Je bent sowieso al een faler als je geld geeft aan dergelijke onzinacties.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:40 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Klacht: TS is een enorme faler en heeft zojuist door een falende laptop 3333 euro overgemaakt naar 3FM voor een aangevraagd liedje.![]()

Joh, echt waar?quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:40 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Aangezien het 3FM is, wilde ik 33 euro doneren (jeweetwel, die 3 in 3FM).

Die 3333 euro heb ik wel op mijn rekening staan, dat is het probleem niet. Het is echter wel zeer kut als je 33 euro wilt overmaken, maar er dan perongeluk 3333 euro van maakt. Vraag me echt af hoe ik dat terug kan krijgen als dat al mogelijk is.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:47 schreef dabadbass het volgende:
Blijven luisteren naar die zender he, anders was het voor niks
OT:
Wat nu als dat geld niet op je rekening staat? Het is een volmacht voor een eenmalig incasso right?
Dus je hebt geen 3333EU op je rekening (kan ik mij iets bij voorstellen) dan is er niets aan het handje....toch??

Koop een IQquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:49 schreef LangzaamSprinten het volgende:
[..]
Die 3333 euro heb ik wel op mijn rekening staan, dat is het probleem niet. Het is echter wel zeer kut als je 33 euro wilt overmaken, maar er dan perongeluk 3333 euro van maakt. Vraag me echt af hoe ik dat terug kan krijgen als dat al mogelijk is.
Moet ik de serious request-foon gaan bellen?, kost me weer 3 euro zeker?Kom ik live op de radio; ja mag ik mijn geld terug.
Godsamme wat een teringactie. Is dat mijn straf voor al die keren dat ik nooit wat aan collectebussen geef?

quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:49 schreef LangzaamSprinten het volgende:
[..]
Godsamme wat een teringactie. Is dat mijn straf voor al die keren dat ik nooit wat aan collectebussen geef?

quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:53 schreef B4CO het volgende:
er is zeker geen "samenvatting" van je donatie voor je op volgende drukt

quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:03 schreef Take_A_Picture het volgende:
Seriously, wie gaat er nou geld uitgeven om die kutplaat aan te vragen?!.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---

quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:27 schreef miodzio het volgende:
TS betaalt ¤ 3.333,- voor iets wat ook in 1 muisklik kan:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zuchtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* Wheelgunner ligt geestelijk weer op het strand in Portugal

Weet niet hoe snel die gozers kunnen zien wanneer er geld binnen is, maar ze zien wel hoeveel. Mijne is alleen nog niet langsgeweestquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:43 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
En zal je net zien dat je plaat niet eens gedraaid wordt

FAILquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:57 schreef pokreilk het volgende:
als dit echt is heb ben je op de rand van het jaar nog de grootse 2080 faaler geworden.

quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:27 schreef miodzio het volgende:
TS betaalt ¤ 3.333,- voor iets wat ook in 1 muisklik kan:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft ie dáár geld voor betaald?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |