het liefst zo laat mogelijk in de wedstrijd natuurlijkquote:
Kan er pas om 14 uur zijnquote:Op woensdag 18 februari 2009 00:14 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Om 14u ben je te laat hoor, 13u begint het feestje al
quote:Dinsdagmiddag, tijdens de laatste persconferentie voor het duel tegen HSV, sprak Krohnprinz Mario Been (‘Wenn du so genennt wirst, muss du aufpassen. Dann bist du nächstes Jahr weg”, aldus Been)
quote:O ja, en heeft Been nog met Huub Stevens gesproken, tot vorig jaar trainer in Hamburg? ‘Nein, ik weiss nich wo der Huub jetzt ist’, grapt Mario.
quote:Een journalist grijpt z’n kans en vraagt of Sibum vanaf rechts of in het midden speelt. ‘Das sage ich nicht, sonst wisst du alles schon’, reageert Been gevat. De Duitsers slaan elkaar bijna op de schouders van het lachen. Zo’n relaxte trainer die grapjes maakt met de pers: dat zijn ze in eigen land niet gewend.
quote:
Waarom? Op veelmeer fronten staan er betere (op papier) spelers dan die van NEC. Dat is de realiteit. Anders van NEC wel favoriet geweest. De spelers moeten gewoon strijden en genieten.quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:28 schreef thewishmaster het volgende:
Pothuizen vs Olic, ik zou mij als NEC-supporter behoorlijk zorgen maken.
In die betreffende tweestrijd is het kwaliteitsverschil wel heel pijnlijk. Maar goed, na het vertrek van Wisgerhof was het waarschijnlijk de bedoeling dat Koenders centraal zou spelen en gaat dat nu niet door de blessure van Fernandez.quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:33 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Waarom? Op veelmeer fronten staan er betere (op papier) spelers dan die van NEC. Dat is de realiteit. Anders van NEC wel favoriet geweest. De spelers moeten gewoon strijden en genieten.
Het lijkt me uit snelheidsoogpunt dat Zomer op Olic speelt. Potje zal wel de meer statische aanvaller pakken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:36 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
In die betreffende tweestrijd is het kwaliteitsverschil wel heel pijnlijk.
Ach nog 3 uur.... en het barst al los in de stad.quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:55 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Het lijkt me uit snelheidsoogpunt dat Zomer op Olic speelt. Potje zal wel de meer statische aanvaller pakken.
heb er trouwens veel zin in.. jammer dat het nog zo lang duurt.
Ik heb volgende week al twee dagen vrij genomen voor Hamburg.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:02 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Tja dit vond ik wel een vrije dag waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |