quote:
Mmmm... no shit sherlockquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Tenzijonze Debs vreemd gaat
en iedereen maar zeggen dat ik geen sherlock ben.
nog een half uurquote:
ik weet niet, ik ben bangquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:52 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mmmm... no shit sherlock
Misshien moeten we hulp van renidis vragen?
Of kan je deze zaak alleen aan?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Tenzijonze Debs vreemd gaat
en iedereen maar zeggen dat ik geen sherlock ben.
neequote:
geen ideequote:Op vrijdag 19 december 2008 15:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]dat is voor jou een vraag.......dude wat denk je nou zelf?
met paints ?quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:53 schreef Moozzie het volgende:
[..]
geen idee
Laten we er een topic over maken
ik roggel het wielquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:53 schreef Runx het volgende:
Aantal reacties 198 op me fobo wie o wie gaat de laaste 2 maken![]()
oh okquote:
ik bedoel nog 1 uurquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nog een half uur
hoezo nog 2?
Waaaag het nietquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:53 schreef Moozzie het volgende:
[..]
geen idee
Laten we er een topic over maken
ja inderdaadquote:
bedankt voor je berichtjequote:
jammerquote:
ik heb lekker fipoquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:56 schreef Runx het volgende:
[..]
jammerkijk dit zijn de momenten waar je inkt nodig hebt je moet het ook niet zomaar verspillen
waarquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:57 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb lekker fipo
-edit- fipoonthipa![]()
Sorryquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:56 schreef Runx het volgende:
[..]
jammerkijk dit zijn de momenten waar je inkt nodig hebt je moet het ook niet zomaar verspillen
vast wel.. maar niet vandaag denk ik.. maar ja.. hoop morgen op een betere dag.. we zullen zien!quote:
maar toch wel dan?quote:
No, don't do itquote:
Ga je vanaaf weer naar logi?quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:58 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
vast wel.. maar niet vandaag denk ik.. maar ja.. hoop morgen op een betere dag.. we zullen zien!
je hebt altijd je natuurlijke inkt nog wat je zelf produceertquote:
neej..quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:58 schreef Runx het volgende:
[..]
je hebt altijd je natuurlijke inkt nog wat je zelf produceert
Volksparkquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:59 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
neej..
heb vanaaf wat anders te doen..
ga met mn vriend naar het circus festival hier in de stad.. premiere avond enzo..
wel beetje slechte dag voor uitgekozen.. maar ja niets aan te doen.. kon ik van te voren ook niet zien aankomen..
Misschien wordt het wel heel leukquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:59 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
neej..
heb vanaaf wat anders te doen..
ga met mn vriend naar het circus festival hier in de stad.. premiere avond enzo..
wel beetje slechte dag voor uitgekozen.. maar ja niets aan te doen.. kon ik van te voren ook niet zien aankomen..
ik ook niet meerquote:
ik kan dat toch niet doenquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:59 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik durf het ook niet
hier doe jij het maar
Alles goed debbie?quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:01 schreef debbie_19 het volgende:
pompidompidom
ik dacht om jou van de straat te houdenquote:
doe het zelf dan, kerel laat mij zijn klusjes opknappenquote:
hoiquote:
Je bedoelt van me werkquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik dacht om jou van de straat te houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |