zijn herstel. De middenvelder hoopt donderdag zich bij de groep aan te kunnen sluiten

Trainer Gert Heerkes verwacht niet dat Quansah zaterdag tegen ADO Den Haag al beschikbaar is. "De eerste competitiewedstrijd zal nog iets te vroeg voor hem komen”, aldus Heerkes in TC/Tubantia.

Ook de naam van Mark-Jan Fledders zal niet op het opstellingsformulier verschijnen. "Met hem nemen we geen risico. Mark-Jan heeft nog een paar weken nodig voordat hij weer in het juiste ritme zit."
pi_64961143
Tegenwoordig wacht ik eerst de rentree en uitlooptraining af voordat ik blij ben.
pi_64962559
Met Lampje in de gelederen raakt iedereen binnen een jaar wel fit!
  maandag 12 januari 2009 @ 22:20:13 #247
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_64969599
quote:
Op maandag 12 januari 2009 20:02 schreef Elwood1802 het volgende:
Met Lampje in de gelederen raakt iedereen binnen een jaar wel fit!
Ik heb mijn pols gekneusd met snowboarden. Behoorlijk pijnlijk, maar ik heb Jos al gebeld dus binnen nu en 5 maanden speel ik weer gitaar!
451 °F
  dinsdag 13 januari 2009 @ 08:30:51 #248
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64978826
quote:
Op maandag 12 januari 2009 22:20 schreef Charles.Darwin het volgende:

[..]

Ik heb mijn pols gekneusd met snowboarden. Behoorlijk pijnlijk, maar ik heb Jos al gebeld dus binnen nu en 5 maanden speel ik weer gitaar!
Waarschijnlijk gaf hij eerst als advies dat je wel weer rustig kon beginnen, en heb je nu terugslag gehad
29.10 Novastar HMH
pi_64990986
quote:
Overval Hendrie Krüzen

Het bestuur van Heracles Almelo heeft met ontsteltenis kennis genomen van de overval afgelopen weekend ten huize van assistent-trainer Hendrie Krüzen, waarbij zijn echtgenote ernstig gewond is geraakt. Gelukkig heeft zij het ziekenhuis inmiddels kunnen verlaten en is zij thuis herstellende.

Hendrie is onmiddellijk nadat hij op de hoogte was gebracht teruggekeerd van het trainingskamp in Spanje naar Almelo. De vermoedelijke daders, waarbij helaas ook een rechtstreeks familielid was betrokken, zijn kort na de gebeurtenis aangehouden en wat er verder met de verdachten zal gebeuren is aan justitie en de rechter.

Alle mensen van Heracles Almelo (spelers, medewerkers, bestuur, supporters, sponsors enz.) zijn erg aangeslagen door het leed dat de trainer en zijn gezin is aangedaan en waar mogelijk zal de club de trainer en zijn gezin uiteraard bijstaan.

Het bestuur van Heracles Almelo vraagt journalisten, supporters en sponsoren terughoudendheid te betrachten en de privacy van het gezin, ook in het belang van het herstel, te willen respecteren en het gezin niet rechtstreeks te benaderen, waarvoor bij voorbaat dank.

Wij wensen de familie alle sterkte en spoedig herstel toe.

Jan Smit, voorzitter
Dus toch z'n eigen dochter en vriend. Wat een verhaal zeg.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 15:06:04 #250
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64991000
Vaag verhaal inderdaad.
29.10 Novastar HMH
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')