Is het nou echt zo moeilijk om een topic van 1 pagina door te lezen?quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:39 schreef meisterfens het volgende:
Hoeveel januari is het weer zover![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:11 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Is het nou echt zo moeilijk om een topic van 1 pagina door te lezen?
Hoe vaak ik al misleid ben door Lost...quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:56 schreef Mip1988 het volgende:
promo's van Lost zijn altijd erg misleidend, maar desalniettemin heb ik er ook enorm veel zin in
Jij keek toch niet meer omdat Lost scifi is!!!quote:Op zondag 21 december 2008 20:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Zo lang geleden seizoen 4, weet nog eens waar het mee stopte
Ik keek wel hoor,quote:Op zondag 21 december 2008 20:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jij keek toch niet meer omdat Lost scifi is!!!![]()
![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 22:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik keek wel hoor,
Al was 24 wel leuker
Gewoon Lockequote:Op maandag 22 december 2008 12:23 schreef capital_P het volgende:
ben vooral benieuwd naar het verhaal van jeremy bentham (zo heette die toch?).
Volgens mij is die naam enkel en alleen verzonnen om te verbergen dat er nog meer 'overlevenden' zijn van Oceanic 815, er werd immers op de persconferentie duidelijk gemaakt dat er niemand meer was. Als er dan ineens een lijk in perfecte staat boven water komt is dat natuurlijk vreemd.quote:Op maandag 22 december 2008 13:39 schreef TC03 het volgende:
Ik snap alleen eigenlijk niet waarom ze Locke zo speciaal behandelden. De survivors mochten zijn naam niet uitspreken, ze hadden het over 'him', etc. Dat terwijl we volgens mij alle interactie tussen de survivors en Locke al gezien hebben. Toch?
Ja dat snap ik, maar dat beantwoordt mijn vraag niet echt.quote:Op maandag 22 december 2008 13:44 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Volgens mij is die naam enkel en alleen verzonnen om te verbergen dat er nog meer 'overlevenden' zijn van Oceanic 815, er werd immers op de persconferentie duidelijk gemaakt dat er niemand meer was. Als er dan ineens een lijk in perfecte staat boven water komt is dat natuurlijk vreemd.
Klopt, ik hem geen idee verder. Met name ook dat stukje waar Hurley door Sayid opgehaald wordt, waar hij zegt dat ze in de gaten gehouden worden. Ik gok dat het de mensen van Widmore zijn, maar waarom Locke niet genoemd mag worden is een raadsel.quote:Op maandag 22 december 2008 13:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar dat beantwoordt mijn vraag niet echt.
op deze site: http://www.timelooptheory.com/q_and_a.html staat er wel een stukje over, maar niet duidelijk... Sowieso is er nog zoveel niet duidelijkquote:Op maandag 22 december 2008 13:39 schreef TC03 het volgende:
Ik snap alleen eigenlijk niet waarom ze Locke zo speciaal behandelden. De survivors mochten zijn naam niet uitspreken, ze hadden het over 'him', etc. Dat terwijl we volgens mij alle interactie tussen de survivors en Locke al gezien hebben. Toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |