Ipodje meequote:Op vrijdag 19 december 2008 16:10 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
merk ik vanzelf wel.. heb er alleen 1 probleem mee.. er zijn te veel mensen.. dus of ik er echt bij ga zijn is een ander verhaal
hondquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Wie is de mens grootste vriend?
De echtgenoot of de hond ?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Wie is de mens grootste vriend?
De echtgenoot of de hond
wat?quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:14 schreef Runx het volgende:
[..]
ja uhu
jij en belastingvolgens mij weet je niet wat je wel op een forum moet plaatsen en wat niet ?
Omdat die wel altijd blij zijn als je thuis komtquote:
sluit je hond en je echtgenoot op in de kofferbak, laat deze 3 uur in de zon staan en wie is er na de tijd blij om je te zien ?quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Omdat die wel altijd blij zijn als je thuis komt
De hond als die nog leeftquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:17 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
sluit je hond en je echtgenoot op in de kofferbak, laat deze 3 uur in de zon staan en wie is er na de tijd blij om je te zien ?
De hondquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:17 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
sluit je hond en je echtgenoot op in de kofferbak, laat deze 3 uur in de zon staan en wie is er na de tijd blij om je te zien ?
quote:
In de brandende zon? Grote kans dat ze sterven hoorquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:18 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je gaat de hond toch niet doodmaken
ik zeg niet brandende zon, ik zei zonquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:18 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
In de brandende zon? Grote kans dat ze sterven hoor
O ja soms brand de zon nietquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik zeg niet brandende zon, ik zei zon
uhu, zoals in de winterquote:
ja maar dan krijg ik van de voorstelling nog minder mee.. dus ik zie wel hoe het gaat..quote:
Ik heb hier nog geen brandende zon gezienquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:18 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
In de brandende zon? Grote kans dat ze sterven hoor
Dan zal je in ieder geval lekker slapenquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:20 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja maar dan krijg ik van de voorstelling nog minder mee.. dus ik zie wel hoe het gaat..
zal vanavond wel dood op zijn als ik terug kom.. ach ja.. zie ik dan wel weer!
dit leidt ook tot niksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |