JUP, daarom zitten we op fokquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:21 schreef McFearless het volgende:
Ik haat Kerstborrels.
Mwah, 170 euro voor een retourtje?quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:21 schreef kurk_droog het volgende:
Maar dus duur om naar firenze te vliegen
Na HSV willen we graag ook deze mee pakken
Zoiets, en morgen is het weer 130,- . Die toeslagen zijn ook veul te hoog..anders gewoon voor 40 eu vliegenquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:22 schreef McFearless het volgende:
[..]
Mwah, 170 euro voor een retourtje?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:24 schreef Broekpaling het volgende:
IK HEB KAARTEN VOOR AC/DC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:24 schreef Broekpaling het volgende:
IK HEB KAARTEN VOOR AC/DC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met z'n zessen in een grote wagen en dan de kosten delen, maar vliegtuig is veel makkelijker. Ik ga eten. Buh bye,quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zoiets, en morgen is het weer 130,- . Die toeslagen zijn ook veul te hoog..anders gewoon voor 40 eu vliegen
Maar met de trein is ook ene optie of 400 eu benzine lappen totaal en met de auto..
TYPO..kan het niet veranderen..quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:21 schreef IQM het volgende:
Oh, wat een stiekeme b in de TT.
Dat is het probleem ook. Vliegen is gewoon slapen en je bent er. Met de auto is 15 uur chaos op de wegenquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:25 schreef McFearless het volgende:
[..]
Met z'n zessen in een grote wagen en dan de kosten delen, maar vliegtuig is veel makkelijker. Ik ga eten. Buh bye,
N to the Gquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:24 schreef McFearless het volgende:
[..]
Je bent het met me eens. Vertel eens van wie je de kloon bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |