Waar is dat op gebaseerd? We hebben al 3 spitsen, denk niet dat daar nog een 4e bij gaat komen. Als aanvallende middenvelder lijkt Tamerus me al helemaal geen versterking meer.quote:Tamerus aast op vertrek bij NAC Breda
Gert-Jan Tamerus wil NAC Breda in de winterstop verlaten. De spits is onder trainer Robert Maaskant vierde keuze en hoopt tijdens de tweede seizoenshelft weer aan spelen toe te komen.
Tamerus snapt echter ook dat de clubs niet voor hem in de rij staan. De spits was de afgelopen jaren veelal geveld door blessures. "Maar ik ben nu al een half seizoen fit", zegt hij in BN/De Stem. "Op de trainingen gaat het goed. "
"Stiekem hoop ik dat een club uit de Eredivisie zich voor me meldt", vervolgt Tamerus. "Maar ook tegen een goede club uit de eerste divisie zeg ik zeker geen nee." Hij is bereid om salaris in te leveren, mocht dat nodig zijn.
Heracles Almelo werd de afgelopen weken al in verband gebracht met de spits. De Almeloërs moeten echter eerst van de dure Everton af, voordat het werk kan maken van Tamerus.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:57 schreef Blawh het volgende:
Aan de andere kant, als ze komen, zie ik ze eerder voor Wuytens komen. Met Douglas hebben ze al een rechtspoot, Wuytens is linksbenig en sterk in de opbouw. Maar denk (en hoop) dat ze het eerst intern gaan oplossen met Rajkovic.
quote:Naast Wisgerhof wordt nog een in Nederland actieve verdediger met Twente in verband gebracht. Jan Wuytens zou de overstap moeten maken van Heracles Almelo.
Hopelijk zonder clausule, maar zal me niet verbazen als hij er wel 1 heeft. Een jonge, talentvolle speler met een aflopend contract bij een kleine club uit de eredivisie kan natuurlijk wel een clausule eisen.quote:Heracles Almelo heeft de contracten met Kwame Quansah en Jan Wuytens verlengd. De oude verbintenissen liepen komende zomer af. Verdediger Wuytens tekende bij tot medio 2010, het contract bevat een optie voor nog een seizoen.
Yup, maar het zal geen 500k zijn vermoed ik zo.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:25 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hopelijk zonder clausule, maar zal me niet verbazen als hij er wel 1 heeft. Een jonge, talentvolle speler met een aflopend contract bij een kleine club uit de eredivisie kan natuurlijk wel een clausule eisen.
Ik heb mijn pols gekneusd met snowboarden. Behoorlijk pijnlijk, maar ik heb Jos al gebeld dus binnen nu en 5 maanden speel ik weer gitaar!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:02 schreef Elwood1802 het volgende:
Met Lampje in de gelederen raakt iedereen binnen een jaar wel fit!
Waarschijnlijk gaf hij eerst als advies dat je wel weer rustig kon beginnen, en heb je nu terugslag gehadquote:Op maandag 12 januari 2009 22:20 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Ik heb mijn pols gekneusd met snowboarden. Behoorlijk pijnlijk, maar ik heb Jos al gebeld dus binnen nu en 5 maanden speel ik weer gitaar!
Dus toch z'n eigen dochter en vriend. Wat een verhaal zeg.quote:Overval Hendrie Krüzen
Het bestuur van Heracles Almelo heeft met ontsteltenis kennis genomen van de overval afgelopen weekend ten huize van assistent-trainer Hendrie Krüzen, waarbij zijn echtgenote ernstig gewond is geraakt. Gelukkig heeft zij het ziekenhuis inmiddels kunnen verlaten en is zij thuis herstellende.
Hendrie is onmiddellijk nadat hij op de hoogte was gebracht teruggekeerd van het trainingskamp in Spanje naar Almelo. De vermoedelijke daders, waarbij helaas ook een rechtstreeks familielid was betrokken, zijn kort na de gebeurtenis aangehouden en wat er verder met de verdachten zal gebeuren is aan justitie en de rechter.
Alle mensen van Heracles Almelo (spelers, medewerkers, bestuur, supporters, sponsors enz.) zijn erg aangeslagen door het leed dat de trainer en zijn gezin is aangedaan en waar mogelijk zal de club de trainer en zijn gezin uiteraard bijstaan.
Het bestuur van Heracles Almelo vraagt journalisten, supporters en sponsoren terughoudendheid te betrachten en de privacy van het gezin, ook in het belang van het herstel, te willen respecteren en het gezin niet rechtstreeks te benaderen, waarvoor bij voorbaat dank.
Wij wensen de familie alle sterkte en spoedig herstel toe.
Jan Smit, voorzitter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |