Met een PSV shirt? Damn..quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:18 schreef Impry het volgende:
Sander in de StuStuStudio met een PSV shirt.
*zapt*quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:19 schreef Ambrosius het volgende:
Op Ned. 3 maken ze nu bekend welke luisteraar mag overnachten.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kortom: deze reeks is 24 uur per dag actief
Ja, vanmiddag een keer.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:21 schreef tha_dark het volgende:
Is er trouwens al een keer veiling tv geweest? Al kan het nooit meer zo grappig worden als de vorige keer met Gerard!
Nee nog niet geweest, ook nog geen aankondiging gezien.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:21 schreef tha_dark het volgende:
Is er trouwens al een keer veiling tv geweest? Al kan het nooit meer zo grappig worden als de vorige keer met Gerard!
Ziet er leuk uit en volgens mij ook erg spontaan.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:21 schreef Impry het volgende:
Merel in het glazen huis, best een leuk ding volgens mij
quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:21 schreef tha_dark het volgende:
En pas 17 als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:21 schreef Impry het volgende:
Merel in het glazen huis, best een leuk ding volgens mij
Ja! GIEL donderde meteen een veilingitem kapotquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:21 schreef tha_dark het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |