Misschien dat mensen zich fappen op mensen die fappen op andere mensen!!quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:20 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat hadden we dan weer niet hoeven weten
Ik zit nu op haar te fappenquote:
Ohjaquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:22 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Misschien dat mensen zich fappen op mensen die fappen op andere mensen!! [ afbeelding ]
En misschien zijn er mensen die fappen op mensen die fappen op mensen die fappen op andere mensen!!quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:22 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Misschien dat mensen zich fappen op mensen die fappen op andere mensen!! [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:29 schreef Quir het volgende:
[..]
En misschien zijn er mensen die fappen op mensen die fappen op mensen die fappen op andere mensen!! [ afbeelding ]
quote:
Zeg ik niet maar ik zeg wel: ik heb al vaker heel fok voor schut gezet met een vrouwenkloon waarbij zelfs remlof en biogarde zaten te slijmen op " haar "quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:27 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Waar heb jij eigenlijk op gestemt
Neen dat was gewoon grappigquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:46 schreef Topspin het volgende:
Zet je niet eerder jezelf voor schut door een kloon aan te maken die zich als vrouw voordoet terwijl je zelf man bent?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:45 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Zeg ik niet maar ik zeg wel: ik heb al vaker heel fok voor schut gezet met een vrouwenkloon waarbij zelfs remlof en biogarde zaten te slijmen op " haar "!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
Geylquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:47 schreef paultjuhhh het volgende:
Oh je edit
Ja ik wil wel eens een dagje een vrouw zijn
Ik weet al wat jij gaat doen danquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:47 schreef paultjuhhh het volgende:
Oh je edit
Ja ik wil wel eens een dagje een vrouw zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik moest poepen en zit nu op het potje met mijn laptop. Hooray for wireless!!quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:04 schreef IkkuhNL het volgende:
Ik heb zin in een blikje RedBull.
Dus die ga ik nu pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |